Endelig ny spire i magen Skrevet 21. februar 2009 #26 Skrevet 21. februar 2009 .............................Mandag 2............................................................ *Spireidagtakk *J-7 6 *snartklar-85 *Mnea * ..............................Tirsdag. 3.......................................................... *ØnskerSegSpire *"jakter på gullegget" *Skogshuldra (10 pp.) * ...............................Onsdag. 4........................................................ *Made in bed o",) *BeBEdesign *Akicha (ICSI) ...............................Torsdag 5......................................................... *Babyklar 7 pp ( uregelmessig syklus) * ...............................Fredag 6.......................................................... *ForhåpentligSnartGravid ( tror jeg) *maeve 2pp (tredje gang eg skrive meg på her nå..någen så vil bli kvitt meg eller? ) *En Til Kanskje? * ..............................Lørdag 7........................................................... * * * ................. ............Søndag 8......................................................... *Endelig spire... tror det blir her sånn ca. Hadde SA 8 februar. * * !!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!GRAVID!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ..............................IKKE GRAVID...............................................
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 21. februar 2009 #27 Skrevet 21. februar 2009 .............................Mandag 2............................................................ *Spireidagtakk *J-7 6 *snartklar-85 *Mnea * ..............................Tirsdag. 3.......................................................... *ØnskerSegSpire *"jakter på gullegget" *Skogshuldra (10 pp.) * ...............................Onsdag. 4........................................................ *Made in bed o",) *BeBEdesign *Akicha (ICSI) ...............................Torsdag 5......................................................... *Babyklar 7 pp ( uregelmessig syklus) * ...............................Fredag 6.......................................................... *ForhåpentligSnartGravid ( tror jeg) *maeve 2pp (tredje gang eg skrive meg på her nå..någen så vil bli kvitt meg eller? ) *En Til Kanskje? * ..............................Lørdag 7........................................................... *Emilmamma - 2.pp (tror det er ca rundt denne tida...) * * ................. ............Søndag 8......................................................... *Endelig spire... tror det blir her sånn ca. Hadde SA 8 februar. * * !!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!GRAVID!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ..............................IKKE GRAVID...............................................
akicha Skrevet 25. februar 2009 #29 Skrevet 25. februar 2009 .............................Mandag 2............................................................ *Spireidagtakk *J-7 6 *snartklar-85 *Mnea * ..............................Tirsdag. 3.......................................................... *ØnskerSegSpire *"jakter på gullegget" *Skogshuldra (10 pp.) * ...............................Onsdag. 4........................................................ *Made in bed o",) *BeBEdesign *Akicha (IVF) ...............................Torsdag 5......................................................... *Babyklar 7 pp ( uregelmessig syklus) * ...............................Fredag 6.......................................................... *ForhåpentligSnartGravid ( tror jeg) *maeve 2pp (tredje gang eg skrive meg på her nå..någen så vil bli kvitt meg eller? ) *En Til Kanskje? * ..............................Lørdag 7........................................................... *Emilmamma - 2.pp (tror det er ca rundt denne tida...) * * ................. ............Søndag 8......................................................... *Endelig spire... tror det blir her sånn ca. Hadde SA 8 februar. * * !!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!GRAVID!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ..............................IKKE GRAVID...............................................
Har fire go`inger Skrevet 25. februar 2009 #30 Skrevet 25. februar 2009 .............................Mandag 2............................................................ *Spireidagtakk *J-7 6 *snartklar-85 *Mnea * ..............................Tirsdag. 3.......................................................... *ØnskerSegSpire *"jakter på gullegget" *Skogshuldra (10 pp.) * ...............................Onsdag. 4........................................................ *Made in bed o",) *BeBEdesign *Akicha (IVF) ...............................Torsdag 5......................................................... *Babyklar 7 pp ( uregelmessig syklus) *Ønsker en go`ing til ...............................Fredag 6.......................................................... *ForhåpentligSnartGravid ( tror jeg) *maeve 2pp (tredje gang eg skrive meg på her nå..någen så vil bli kvitt meg eller? ) *En Til Kanskje? * ..............................Lørdag 7........................................................... *Emilmamma - 2.pp (tror det er ca rundt denne tida...) * * ................. ............Søndag 8......................................................... *Endelig spire... tror det blir her sånn ca. Hadde SA 8 februar. * * !!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!GRAVID!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ..............................IKKE GRAVID...............................................
Adnil73 Skrevet 26. februar 2009 #31 Skrevet 26. februar 2009 .............................Mandag 2............................................................ *Spireidagtakk *J-7 6 *snartklar-85 *Mnea * ..............................Tirsdag. 3.......................................................... *ØnskerSegSpire *"jakter på gullegget" *Skogshuldra (10 pp.) * ...............................Onsdag. 4........................................................ *Made in bed o",) *BeBEdesign *Akicha (IVF) ...............................Torsdag 5......................................................... *Babyklar 7 pp ( uregelmessig syklus) *Ønsker en go`ing til ...............................Fredag 6.......................................................... *ForhåpentligSnartGravid ( tror jeg) *maeve 2pp (tredje gang eg skrive meg på her nå..någen så vil bli kvitt meg eller? ) *En Til Kanskje? * ..............................Lørdag 7........................................................... *Emilmamma - 2.pp (tror det er ca rundt denne tida...) * * ................. ............Søndag 8......................................................... *Endelig spire... tror det blir her sånn ca. Hadde SA 8 februar. *Adnil73 * !!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!GRAVID!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ..............................IKKE GRAVID...............................................
LisaColli Skrevet 26. februar 2009 #32 Skrevet 26. februar 2009 .............................Mandag 2............................................................ *Spireidagtakk *J-7 6 *snartklar-85 *Mnea * ..............................Tirsdag. 3.......................................................... *ØnskerSegSpire *"jakter på gullegget" *Skogshuldra (10 pp.) * ...............................Onsdag. 4........................................................ *Made in bed o",) *BeBEdesign *Akicha (IVF) *<>Yade<> (1.pp) ...............................Torsdag 5......................................................... *Babyklar 7 pp ( uregelmessig syklus) *Ønsker en go`ing til ...............................Fredag 6.......................................................... *ForhåpentligSnartGravid ( tror jeg) *maeve 2pp (tredje gang eg skrive meg på her nå..någen så vil bli kvitt meg eller? ) *En Til Kanskje? * ..............................Lørdag 7........................................................... *Emilmamma - 2.pp (tror det er ca rundt denne tida...) * * ................. ............Søndag 8......................................................... *Endelig spire... tror det blir her sånn ca. Hadde SA 8 februar. *Adnil73 * !!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!GRAVID!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ..............................IKKE GRAVID...............................................
så gla' Skrevet 26. februar 2009 #33 Skrevet 26. februar 2009 .............................Mandag 2............................................................ *Spireidagtakk *J-7 6 *snartklar-85 *Mnea * ..............................Tirsdag. 3.......................................................... *ØnskerSegSpire *"jakter på gullegget" *Skogshuldra (10 pp.) *Så gla' ...............................Onsdag. 4........................................................ *Made in bed o",) *BeBEdesign *Akicha (IVF) *<>Yade<> (1.pp) ...............................Torsdag 5......................................................... *Babyklar 7 pp ( uregelmessig syklus) *Ønsker en go`ing til ...............................Fredag 6.......................................................... *ForhåpentligSnartGravid ( tror jeg) *maeve 2pp (tredje gang eg skrive meg på her nå..någen så vil bli kvitt meg eller? ) *En Til Kanskje? * ..............................Lørdag 7........................................................... *Emilmamma - 2.pp (tror det er ca rundt denne tida...) * * ................. ............Søndag 8......................................................... *Endelig spire... tror det blir her sånn ca. Hadde SA 8 februar. *Adnil73 * !!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!GRAVID!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ..............................IKKE GRAVID...............................................
Spaniella Skrevet 28. februar 2009 #35 Skrevet 28. februar 2009 ............................Mandag 2............................................................ *Spireidagtakk *J-7 6 *snartklar-85 *Mnea * ..............................Tirsdag. 3.......................................................... *ØnskerSegSpire *"jakter på gullegget" *Skogshuldra (10 pp.) *Så gla' ...............................Onsdag. 4........................................................ *Made in bed o",) *BeBEdesign *Akicha (IVF) *<>Yade<> (1.pp) ...............................Torsdag 5......................................................... *Babyklar 7 pp ( uregelmessig syklus) *Ønsker en go`ing til ...............................Fredag 6.......................................................... *ForhåpentligSnartGravid ( tror jeg) *maeve 2pp (tredje gang eg skrive meg på her nå..någen så vil bli kvitt meg eller? ) *En Til Kanskje? *Spaniel 2. pp ..............................Lørdag 7........................................................... *Emilmamma - 2.pp (tror det er ca rundt denne tida...) * * ................. ............Søndag 8......................................................... *Endelig spire... tror det blir her sånn ca. Hadde SA 8 februar. *Adnil73 * !!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!GRAVID!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ..............................IKKE GRAVID...............................................
Spaniella Skrevet 1. mars 2009 #38 Skrevet 1. mars 2009 ............................Mandag 2............................................................ *Spireidagtakk *J-7 6 *snartklar-85 *Mnea * ..............................Tirsdag. 3.......................................................... *ØnskerSegSpire *"jakter på gullegget" *Skogshuldra (10 pp.) *Så gla' ...............................Onsdag. 4........................................................ *Made in bed o",) *BeBEdesign *Akicha (IVF) *<>Yade<> (1.pp) ...............................Torsdag 5......................................................... *Babyklar 7 pp ( uregelmessig syklus) *Ønsker en go`ing til ...............................Fredag 6.......................................................... *ForhåpentligSnartGravid ( tror jeg) *maeve 2pp (tredje gang eg skrive meg på her nå..någen så vil bli kvitt meg eller? ) *En Til Kanskje? *Spaniel 2. pp ..............................Lørdag 7........................................................... *Emilmamma - 2.pp (tror det er ca rundt denne tida...) * * ................. ............Søndag 8......................................................... *Endelig spire... tror det blir her sånn ca. Hadde SA 8 februar. *Adnil73 * !!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!GRAVID!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ..............................IKKE GRAVID............................................... Spaniel: Skjønner ikke noe!!! 23 dagers syklus nå plutselig?! !"#$%!
Void Skrevet 2. mars 2009 #39 Skrevet 2. mars 2009 ............................Mandag 2............................................................ *Spireidagtakk *J-7 6 *snartklar-85 *Mnea * ..............................Tirsdag. 3.......................................................... *ØnskerSegSpire *"jakter på gullegget" *Skogshuldra (10 pp.) *Så gla' *Void ...............................Onsdag. 4........................................................ *Made in bed o",) *BeBEdesign *Akicha (IVF) *<>Yade<> (1.pp) ...............................Torsdag 5......................................................... *Babyklar 7 pp ( uregelmessig syklus) *Ønsker en go`ing til ...............................Fredag 6.......................................................... *ForhåpentligSnartGravid ( tror jeg) *maeve 2pp (tredje gang eg skrive meg på her nå..någen så vil bli kvitt meg eller? ) *En Til Kanskje? *Spaniel 2. pp ..............................Lørdag 7........................................................... *Emilmamma - 2.pp (tror det er ca rundt denne tida...) * * ................. ............Søndag 8......................................................... *Endelig spire... tror det blir her sånn ca. Hadde SA 8 februar. *Adnil73 * !!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!GRAVID!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *Void- Svakt positiv test søndag, sterkt positiv idag, mandag! ..............................IKKE GRAVID............................................... Spaniel: Skjønner ikke noe!!! 23 dagers syklus nå plutselig?! !"#$%!
BettyBe Skrevet 2. mars 2009 #40 Skrevet 2. mars 2009 Mandag 2............................................................ *Spireidagtakk *J-7 6 *snartklar-85 *Mnea Tirsdag. 3.......................................................... *ØnskerSegSpire *"jakter på gullegget" *Skogshuldra (10 pp.) *Så gla' Onsdag. 4........................................................ *Made in bed o",) *Akicha (IVF) *<>Yade<> (1.pp) Torsdag 5......................................................... *Babyklar 7 pp ( uregelmessig syklus) *Ønsker en go`ing til Fredag 6.......................................................... *ForhåpentligSnartGravid ( tror jeg) *maeve 2pp (tredje gang eg skrive meg på her nå..någen så vil bli kvitt meg eller? ) *En Til Kanskje? *Spaniel 2. pp Lørdag 7........................................................... *Emilmamma - 2.pp (tror det er ca rundt denne tida...) Søndag 8......................................................... *Endelig spire... tror det blir her sånn ca. Hadde SA 8 februar. *Adnil73 * !!!!!!!!!!!GRAVID!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *BeBEdesign (JIPPI HJELP! Krysser fingre for at det kommer mangemange flere på denne lista!!!) ...........IKKE GRAVID............................................... *Spaniel: Skjønner ikke noe!!! 23 dagers syklus nå plutselig?! !"#$%!
så gla' Skrevet 2. mars 2009 #41 Skrevet 2. mars 2009 Mandag 2............................................................ *Spireidagtakk *J-7 6 *snartklar-85 *Mnea Tirsdag. 3.......................................................... *ØnskerSegSpire *"jakter på gullegget" *Skogshuldra (10 pp.) *Så gla' Onsdag. 4........................................................ *Made in bed o",) *Akicha (IVF) *<>Yade<> (1.pp) Torsdag 5......................................................... *Babyklar 7 pp ( uregelmessig syklus) *Ønsker en go`ing til Fredag 6.......................................................... *ForhåpentligSnartGravid ( tror jeg) *maeve 2pp (tredje gang eg skrive meg på her nå..någen så vil bli kvitt meg eller? ) *En Til Kanskje? *Spaniel 2. pp Lørdag 7........................................................... *Emilmamma - 2.pp (tror det er ca rundt denne tida...) Søndag 8......................................................... *Endelig spire... tror det blir her sånn ca. Hadde SA 8 februar. *Adnil73 * !!!!!!!!!!!GRAVID!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *Be BEdesign (JIPPI HJELP! Krysser fingre for at det kommer mangemange flere på denne lista!!!) ...........IKKE GRAVID............................................... *Spaniel: Skjønner ikke noe!!! 23 dagers syklus nå plutselig?! !"#$%! *Så gla' (vurderer å skifte nick....)
mammas lille prins Skrevet 2. mars 2009 #42 Skrevet 2. mars 2009 Mandag 2............................................................ *Spireidagtakk *J-7 6 *snartklar-85 *Mnea Tirsdag. 3.......................................................... *ØnskerSegSpire *"jakter på gullegget" *Skogshuldra (10 pp.) *Så gla' Onsdag. 4........................................................ *Made in bed o",) *Akicha (IVF) *<>Yade<> (1.pp) Torsdag 5......................................................... *Babyklar 7 pp ( uregelmessig syklus) *Ønsker en go`ing til Fredag 6.......................................................... *ForhåpentligSnartGravid ( tror jeg) *maeve 2pp (tredje gang eg skrive meg på her nå..någen så vil bli kvitt meg eller? ) *En Til Kanskje? *Spaniel 2. pp Lørdag 7........................................................... *Emilmamma - 2.pp (tror det er ca rundt denne tida...) *Mammas prins 2 pp. har plutselig fått 26 dagers syklus... så tror det er her. Søndag 8......................................................... *Endelig spire... tror det blir her sånn ca. Hadde SA 8 februar. *Adnil73 * !!!!!!!!!!!GRAVID!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gjest Skrevet 2. mars 2009 #43 Skrevet 2. mars 2009 Mandag 2............................................................ *Spireidagtakk *J-7 6 *snartklar-85 *Mnea Tirsdag. 3.......................................................... *ØnskerSegSpire *"jakter på gullegget" *Skogshuldra (10 pp.) *Så gla' Onsdag. 4........................................................ *Made in bed o",) *Akicha (IVF) *<>Yade<> (1.pp) Torsdag 5......................................................... *Babyklar 7 pp ( uregelmessig syklus) *Ønsker en go`ing til Fredag 6.......................................................... *ForhåpentligSnartGravid ( tror jeg) *maeve 2pp (tredje gang eg skrive meg på her nå..någen så vil bli kvitt meg eller? ) *En Til Kanskje? *Spaniel 2. pp Lørdag 7........................................................... *Emilmamma - 2.pp (tror det er ca rundt denne tida...) *Mammas prins 2 pp. har plutselig fått 26 dagers syklus... så tror det er her. * Søndag 8......................................................... *Endelig spire... tror det blir her sånn ca. Hadde SA 8 februar. *Adnil73 * !!!!!!!!!!!GRAVID!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *Be BEdesign (JIPPI HJELP! Krysser fingre for at det kommer mangemange flere på denne lista!!!) ...........IKKE GRAVID............................................... *Spaniel: Skjønner ikke noe!!! 23 dagers syklus nå plutselig?! !"#$%! *Så gla' (vurderer å skifte nick....) så gla'
Skogshuldra Skrevet 3. mars 2009 #44 Skrevet 3. mars 2009 Mandag 2............................................................ *Spireidagtakk *J-7 6 *snartklar-85 *Mnea Tirsdag. 3.......................................................... *ØnskerSegSpire *"jakter på gullegget" *Skogshuldra (10 pp.) *Så gla' Onsdag. 4........................................................ *Made in bed o",) *Akicha (IVF) *<>Yade<> (1.pp) Torsdag 5......................................................... *Babyklar 7 pp ( uregelmessig syklus) *Ønsker en go`ing til Fredag 6.......................................................... *ForhåpentligSnartGravid ( tror jeg) *maeve 2pp (tredje gang eg skrive meg på her nå..någen så vil bli kvitt meg eller? ) *En Til Kanskje? *Spaniel 2. pp Lørdag 7........................................................... *Emilmamma - 2.pp (tror det er ca rundt denne tida...) *Mammas prins 2 pp. har plutselig fått 26 dagers syklus... så tror det er her. * Søndag 8......................................................... *Endelig spire... tror det blir her sånn ca. Hadde SA 8 februar. *Adnil73 * !!!!!!!!!!!GRAVID!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *Be BEdesign (JIPPI HJELP! Krysser fingre for at det kommer mangemange flere på denne lista!!!) Skogshuldra ...........IKKE GRAVID............................................... *Spaniel: Skjønner ikke noe!!! 23 dagers syklus nå plutselig?! !"#$%! *Så gla' (vurderer å skifte nick....) så gla'
J -76 Skrevet 4. mars 2009 #45 Skrevet 4. mars 2009 Mandag. 2 *Spireidagtakk *J-7 6 *snartklar-85 *Mnea Tirsdag. 3.......................................................... *ØnskerSegSpire *"jakter på gullegget" *Skogshuldra (10 pp.) *Så gla' Onsdag. 4........................................................ *Made in bed o",) *Akicha (IVF) *<>Yade<> (1.pp) Torsdag 5......................................................... *Babyklar 7 pp ( uregelmessig syklus) *Ønsker en go`ing til Fredag 6.......................................................... *ForhåpentligSnartGravid ( tror jeg) *maeve 2pp (tredje gang eg skrive meg på her nå..någen så vil bli kvitt meg eller? ) *En Til Kanskje? *Spaniel 2. pp Lørdag 7........................................................... *Emilmamma - 2.pp (tror det er ca rundt denne tida...) *Mammas prins 2 pp. har plutselig fått 26 dagers syklus... så tror det er her. * Søndag 8......................................................... *Endelig spire... tror det blir her sånn ca. Hadde SA 8 februar. *Adnil73 * !!!!!!!!!!!GRAVID!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *Be BEdesign (JIPPI HJELP! Krysser fingre for at det kommer mangemange flere på denne lista!!!) Skogshuldra ...........IKKE GRAVID............................................... *Spaniel: Skjønner ikke noe!!! 23 dagers syklus nå plutselig?! !"#$%! *Så gla' (vurderer å skifte nick....) * J-76 :-(
maeve er tobarnsmamma<3 Skrevet 7. mars 2009 #46 Skrevet 7. mars 2009 Mandag. 2 *Spireidagtakk *J-7 6 *snartklar-85 *Mnea Tirsdag. 3.......................................................... *ØnskerSegSpire *"jakt er på gullegget" *Skogshuldra (10 pp.) *Så gla' Onsdag. 4........................................................ *Made in bed o",) *Akicha (IVF) *<>Yade<> (1.pp) Torsdag 5......................................................... *Babyklar 7 pp ( uregelmessig syklus) *Ønsker en go`ing til Fredag 6.......................................................... *ForhåpentligSnartGravid ( tror jeg) *maeve 2pp (tredje gang eg skrive meg på her nå..någen så vil bli kvitt meg eller? ) *En Til Kanskje? *Spaniel 2. pp Lørdag 7........................................................... *Emilmamma - 2.pp (tror det er ca rundt denne tida...) *Mammas prins 2 pp. har plutselig fått 26 dagers syklus... så tror det er her. * Søndag 8......................................................... *Endelig spire... tror det blir her sånn ca. Hadde SA 8 februar. *Adnil73 * !!!!!!!!!!!GRAVID!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *Be BEdesign (JIPPI HJELP! Krysser fingre for at det kommer mangemange flere på denne lista!!!) Skogshuldra maeve(hjeelp! ) ...........IKKE GRAVID............................................... *Spaniel: Skjønner ikke noe!!! 23 dagers syklus nå plutselig?! !"#$%! *Så gla' (vurderer å skifte nick....) * J-76 :-(
Gjest Skrevet 7. mars 2009 #47 Skrevet 7. mars 2009 Mandag. 2 *Spireidagtakk *J-7 6 *snartklar-85 *Mnea Tirsdag. 3.......................................................... *ØnskerSegSpire *"jakt er på gullegget" *Skogshuldra (10 pp.) *Så gla' Onsdag. 4........................................................ *Made in bed o",) *Akicha (IVF) *<>Yade<> (1.pp) Torsdag 5......................................................... *Babyklar 7 pp ( uregelmessig syklus) *Ønsker en go`ing til Fredag 6.......................................................... *ForhåpentligSnartGravid ( tror jeg) *maeve 2pp (tredje gang eg skrive meg på her nå..någen så vil bli kvitt meg eller? ) *En Til Kanskje? *Spaniel 2. pp Lørdag 7........................................................... *Emilmamma - 2.pp (tror det er ca rundt denne tida...) *Mammas prins 2 pp. har plutselig fått 26 dagers syklus... så tror det er her. * Søndag 8......................................................... *Endelig spire... tror det blir her sånn ca. Hadde SA 8 februar. *Adnil73 * !!!!!!!!!!!GRAVID!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *Be BEdesign (JIPPI HJELP! Krysser fingre for at det kommer mangemange flere på denne lista!!!) Skogshuldra maeve(hjeelp! ) ...........IKKE GRAVID............................................... *Spaniel: Skjønner ikke noe!!! 23 dagers syklus nå plutselig?! !"#$%! *Så gla' (vurderer å skifte nick....) * J-76 :-( *Lille krølle (tidligere made in bed) 10 pp
Ein T Skrevet 8. mars 2009 #48 Skrevet 8. mars 2009 Mandag. 2 *Spireidagtakk *J-7 6 *snartklar-85 *Mnea Tirsdag. 3.......................................................... *ØnskerSegSpire *"jakt er på gullegget" *Skogshuldra (10 pp.) *Så gla' Onsdag. 4........................................................ *Made in bed o",) *Akicha (IVF) *<>Yade<> (1.pp) Torsdag 5......................................................... *Babyklar 7 pp ( uregelmessig syklus) *Ønsker en go`ing til Fredag 6.......................................................... *ForhåpentligSnartGravid ( tror jeg) *maeve 2pp (tredje gang eg skrive meg på her nå..någen så vil bli kvitt meg eller? ) *En Til Kanskje? *Spaniel 2. pp Ein T. 2pp Lørdag 7........................................................... *Emilmamma - 2.pp (tror det er ca rundt denne tida...) *Mammas prins 2 pp. har plutselig fått 26 dagers syklus... så tror det er her. * Søndag 8......................................................... *Endelig spire... tror det blir her sånn ca. Hadde SA 8 februar. *Adnil73 * !!!!!!!!!!!GRAVID!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *Be BEdesign (JIPPI HJELP! Krysser fingre for at det kommer mangemange flere på denne lista!!!) Skogshuldra maeve(hjeelp! ) ...........IKKE GRAVID............................................... *Spaniel: Skjønner ikke noe!!! 23 dagers syklus nå plutselig?! !"#$%! *Så gla' (vurderer å skifte nick....) * J-76 :-( *Lille krølle (tidligere made in bed) 10 pp
Ein T Skrevet 8. mars 2009 #49 Skrevet 8. mars 2009 Mandag. 2 *Spireidagtakk *J-7 6 *snartklar-85 *Mnea Tirsdag. 3.......................................................... *ØnskerSegSpire *"jakt er på gullegget" *Skogshuldra (10 pp.) *Så gla' Onsdag. 4........................................................ *Made in bed o",) *Akicha (IVF) *<>Yade<> (1.pp) Torsdag 5......................................................... *Babyklar 7 pp ( uregelmessig syklus) *Ønsker en go`ing til Fredag 6.......................................................... *ForhåpentligSnartGravid ( tror jeg) *maeve 2pp (tredje gang eg skrive meg på her nå..någen så vil bli kvitt meg eller? ) *En Til Kanskje? *Spaniel 2. pp Ein T. 2pp Lørdag 7........................................................... *Emilmamma - 2.pp (tror det er ca rundt denne tida...) *Mammas prins 2 pp. har plutselig fått 26 dagers syklus... så tror det er her. * Søndag 8......................................................... *Endelig spire... tror det blir her sånn ca. Hadde SA 8 februar. *Adnil73 * !!!!!!!!!!!GRAVID!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *Be BEdesign (JIPPI HJELP! Krysser fingre for at det kommer mangemange flere på denne lista!!!) Skogshuldra maeve(hjeelp! ) Ein T ...........IKKE GRAVID............................................... *Spaniel: Skjønner ikke noe!!! 23 dagers syklus nå plutselig?! !"#$%! *Så gla' (vurderer å skifte nick....) * J-76 :-( *Lille krølle (tidligere made in bed) 10 pp
You can call me Dårris Skrevet 8. mars 2009 #50 Skrevet 8. mars 2009 Mandag. 2 *Spireidagtakk *J-7 6 *snartklar-85 *Mnea Tirsdag. 3.......................................................... *ØnskerSegSpire *"jakt er på gullegget" *Skogshuldra (10 pp.) *Så gla' Onsdag. 4........................................................ *Made in bed o",) *Akicha (IVF) *<>Yade<> (1.pp) Torsdag 5......................................................... *Babyklar 7 pp ( uregelmessig syklus) *Ønsker en go`ing til Fredag 6.......................................................... *ForhåpentligSnartGravid ( tror jeg) *maeve 2pp (tredje gang eg skrive meg på her nå..någen så vil bli kvitt meg eller? ) *En Til Kanskje? *Spaniel 2. pp Ein T. 2pp Lørdag 7........................................................... *Emilmamma - 2.pp (tror det er ca rundt denne tida...) *Mammas prins 2 pp. har plutselig fått 26 dagers syklus... så tror det er her. * Søndag 8......................................................... *Endelig spire... tror det blir her sånn ca. Hadde SA 8 februar. *Adnil73 * !!!!!!!!!!!GRAVID!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *Be BEdesign (JIPPI HJELP! Krysser fingre for at det kommer mangemange flere på denne lista!!!) Skogshuldra maeve(hjeelp! ) Ein T ...........IKKE GRAVID............................................... *Spaniel: Skjønner ikke noe!!! 23 dagers syklus nå plutselig?! !"#$%! *Så gla' (vurderer å skifte nick....) * J-76 :-( *Lille krølle (tidligere made in bed) 10 pp *En Til Kanskje
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå