Gå til innhold

Dette er nå sendt til BIM ang MA/SA!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet du hva, dette er bare helt utrolig. Jeg er lite hormonell skal jeg si deg, har ingen symptomer what so ever. Når det er sagt, så KAN du bare ikke mene at du skal "slippe" visse tråder ? Dette forumet er ikke laget for kun en gruppe mennesker hvor ting går strålende. Du har jo tydeligvis ikke godt av å være her inne, du og dine. Jeg synes DU skal være mer diskre. Hvordan i all verden kan du mene og tro at du har rett til å si hva andre her inne skal skrive om ? Jeg bare fatter det ikke. Og om du virkelig virkelig hadde valgt å ikke møte skumle tråder som skremmer deg, hadde du aldri gått inn her.

Jeg beklager ikke at jeg er rett fram når jeg sier at du er egoistisk, ufølsom og dømmende. 14 år gamle ? Ingen som har laget tråder om sa/ma som har eglet opp til krangling/diskusjoner her inne.

En ting til, om det å skrivre om sin sa eller ma er å oppføre seg som en fjortenåring, ja da er du ikke hakket bedre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men kan vi ikke bare bli enige om at de som ikke klarer å høre om det som går galt bare lar være å åpne de trådene som omhandler det. Å miste er på en måte en del av å være i første trimester, det er vondere for de som opplever det enn de som bare kan la være å lese det aktuelle innlegget, og de bør få taste om det med folk de har tasta med graviditeten sin om..

Skrevet

Hei alle venner!

Vet ikke helt hva jeg skal skrive til dere, jeg synes dette har gått over styr!!! Ene fornærmelsen etter den andre, er vi ikke bedre enn som så??

Jeg har opplevd SA (noe som ikke er uvanlig for de fleste kvinner), og det var ikke noe særlig...MEN samtidig så skjønner jeg dere som (jeg regner med) bare har lyst å nyte et "bekymringsfritt" svangersskap!

Det er tydelig at vi har en STOR uenighet her nå, hvor jeg mener at ingen har mer rett enn den andre....Hva med et kompromiss???

Dersom man har en "oppdatering" ang MA/SA, hva med å f.eks skrive dette i overskriften? Slik at "sarte" sjeler blir "advart" på forhånd og dermed kan velge å ikke gå inn på den aktuelle tråden...

Personlig har jeg ingen problem med å lese om dere som har mistet da jeg gjerne vil vise at jeg støtter dere og bry meg som "medgravid".

Jeg prøver så godt jeg kan å holde styr på hvem vi er, og da vil jeg og vite hvordan det går med oss ALLE! :)

Samtidig må vi respektere at folk er forskjellige og ikke alle "tåler" lese tråd etter tråd med dårlige nyheter, av den enkle grunn at de er (mer enn gjennomsnittet) redd for å miste sin lille spire....

Klart at vi alle er redd for at noe skal gå galt allesammen, men det er ikke til å skyve under en stol at noen er mer bekymret enn andre...Godta det; vær så snill!!!!!!

Kan vi ikke komme til enighet uten at hormoner tar overhånd damer??

God klem fra en som håper at vi kan se det fra alles ståsted....

Ps; Happy valentines day!!! :)

Skrevet

hvor mange ganger er egentlig denne diskusjo oppe? herregud.... SA, MA osvosv, slik er det bare, og ja det hører til å¨1.tri... enig med alle over her om at dette er et ytringsfritt forum osv... jeg har selv hatt SA, men slik er det jo bare! kan ikke gå rundt og bekymre meg, legge med ned og grine eller whatever fordi noen "minner meg på det"!

SA og MA er en realitet som foregår da i 1.tri... takler man ikke dette er ikke 1.tri stedet for de.

og det er ingen måte man kan få til å nekte folk å skrive om SA og MA inne på disse sidene, er ingen tiltak å sette tilverks...

dere som ikke liker de innleggene...hva når fx DU får en SA eller MA?! Hadde det ikke vært godt med støtte og noen å dele erfaringene med???!!! folk du gjerne har chattet med og fått litt relasjoner til??!!

helt ærlig, hvis det opprettes et eget forum for dette så tror ikke jeg det kommer til å bli mye brukt... pga folk som legger inn innlegg og spør om det kan ha vært SA vil da gjerne ikke få den støtten og høre det de hper på å høre,.men heller få enda flere skremselsfaktorer fra selve siden i seg selv og svar pga alle opplever slikt forskjellig.

Skrevet

Mikamidoo, du mener sarte sjeler? Du skrev sare sjeler, men tror du mente sarte. Uansett, godt sagt og godt forklart! Måtte le litt, du hadde noen artige formuleringer der.;-)

Jeg må signere at jeg også mener at det er dere som kritiserer de som har mistet og som skriver her, som er de ufølsomme. Det er ikke ufølsomt å skrive om vonde ting her.

Skrevet

jeg støtter Dewshine egentlig...synes det er foorferdelig trist å lese om alle som mister fordi jeg mistet selv for 6mnd siden da jeg var 7-8 uker og nå er jeg 12 uker i morgen og LIVREDD (kjemkpe kjempe bekymret) for å miste....veit jeg trenger ikke lese alt som står her inne,men jeg må liksom...må sammmenligne meg selv hele tiden med alle andre her inne både på godt å vondt liksom...Men for all del livet er jo ikke en dans på roser og vi MÅ jo også kunne lese triste ting å støtte opp om dette...Synes det ikke er så dumt med en ekstra side hvis man føler behov for dette..kan kanskje være godt for di av oss som opplever fæle ting av og til....Uansett jeg sender støtte tanker til alle som mister og alle som det går bra med..

Ha en fin lørdagskveld alle sammen!

Skrevet

man må bare godta at det skrives om SA og MA på 1.trimester, det er jo noe som skjer i 1 trimester.. men trenger ikke lese det, dersom man ikke vil..

Skriv gjerne en liten ''warning'' i overskriften.

Man trenger ikke være engstelig bare fordi man leser om det.

Det er gjerne grunn til at man mister oxo.

Skrevet

Hehe jeg mener sarte sjeler ja, sier sare på dialekten min og glemte meg !

Skrevet

Og jeg ser jo nå at jeg kalte deg feil;-) Mikadimoo var det og ikke Mikamidoo eller hva det nå var jeg skrev hehe..

Skrevet

Det finnes jo allerede et forum for dem som har mistet i 1.trimester på BIM, det heter "Ufrivillig abort", ser ikke helt vitsen med enda ett?

Skrevet

Jeg synes ufrivillig abort siden bør skifte navn til Mistet/MA/SA fordi mange ikke finner Ufrivillig abort siden (inkl. meg selv, det tok en måned!) De fleste leter etter ordet "mistet".

Skrevet

Enig med deg ingen stress. Leter også mer etter ordet SA/MA en ufrivilig abort. Flott forslag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...