Gjest Skrevet 13. februar 2009 #1 Skrevet 13. februar 2009 Man 2..................................................................... Tirs. 3..................................................................... Ons. 4.................................................................... Made in bed o",) Tors 5.................................................................... Fre 6..................................................................... Lør 7..................................................................... Søn 8.................................................................... GRAVID...................................................................... IKKE GRAVID.............................................................
pusejenta2 Skrevet 13. februar 2009 #2 Skrevet 13. februar 2009 Man 2..................................................................... Spireidagtakk Tirs. 3..................................................................... Ons. 4.................................................................... Made in bed o",) Tors 5.................................................................... Fre 6..................................................................... Lør 7..................................................................... Søn 8.................................................................... GRAVID... ................................................................... IKKE GRAVID.............................................................
maeve er tobarnsmamma<3 Skrevet 13. februar 2009 #3 Skrevet 13. februar 2009 Man 2..................................................................... Spireidagtakk Tirs. 3..................................................................... Ons. 4.................................................................... Made in bed o",) Tors 5.................................................................... Fre 6..................................................................... maeve 2pp Lør 7..................................................................... Søn 8.................................................................... GRAVID... ................................................................... IKKE GRAVID.............................................................
J -76 Skrevet 13. februar 2009 #4 Skrevet 13. februar 2009 Man 2..................................................................... Spireidagtakk J-76 Tirs. 3..................................................................... Ons. 4.................................................................... Made in bed o",) Tors 5.................................................................... Fre 6..................................................................... Lør 7..................................................................... Søn 8.................................................................... GRAVID... ................................................................... IKKE GRAVID.........................................
BettyBe Skrevet 13. februar 2009 #5 Skrevet 13. februar 2009 Man 2..................................................................... Spireidagtakk J-7 6 Tirs. 3..................................................................... Ons. 4.................................................................... Made in bed o",) BeBEdesign Tors 5.................................................................... Fre 6..................................................................... Lør 7..................................................................... Søn 8.................................................................... GRAVID... ................................................................... IKKE GRAVID.........................................
Januarbaby2010 <3 Ailo <3 Skrevet 14. februar 2009 #6 Skrevet 14. februar 2009 Man 2..................................................................... Spireidagtakk J-7 6 Tirs. 3..................................................................... Ons. 4.................................................................... Made in bed o",) BeBEdesign Tors 5.................................................................... Fre 6 ForhåpentligSnartGravid ( tror jeg) Lør 7..................................................................... Søn 8.................................................................... GRAVID... ................................................................... IKKE GRAVID.........................................
ØnskerSegSpire_m/spire :) Skrevet 14. februar 2009 #7 Skrevet 14. februar 2009 Man 2..................................................................... Spireidagtakk J-7 6 Tirs. 3..................................................................... ØnskerSegSpire Ons. 4.................................................................... Made in bed o",) BeBEdesign Tors 5.................................................................... Fre 6 ForhåpentligSnartGravid ( tror jeg) Lør 7..................................................................... Søn 8.................................................................... GRAVID... ................................................................... IKKE GRAVID.........................................
Gjest Skrevet 14. februar 2009 #8 Skrevet 14. februar 2009 Man 2..................................................................... -Spireidagtakk -J-7 6 - - Tirs. 3..................................................................... -ØnskerSegSpire - - Ons. 4.................................................................... -Made in bed o",) -BeBEdesign - - Tors 5.................................................................... Fre 6..................................................................... -ForhåpentligSnartGravid ( tror jeg) - - Lør 7..................................................................... - - - Søn 8.................................................................... - - - GRAVID... ................................................................... IKKE GRAVID.........................................
maeve er tobarnsmamma<3 Skrevet 14. februar 2009 #9 Skrevet 14. februar 2009 Man 2..................................................................... -Spireidagtakk -J-7 6 - - Tirs. 3..................................................................... -ØnskerSegSpire - - Ons. 4.................................................................... -Made in bed o",) -BeBEdesign - - Tors 5.................................................................... Fre 6..................................................................... -ForhåpentligSnartGravid ( tror jeg) -maeve 2pp - Lør 7..................................................................... - - - Søn 8.................................................................... - - - GRAVID... ................................................................... IKKE GRAVID.........................................
