Norwegian by injection Skrevet 15. februar 2009 #1 Skrevet 15. februar 2009 Hvordan står det til? Skal dere noe spes i vinterferien? Hubby og jentene dro opp til hytta idag...jeg er hjemme med M. Skal snart til Elixia og løpe tenkte jeg...hva gjør dere?
partyoffive Skrevet 15. februar 2009 #4 Skrevet 15. februar 2009 Hey you - vi skulle egentlig ut på ski, men....det snor...Stopper sikkert ikke 'the avergae norwegian fam.', but...mulig vi tar en liten tur, selv om jeg ikke er altor firstet. Skulle gått i går når det var solskinn, men F jobbet i går og jeg går ikke ut med 3 barn alene. har de reist med 'The RV', he-he? Jeg hadde også skippet den ja.
partyoffive Skrevet 15. februar 2009 #5 Skrevet 15. februar 2009 jentene har forresten ingen vinterferie. bhg som vanlig og F jobber....Ingen ferie for May her. Da blir det Alcudia.Gleder og gruer meg, ha-ha. Har aldri vært på slik charter tur. Har resit over hele verden, men aldri på charter. Det var en gang jeg sverget at jeg aldri ville resie slik, ha-ha. Things change when you have 3 kids!!
Norwegian by injection Skrevet 15. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 15. februar 2009 LOL! Yeah, The RV, 2 dogs, and a shit load of clothes! Not my thing at all! "the average Norwegian family" doesn't let anything get in the way of the great outdoors..LOL... haven't you heard? Ingen dårlig vær bare dårlig klær! Excuse me while I throw up! He he he he he :-) De skulle ligge på hytta til svigers da, men jeg nekter å reise opp dit igjen, synes hele hytte lukter kattepiss...utedo, ingen dusj...nei takk! Ja, idag er en skikkelig inne dag, men jeg må komme meg ut til senteret å trene litt, jeg føler meg så slapp...Nå gikk alarmen! M er våken..boo hoo!
partyoffive Skrevet 15. februar 2009 #7 Skrevet 15. februar 2009 Ha-ha - Nei, det finnes dårlig vær! Idag f.eks snor det. Får helt fnatt noen ganger. Jeg var på barsel treff EN gang. orket ikke det der. Man SKAL ut og trill hver dag, og det ER koselig uansett vær. Ser mammaer som triller i sno, regn og vind. med hodet ned og barnet tullet inn i all verdens poser og skinn. Ja, det er kosleig. Mitt barn sover på disse dagene inne i krybben sin, med åpent vindu og masse frisk luft. Så sitter man og drikker en kanne svart kaffe og skravler. Ha-ha, koselige damer, men jeg kjenner jeg ikke passer helt inn. I USA var ajeg alltid så 'norsk'. her foler jeg meg så 'amerikansk'.
partyoffive Skrevet 15. februar 2009 #8 Skrevet 15. februar 2009 æsj, det ser ut som vi skal ut en liten tur i lysloypa. Antar du er opptatt med M!?! Snakkes senere i kveld el i morgen. Later!
partyoffive Skrevet 15. februar 2009 #9 Skrevet 15. februar 2009 dytter denne tråden også. du ser kanskje den lettere. Det var ordentlig koselig ute på ski i snoværet!!!
Norwegian by injection Skrevet 15. februar 2009 Forfatter #10 Skrevet 15. februar 2009 Jeg er straks tilbake! Må bare legge lillemann ;-)
Norwegian by injection Skrevet 15. februar 2009 Forfatter #12 Skrevet 15. februar 2009 Så koselig da! See you ARE Norwegian afterall! LOL! Jeg droppet treninga og gikk en lang tur i snøen med M. Han satt på kjelken, det var kjempe koselig...masse frisk luft, gikk masse oppover bakke så jeg ble litt svett også, hehe! Jeg kjenner meg igjen i det du skriver! Passer ikke helt inn uansett hvor man er! Merket det da jeg var i USA ifjor...jeg har hvertfall blitt 85% norsk tror jeg...det var så mye jeg irriterte meg over der borte...feite unger, dritt mat på skolen, ingen gikk til skolen! Da jeg var ute å løp med M i vogna spurte fremmede mennesker..."hey, sweetie, do you need a ride?" Men jeg må si at folk er mye mer åpen og koselig der borte...det savner jeg veldig! Om man sier "hei" til fremmende her er man liksom litt rar, he he! Var det deilig med lasagne etter turen, he he?
Norwegian by injection Skrevet 15. februar 2009 Forfatter #13 Skrevet 15. februar 2009 Leste nå at dere har bestilt sydentur? Så spennede da! Når skal dere? Var det dyrt? Hvilket selskap? Gotcha on the charter thing! I remember when I was cabin crew, charter?!#!? WTF... OMG, wouldn't be caught dead flying charter, never! LOL!
partyoffive Skrevet 15. februar 2009 #14 Skrevet 15. februar 2009 Exactly! WTF? Charter? No way...Jeg tenker på han tragiske 'Charter feber - Svein fyren og får helt frysininger med tanken på at jeg skal på en slik ferie. Men, det blir vel bra. Det ble Alcudia, Sunwing resort, siste uken i mai/beg. Juni. Idiotpakke, he-he. Vi bor i hovedbygningen hvor buffeten er, dagsaktivitetene (ikke kveld..he-he), resorten ligger rett på stranden som forresten er pannekakeflat, så alt er skikkelig tilrettelagt for fam. med små barn. Vi kommer ikke til og gå på sightseeing, shopping, restaurantbesok +++ bare spise, sove, ligge ved basseng og strand. 20,000 alt inlk. Fly, hotell, transport, 4 måltider p/dag + drikke, barneseng... Hvilket flyselsk. jobbet du med igjen? har flere venniner som jobber i SAs fra mine Disney dager.
partyoffive Skrevet 15. februar 2009 #15 Skrevet 15. februar 2009 Ha-ha - leste nå innlegget over. 'Hey sweetie - do you need a ride?' Jeg vet AKKURAT hva du mener. Så mange slike hendvendelser ol. som irriterte meg grenselost. MEN, jeg skal love deg en ting. Her kan du stå langs veien og virkelig trenge hjelp, og INGEN stopper! Skal si det er ganger jeg savner disse 'irriterende' amerikanerene, he-he. Min favoritt: Jeg var gravid med V, og hadde S i vogn. Skulle inn i banken. En mann var på vei ut. Selvfolgelig sving dorer + en man må åpne. Ingen automatisk dor her nei. Så jeg ble stående og holde den ytterste dåren, tenkte at han da sikkert kom og holdt den + den neste doren åpen for meg. vet du hva han gjorde, han snek seg ut mens jeg holdt doren åpen for han!!! Og han sa ikke takk engang! jeg ble så paff. hadde det vært i USA, ville det vært flere som tilbod seg og holde doren for deg. Folk kom lopende for en gravid dame m/barnevogn. Har du tatt toget til Oslo? Man må bruke albuer for og komme in og ut.
Norwegian by injection Skrevet 15. februar 2009 Forfatter #16 Skrevet 15. februar 2009 Charter er faktisk bra! Du må IKKE se på Charter Feber, he he! Du får ikke mere "harry" enn det! Høres deilig ut da.. R&R! Vi skal til Bulgaria slutten av mai/første uken juni...he he! Det var Virgin Atlantic i London...Jobbet du på Disney?
Norwegian by injection Skrevet 15. februar 2009 Forfatter #17 Skrevet 15. februar 2009 Ha ha ha ha! Ain't that the truth! Man må nesten be om hjelp her...Og det forundrer meg forsatt etter så mange år! Helt utrolig! Har jeg fortalt deg om badedraktene våre? Sa du at jentene kan svømme eller ikke? Jeg tenkte kanskje du kunne få et par av meg til sydenturen.
partyoffive Skrevet 15. februar 2009 #18 Skrevet 15. februar 2009 Jeg får helt vondt i magen av han 'charter Svein. har ikke sett en hel episode, nei. Tenk hvor rik han har blitt på den harry serien der da! Helt sykt! Nei, det blir bra. Selvsagt er vi bortskjemmte og kresen med sandstrender, men vi gleder oss. bar det og ikke måtte lage mat, vaske opp, gjore klesvask osv. en helt uke er flott. Så vi reiser samtidig, så bra! Ja, jobbet på WDW 3 forskjellige ganger. 94/95 - på Malstrom/Epcot. 99 på International Recruiting. 2003 en stund på Akershus restaurant på Epcot - sinnsykt bra tips der, men jeg liker egentlig ikke og jobbe som servitor. Har en venninne som har jobbet det siden 94, og hun jobber 5 timers shit 3 dager i uken og tjener en HAUG med penger. Helt sykt!
partyoffive Skrevet 15. februar 2009 #19 Skrevet 15. februar 2009 Har forresten flydd Virgin 1 gang. Fra Orlando til Dublin. husker det var veldig bra. Men, de sluttet - gjorde de ikke?
Norwegian by injection Skrevet 15. februar 2009 Forfatter #20 Skrevet 15. februar 2009 He he! Kanskje vi har hilst på hverandre da? Jeg har vært på Epcot mange ganger...er alltid innom Norway (må kjøpe meg litt sjokolade, he he)...Vi var der i feb 08 sist. Ja, jeg vet! Servitører tjener helt rått! Jobba på Chili's i 95, da vi bodde der borte en liten stund.
Norwegian by injection Skrevet 15. februar 2009 Forfatter #21 Skrevet 15. februar 2009 Tror det var Virgin Express, no?
partyoffive Skrevet 15. februar 2009 #22 Skrevet 15. februar 2009 Ja, mulig det var express. men, de sluttet den ruten tror jeg. De var veldig rimelige også.
partyoffive Skrevet 15. februar 2009 #23 Skrevet 15. februar 2009 Ja, alle rest. i hele turist Olrando tjener man bra som servt. Men Disney er virkelig helt extremt. Folk er så 'rause' når de er der. I could walk out after a 5 hr shift w/$200-300 in my pocket! I love the Southwestern Eggrolls @ Chillis!!! And I loved happy hour there w/the 2 for 1 frozen margaritas....aaahhh, nå vil jeg en tur til FLorida!
Norwegian by injection Skrevet 15. februar 2009 Forfatter #24 Skrevet 15. februar 2009 Oh god! Don't get me started! Me too! LOL! Jeg sitter her og ler meg ihjel! Tenk så tragisk, to jenter som sitter her i kalde-Norge og drømmer om FL! Too funny...noenganger ringer jeg til min mor og søster og sier "can you guys please go out and eat a Dairy Queen for me or a salad from Cheesecake"! How freakin' pathetic am I?
partyoffive Skrevet 15. februar 2009 #25 Skrevet 15. februar 2009 Så denne nå..he-he. Ja og nei - I svommte som en fisk i FL. Vi hadde jo basseng, men hun har faktisk ikke vært i vannet siden vi kom hit. Så er usikker på om hun kan eller ikke 2 år senere??? I fjor sommer ble det bare vassing. Jeg hadde V og kunne ikke hjelpe henne liksom. S plasket m/vest i Fl. Husker jeg kikket på EasySWim side deres for en stund tilbake. Nydelige modeller! he-he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå