*toppris* Skrevet 14. februar 2009 #26 Skrevet 14. februar 2009 helt enig kristilin....husker ikke helt nicket;) "Så la denne diskusjonen ligge nå, er rett og slett bare tåpelig... hva får "motstanderne" ut av det egentlig?! sure mennesker rundt seg som de skal "henge" med her på forumet i så og si ni mnd! og hva er så poenget med det?!" gjentar her meg selv fra et innlegg jeg har lagt inn på denne siden... http://mail.live.com/default.aspx?rru=HoTMaiL%3ffti%3dyes&reason=nocookies&n=1588434184&wa=wsignin1.0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå