Sånn kan det gå Skrevet 15. februar 2009 #26 Skrevet 15. februar 2009 Nei, er ikke gravid. Vi skal ikke ha flere barn.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2009 #27 Skrevet 15. februar 2009 Jeg synes det virker litt skummelt med hjemmefødsel, men det blir kanskje mer og mer vanlig?
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2009 #28 Skrevet 15. februar 2009 Nei, det er faktisk blitt langt mer uvanlig. De få som i det hele tatt vurderer hjemmefødsel får grundig prentet inn hvor "uansvarlige" og "korttenkte" de er, så ikke så merkelig at det er få som våger ta det valget.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå