Gå til innhold

Ang. heftig krangling om MA/SA!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

helt enig kristilin....husker ikke helt nicket;)

 

"Så la denne diskusjonen ligge nå, er rett og slett bare tåpelig... hva får "motstanderne" ut av det egentlig?! sure mennesker rundt seg som de skal "henge" med her på forumet i så og si ni mnd! og hva er så poenget med det?!"

 

gjentar her meg selv fra et innlegg jeg har lagt inn på denne siden...

 

http://mail.live.com/default.aspx?rru=HoTMaiL%3ffti%3dyes&reason=nocookies&n=1588434184&wa=wsignin1.0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...