Gå til innhold

Noen som vil være VENNER????

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nighty night;) snakkes vel i morgen, 'kremt* senere idag;) hehe

Skrevet

Ja, det kan godt tenkes ja, så hekta på bim som jeg har blitt!:-)

Får køye strax jeg også. Vi gravide trenger hvile, hehe...

Skrevet

Jeg henger meg på denne tråden jeg snupper.. :o)

Skrevet

welcome!!!!

hvore fint at det ble så mange her inne jeg og toppris var litt redd for at vi ble alene her inne

Skrevet

Jeg vill være venn:-)

Må jo være venner alle sammen,vi har jo såå mye å prate om..

Skrevet

Jeg henger meg også på her! Godt å ha noen man kan følge gjennom ventetiden!! :)

Skrevet

Jeg vil også være venn, men er dessverre ikke så veldig snakkesalig akkurat nå. Fordi jeg ligger nå her med lungebetennele og astma som plager meg. Men jeg kommer sterkt tilbake.

Skrevet

vi skal forhåpentligvis være her inne leenge sammen, og tror ikke noen av oss vil ha en dårlig tone. diskusjonen i går gikk vel litt over stokk og stein, og jeg kan kanskje lett la meg provosere, fordi dette er en sak som ligger meg veldig nært.

det vil uansett alltid være uenigheter fordi vi er forskjellige og har opplevd ulike ting, men nå er vel denne saken ganske ferdig diskutert. så jeg er ialefall med på å være venner:)

Skrevet

jeg vil også gjerne være venn! og har ikke tenkt å blande meg inn i den diskusjonen jeg sett har pågått her inne den siste tiden.

Skrevet

Oj vi var mange som ville hvere venner her det er bra, vi skal jo følge hverandre igjennom 3 trimester, 9 mnd og det er en stund det....

Skrevet

jeg og hiver meg på her! 5+0 idag :) termin 21.oktt :)) Skal vel bli veeeldig gode venner i løpet av de neste 35 ukene :)))

Skrevet

Æ vil og være me..... har og løst på nye venna..... alltid arti det!!

Æ e forøvrig 4+2 i dag, termin e da, etter den her kalkulatoren, 27 oktober.... (mammanett.no sin kalkulator si 24.... interessangt... men vi får se, vi får se... skal til tidlig ul i uke 7 eller 8 så får vell bekrefta nærmere da... )

Smile woman! You're beautiful!!

Skrevet

Altid koselig med flere vænna......det lika vi og vi skal jo heng i lag i mange mange uke :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...