*anki * Skrevet 14. februar 2009 #10 Skrevet 14. februar 2009 Man 2..................................................................... -Spireidagtakk -J-7 6 - - Tirs. 3..................................................................... -ØnskerSegSpire -"jakter på gullegget" - Ons. 4.................................................................... -Made in bed o",) -BeBEdesign - - Tors 5.................................................................... Fre 6..................................................................... -ForhåpentligSnartGravid ( tror jeg) - - Lør 7..................................................................... - - - Søn 8.................................................................... - - - GRAVID... ................................................................... IKKE GRAVID.........................................
maeve er tobarnsmamma<3 Skrevet 14. februar 2009 #11 Skrevet 14. februar 2009 Man 2..................................................................... -Spireidagtakk -J-7 6 - - Tirs. 3..................................................................... -ØnskerSegSpire -"jakter på gullegget" - Ons. 4.................................................................... -Made in bed o",) -BeBEdesign - - Tors 5.................................................................... Fre 6..................................................................... -ForhåpentligSnartGravid ( tror jeg) -maeve 2pp (tredje gang eg skrive meg på her nå..någen så vil bli kvitt meg eller? ) - Lør 7..................................................................... - - - Søn 8.................................................................... - - - GRAVID... ................................................................... IKKE GRAVID.........................................
Gjest Skrevet 14. februar 2009 #12 Skrevet 14. februar 2009 Hehe.. lurer på hva som er skjedd?? Håper du blir med neste gang noen skriver seg på!
maeve er tobarnsmamma<3 Skrevet 14. februar 2009 #13 Skrevet 14. februar 2009 Satt på tredje forsøket! Er visst ikke meningen at jeg skal ha IKM.. Men det er helt greit det altså
Gjest Skrevet 14. februar 2009 #14 Skrevet 14. februar 2009 Haha;) Satser alt på at mensen ikke kommer!!
maeve er tobarnsmamma<3 Skrevet 14. februar 2009 #15 Skrevet 14. februar 2009 Off ja, kan holde seg langt unna! Har ikke hatt skikkelig mensen på rundt 8 år før jeg fikk den igjen den 6.februar... Sa til samboeren min at jeg kunne ikke huske at det var så vondt! Verka og stakk hele måneden fra jeg slutta på p-pillene 5. januar... Så håper hvertfall at det blir bedre denne måneden dersom det ikke klamrer seg fast en liten spire
M ♥ ♂-2010 Skrevet 14. februar 2009 #16 Skrevet 14. februar 2009 Halloen folkens! Jeg tror jeg har IKM i uke 10. Og jeg er ganske ny her, så jeg skjønner ikke helt disse trådene:-) Er det datoer dere skriver dere opp på? Og var det sånn at det var hyggetid den dagen eller EL? :-) Forklar meg!! :-) For ettersom jeg regnet på det, så har jeg eggløsning ca 18.feb, og er nå inne i min første PP. Men fortsatt mensen i uke 10! Har alle dere mensen i uke 10 men EL fra 2.-8. feb?? Eller venter dere kanskje mensen en av de dagene ja?? Hm:)
You can call me Dårris Skrevet 15. februar 2009 #17 Skrevet 15. februar 2009 Man 2..................................................................... -Spireidagtakk -J-7 6 - - Tirs. 3..................................................................... -ØnskerSegSpire -"jakter på gullegget" - Ons. 4.................................................................... -Made in bed o",) -BeBEdesign - - Tors 5.................................................................... Fre 6..................................................................... -ForhåpentligSnartGravid ( tror jeg) -maeve 2pp (tredje gang eg skrive meg på her nå..någen så vil bli kvitt meg eller? ) -En Til Kanskje? Lør 7..................................................................... - - - Søn 8.................................................................... - - - GRAVID... ................................................................... IKKE GRAVID.........................................
You can call me Dårris Skrevet 15. februar 2009 #18 Skrevet 15. februar 2009 De datoene du snakker om er mars, altså neste gang vi venter mens. Du skriver nicket ditt under den datoen i mars du beregner at du skal ha neste mens, hvis ikke du blir gravid da:) Vet ikke om dette var en god nok forklaring, bare å skrike ut hvis du trenger mer hjelp.
M ♥ ♂-2010 Skrevet 15. februar 2009 #20 Skrevet 15. februar 2009 Man 2..................................................................... -Spireidagtakk -J-7 6 - snartklar-85 - Tirs. 3..................................................................... -ØnskerSegSpire -"jakter på gullegget" - Ons. 4.................................................................... -Made in bed o",) -BeBEdesign - - Tors 5.................................................................... Fre 6..................................................................... -ForhåpentligSnartGravid ( tror jeg) -maeve 2pp (tredje gang eg skrive meg på her nå..någen så vil bli kvitt meg eller? ) -En Til Kanskje? Lør 7..................................................................... - - - Søn 8.................................................................... - - - GRAVID... ................................................................... IKKE GRAVID.........................................
Gjest Skrevet 15. februar 2009 #21 Skrevet 15. februar 2009 Man 2..................................................................... -Spireidagtakk -J-7 6 - snartklar-85 - - Tirs. 3..................................................................... -ØnskerSegSpire -"jakter på gullegget" - - Ons. 4.................................................................... -Made in bed o",) -BeBEdesign - - Tors 5.................................................................... - - Fre 6..................................................................... -ForhåpentligSnartGravid ( tror jeg) -maeve 2pp (tredje gang eg skrive meg på her nå..någen så vil bli kvitt meg eller? ) -En Til Kanskje? - - Lør 7..................................................................... - - - Søn 8.................................................................... - - - GRAVID... ................................................................... IKKE GRAVID.........................................
babyklar er lykkelig :) Skrevet 15. februar 2009 #22 Skrevet 15. februar 2009 Man 2..................................................................... -Spireidagtakk -J-7 6 - snartklar-85 - - Tirs. 3..................................................................... -ØnskerSegSpire -"jakter på gullegget" - - Ons. 4.................................................................... -Made in bed o",) -BeBEdesign - - Tors 5.................................................................... -Babyklar 7 pp ( uregelmessig syklus) - Fre 6..................................................................... -ForhåpentligSnartGravid ( tror jeg) -maeve 2pp (tredje gang eg skrive meg på her nå..någen så vil bli kvitt meg eller? ) -En Til Kanskje? - - Lør 7..................................................................... - - - Søn 8.................................................................... - - - GRAVID... ................................................................... IKKE GRAVID.........................................
Mnea 12pp Skrevet 16. februar 2009 #23 Skrevet 16. februar 2009 Man 2 -Spireidagtakk -J-7 6 - snartklar-85 -Mnea - Tirs. 3..................................................................... -ØnskerSegSpire -"jakter på gullegget" - - Ons. 4.................................................................... -Made in bed o",) -BeBEdesign - - Tors 5.................................................................... -Babyklar 7 pp ( uregelmessig syklus) - Fre 6..................................................................... -ForhåpentligSnartGravid ( tror jeg) -maeve 2pp (tredje gang eg skrive meg på her nå..någen så vil bli kvitt meg eller? ) -En Til Kanskje? - - Lør 7..................................................................... - - - Søn 8.................................................................... - - - GRAVID... ................................................................... IKKE GRAVID.........................................
Skogshuldra Skrevet 16. februar 2009 #24 Skrevet 16. februar 2009 Man 2 -Spireidagtakk -J-7 6 - snartklar-85 -Mnea - Tirs. 3..................................................................... -ØnskerSegSpire -"jakter på gullegget" - Skogshuldra (10 pp.) - Ons. 4.................................................................... -Made in bed o",) -BeBEdesign - - Tors 5.................................................................... -Babyklar 7 pp ( uregelmessig syklus) - Fre 6..................................................................... -ForhåpentligSnartGravid ( tror jeg) -maeve 2pp (tredje gang eg skrive meg på her nå..någen så vil bli kvitt meg eller? ) -En Til Kanskje? - - Lør 7..................................................................... - - - Søn 8.................................................................... - - - GRAVID...................................................................... IKKE GRAVID.........................................
akicha Skrevet 19. februar 2009 #25 Skrevet 19. februar 2009 .............................Mandag 2............................................................ *Spireidagtakk *J-7 6 *snartklar-85 *Mnea * ..............................Tirsdag. 3.......................................................... *ØnskerSegSpire *"jakter på gullegget" *Skogshuldra (10 pp.) * ...............................Onsdag. 4........................................................ *Made in bed o",) *BeBEdesign *Akicha (ICSI) ...............................Torsdag 5......................................................... *Babyklar 7 pp ( uregelmessig syklus) * ...............................Fredag 6.......................................................... *ForhåpentligSnartGravid ( tror jeg) *maeve 2pp (tredje gang eg skrive meg på her nå..någen så vil bli kvitt meg eller? ) *En Til Kanskje? * ..............................Lørdag 7........................................................... * * * .............................Søndag 8......................................................... * * * !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!GRAVID!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ..............................IKKE GRAVID...............................................
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå