Gå til innhold

KVA MEINER DOKKE

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det helt vanlig å skrive på dialekt, men er ikke dette nynorsk?

(ikke at jeg skal være bastant på det, siden jeg er helt elendig på både dialekt og nynorsk)

Selv om spørsmålet om hijab gjelder få personer åpner det likevel for slingringsmonn når det gjelder politiuniform og det gjelder alle.

Man kan ikke si ja til noen få.

(Jeg hadde sagt nei til saggebukser også for dem som digger hiphop, eller skjørt på damene)

Om det er av religiøse grunner så har det seg slik at politiet ikke skal bære slikt.

Om det er en mote sak eller man føler seg mer bekvem i slikt antrekk må man gjøre som alle andre og kle seg med dette på fritiden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Guttebaby_i_magen<3 :

Det stemmer det, de kan dessuten ikke oppholde seg alene i et rom med en mann som ikke er familie. Så varetekt etc blir også en utfordring.

Jeg mener selv at hijjab og politiet ikke hører sammen. Om dette skulle være frivillig, måtte det også være frivillig for en kvinne å kreve en kristen i stede for muslim til kropsvisitering, nekte å la seg avhøre av andre enn de som tilhører ens egen relgion etc. Nei, la nå instansen som skal passe på oss være for alle, og nødvendigvis ikke speile sammfunnet, men være en nøytral del av det slik at ingen kan kreve mer eller mindre rett.

Skrevet

Har vi ikkje i norge bøyd oss for masse regler når det gjelder troende fra andre land. Synes at vi bør trampe med foten nå og si kva vi mener som SIV vil fram til. Men SIV blir trampa på i alle retninger og kritisert for at den norske tårer ikkje og utale seg. Så snart noen utaler seg om saken BLIR EI STEMPLA SOM RASIST.

Dersom du reiser til desse landa får vi invilga desse regler som vi har gjort i norge. Tror nok ikkje det,vi må nok kue oss der git.

Skrevet

Nei nei nei! Hvorfor i all verden skal vi forandre uniformen da? Når man tenker på det landet man lever i,og så forskjellig vi alle opptrer mot innvandrere vil vi da skape unødvendige farlige situasjoner for politiet som møter noen STERKT imot dette! Nei hold uniformen som den skal være. Helt nøytral!

Som sagt tidligere hær. Aldri i livet om vi hadde fått innført noen regler i disse landene! Har selv bodd i egypt og dær måtte kvinner gå med topper som dekker skuldre og skjørt/skjorts som dekket knær!

Sannsynligheten er ikke stor for at de i det hele tatt ville lyttet til meg i disse landene,med de kvinne synene de har! Hvorfor skal vi måtte endre noe?

Iallefall når det ikke handler om å forandre noe til det bedre!

Du setter ikke opp et kjønnskille i politiet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...