Norwegian by injection Skrevet 15. februar 2009 Forfatter #26 Skrevet 15. februar 2009 Takk for det, he he! V er for liten for ES. Barnet må være 2.5-3år. Men hva med jentene? Hvis du sender meg en mail med addressen din, kan jeg sende deg et par til deg.
partyoffive Skrevet 15. februar 2009 #27 Skrevet 15. februar 2009 Have you ever had the Chop salad from ToJays? or the Cob salad at TGI Fridays is good too. And cheescake factory...mmmm we used to go there @ the Millenium mall. I think we have eaten out like 2 or 3 times since we came here. I will probably get inot the winters again...!?! But, I am definelty experiencing the realization that 'the grass seems greener on the other side.' I disliked FL between May and November. And i dislike Norway between November and April/May....so...what to do? Quality of like is good over here. The girls have adjusted well, but F & I are struggeling a bit. We miss our friends and out network and 'familiarities'. With moving, new jobs, pregnancy - new baby, a hectic household of 5, it is hard to find a new social netwrok. And we will most likely not stay here we are now, so what's the point of getting to know people? Same last year when we were renting....anyways. I really need a Florida trip as a reality check! We are planning a trip next easter. Right before V's 2nd bd, so we can avoid getting him a ticket, ha-ha. When do you go to see your fam. again? You guys have a full travel program fro this year I guess!?! Thank you so much for the offer of the suits for the girls. That is very sweet of you. Will send you an email. Are you on facebook? If not you should. Such a great way of keeping in touch w/freinds far and near.
partyoffive Skrevet 15. februar 2009 #28 Skrevet 15. februar 2009 again, I apologize for the spelling mistakes, and hope that my friend 'sweet' ikke er her inne og leser tråden vår i kveld. Kjenner jeg må legge meg. Snakkes i morgen kanskje!?! Nighty, night! klem:)
Norwegian by injection Skrevet 15. februar 2009 Forfatter #29 Skrevet 15. februar 2009 No never tasted the Chop salad from Tojay's. Hva er ToJay's? I love Mall of Millenia...har spist ihverfall 100 ganger på Cheesecake der. Nei, har ikke kommet meg på facebook enda, uff jeg er så treig! Jeg skjønner deres 'problem'...må være utrolig vanskelig å flytte tilbake til Norge etter så mange år! F må være en skikkelig tøff type! Ikke lett det han har gjort, men det virker som han klarer seg bra! Tror du dere flytter tilbake eller?
Norwegian by injection Skrevet 15. februar 2009 Forfatter #30 Skrevet 15. februar 2009 Ok, må legge meg jeg også, skal ha med sv.mor på spinning imorgen, he he! Natta! Klem :-)
partyoffive Skrevet 15. februar 2009 #31 Skrevet 15. februar 2009 Tror ToJays er bare i FL!?! Vet du hva - jeg tror faktisk at flyttingen til Norge har vært 'enklere' for Frank enn for meg. Vi har begge flyttet så mye, at et nytt sted var ikke noe stort for han egentlig. Språket er virkelig det eneste, alt annet går veldig greit for han. Han har også fra dag en hatt mye mer social kontakt pgs. jobb. For meg var det vanskelig og komme 'tilbake' til et sted jeg reistefra for 15 år siden, men ALT er annerledes, hvis du vet hva jeg mener? Også selvsagt at mor gikk bort osv.....Men, jo han er en toff type. Han glir veldig lett inn i nye roller. Han holder nå på og planlegge sin 'reunion' med gutta fra Orlando Rugby Club neste påske. Han var med de i 15 å el mer. kaptein en stund...Vi gleder oss til FL 'reunion' med venner, men vi flytter nok ikke tilbake. Ikke med det forste hvertfall. hadde det vært opp til meg hadde jeg flyttet nå, men barna trenger noen år med stabilitet. + man må nesten gi det noen år for man kan si om det fungerer i et nytt land. Skla sende deg en facebook invite. Anbefalles! V har våknet...ah, hores ut som mareritt/night-terror... Godnatt!
partyoffive Skrevet 15. februar 2009 #32 Skrevet 15. februar 2009 ha-ha, lykke til m/svigermor og spinning! natta!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå