Gå til innhold

Noen som vil være VENNER????

Anbefalte innlegg

Skrevet

????????????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du vet da vel at jeg er vennen din kristilina;p

alle er vel venner her inne;)

Skrevet

Ja det var det jeg ville ha fram, at vi bruker alle å være venner her...

Skrevet

hehe, uff kristilina... tror vi ligger dårlig an på vennefronten her inne... ingen andre som vil være venner jo;)

Skrevet

Nei da får vi nyte hverandres selskap da..men det er greit for meg...heller en god en 10 dårlige hehe...

Skrevet

Jeg vil være venn, hehe.. Hvis jeg får lov da ;)

Skrevet

velkommen skal du være vettu:) slå deg med på snakketråden her inne da;) hehe

Skrevet

Ja det er klart du er velkommen til å hvere venn du og :o)

Skrevet

Hehe, jeg skal slenge meg på, men det må bli i morgen, for jeg skal krype til køys nå ;)

Skrevet

Ja da er vi to har vært trøtt i mange timer nå.... har verken fått formiddagslur , midt på dagen lur eller ettermiddagslur i dag hehe

Skrevet

Jeg slenger meg med, og blir venner med de som vil være venn med meg! :)

Natta:)

Skrevet

Jepp, gjerne, vi skal vel henge sammen forhåpentligvis i flere måneder!

:-)

Skrevet

jepp vi skal henge sammen i den laaange ventetiden på at våre perfekte bebiser skal komme ut til oss;) ventetiden kan til tider bli ufattelig lang og kjip, d er det godt med venner her inne man kan tyte med og dele hvert spark osv når vi kommer så langt;) hehe *gledemeg* hehe

Skrevet

Jeg også! Gleder meg veldig til jeg får stooor mage som jeg kan sette koppen oppå;-) Men synes også det hele er fryktelig skummelt, som å legge ut på svøm i et fremmed farvann med øynene lukket... Da er det godt å ha dere som jeg kan spørre om hva som akkurat glefset meg i leggen og om hvor i alle dager jeg befinner meg nå!

Skrevet

hehe, ja husker vordan det var med min sønn;) og på slutten ville jeg bare ha han ut.... skjønner ikke det lenger... denne gangen skal jeg nyte alle dagene for magen osv savnet jeg etter fødselen:) det er virkelig noe unikt! hehe, uff... som jeg klagde på slutten, hehe, kan ikke annet enn å le av det idag;) nå er han 2,5år og vokser fra meg;)

Skrevet

Ja, det å gå gravid er jo en koselig del i seg selv, og vi skal kose oss med det så langt vi klarer. Noen får jo fæle plager som gjør at de nesten ikke orker mer... Huff. Håper på et fint svangerskap! Disse ordene skal jeg sikkert spise i meg senere, men akkurat nå LIKER jeg å kjenne på symptomene! Er ikke veldig kvalm jeg da, men litt, har menssmerter innimellom, luft i magen, ømme bryst, FRYSER, svetter om natta, er helt blaut (er det vanlig??), kjenner litt hormoner og har fått veldig lyst på sitroner??? (Kan være tilfeldig fordi sitroner fikk jeg lyst på da jeg var kanskje i uke 3-4, før jeg visste jeg var gravid, det er vel litt tidlig med pica da???). Uansett, jeg synes det er koselig å kjenne på at noe skjer:-)

Skrevet

uffa da, vet faktisk ikk hvordan det er å være kvalm gjennom et sv.skap...har ikke vært og er ikke det selv... utenom kvalmen g menssmerter har jeg resten:) bare at magen svinger mellom hard og bløt, hehe, kommer sånn helt plutselig begge deler;) sikkert noe med hormonene å gjøre;) nei pica er ikke for tidlig, hehe, jeg elsker ristet brød med masse smør og rundstykker med masse smør, nammenam! jeg spiste middag 2-3ganger for dage før jeg visste jeg var gravid.... hehe, og sov hele tiden..rare greier... og ifølge foreløbig termin fastsatt av tidlig ul testet jeg positivt ca 10 dager etter unnfangelsen dersom et stemmer med datoene man får fra babyverden sin kalkulator;) hehe

Skrevet

Huff - ser her at det har vært dramatikk ja...

Jeg vil også være venner =)

Skrevet

Ok, da er det pica jeg har da, jeg spiste to sitroner en kveld her, kunne spist flere, men det blir vel litt vel surt både for tenner og mage ;-)

Trøtt er jeg også! Har termin 14. oktober utifra kalkisen her inne. Nesten seks uker til første kontroll... Leeeenge å veeente for meg det altså! Føler at jeg har visst at jeg har vært gravid i evigheter, men det er jo bare litt over en uke! 7+0 i morra. Enn du?

Skrevet

Så bra! Velkommen:-) Da er vi alle venner!

Skrevet

welcome;)

jeg er nå etter midnatt 11+2:) så hopper snart over til 2.tri..ååååå som jeg gleder meg:)

men nå tusler jeg til sengs... zzz... blir nok liggende der en stund før jeg sovner,.... er trøtt på dagen, men kvelden og natten er jeg våken, får ikke sove:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...