Gå til innhold

Fikk dere HENGEPUPPER etter amming???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehehe, snurf, nå lo jeg godt! :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg må ærlig innrømme at jeg tørr ikke å vise meg i bikini, jeg skulle ønske jeg kunne, at jeg var stolt nok...

Jeg er kjempe stolt av å være mor, og jeg har akseptert at kroppen har forandret seg... Fra å være DEN rypa, som forresten var fotomodell før svangerskapet, til å være den kjærringa med cellulitter, strekkmerker og hofter på størrelse med en soffa! Og selv om det gjør meg litt vondt, er det helt greit... Jeg ville ikke ha byttet kroppen mot det å være mamma og ha dattra mi :) Men jeg vil ikke andre enn min mann skal se den... jeg vil nok aldri vise meg i bikini, med mindre jeg har tatt noen operasjoner, men det frister ikke det heller... og ikke kan jeg drømme om å få råd til det heller! :)

Skrevet

men da kan jeg skjønne at det er vanskelig for deg PinkeyWinkey-snart 2barnsmamma. Jeg har aldri vært velsigna med en kropp som er verdt å ta bilder av for penger for å si det sånn:P Så det er nok litt lettere for meg å akseptere at den ikke er som før. Men jeg er sikker på at kroppen din er nok ikke så ille som den er i dine øyne! Du er sikkert flott!, Bare på en annen måte enn du er vant til å få aksept for.

Skrevet

Ja, ikke av ammingen da men graviditeten.

MEN....det driter jeg i har ikke store pupper så de har ikke havn ned på knærne eller noe... finnes mye bra push-up:)))

å ikke fader om noen skal få skjære i meg for å gjøre noe med det!!!

Skrevet

Selv de minset pupsa kan kan bli hengepupper. Jeg gikk fra mini pupper til mini poser, men som mange er inne på her, er det liksom bare sånn det er. Har bikka tredve, og er i gang med svangerskap nr to. Synes det er greit at kropp og sinn endres. Det ville se passe kårni ut å være femti år med de sprett-puppa, vel? Vi skal jo liksom eldes, da, og at det blir "varige men" av å bære fram barn er jo ikke så rart. Er helt enig i at når vi har det bra med oss selv, blir vi også attraktive. Det er sannelig ikke alltid så lett, men se på andre, se på mennene deres. Jeg synes i hvertfall ikke at mannen min er noe mindre attraktiv selv om magen har begynt å holde til litt på utsiden av beltet, eller om håret er tynnere på toppen. Synes heller ikke at en eneste av venninnene mine har "tapt seg" selv om de har blitt mødre. Men jeg har en venninne som er over tredve, og som ikke har barn, og hun opplever de samme endringene med kroppen, men synes det er kjipt at hun ikke kan "skylde på" barnefødsler. Så med andre ord: De aller færreste av oss blir søtti med kroppen til en tjue-åring.

PS! En jeg kjenner gikk opp fra A-cup til C-cup etter amme-runde nr to, så det er lov å håpe, for de som ønsker seg det..

Skrevet

Det var veldig snilt sagt av deg! :) Takk...

Skrevet

Jeg er enig. Jeg har godtatt at min kropp har forandret seg veldig, jeg har fått barn og det kunne ikke byttes mot noe. Kjempebreiehofter, cellulitter og strekkmerrker er verdt alt sammen... Men jeg klarer ikke å se meg i speilet og smile lenger... det som gjør det litt verre, er at jeg er kun 21 år... Men har en herlig mann på 27 som elsker meg uansett, det hjelper! :)

Det er viktig å tenke på at hver av oss er unike, vakre på sine måter :)

Skrevet

Jeg ser ikke ut i måneskinn engang... FYSJ!!!

Skrevet

Lollypoppa da! Jeg er sikker på at du ser ut tom i dagslys! :)

Jeg trur at vi dømmer oss selv litt for hardt, vi er vakre alle sammen!

Skrevet

Ja. Det er sånn jeg og føler det PinkeyWinkey-snart 2barnsmamma.

Jeg er bare 25 og har mer hengete og slaskete kropp enn tanta mi på 60 (mage og pupper) Jeg har masse strekkemerker, og har fått celulitter og nå. Sånne ting bryr jeg meg ikke om, og viser for de som måtte finne på å titte bortom meg på stranda. Men jeg har et problem med at magehenget setter seg fast i smekken og at jeg legger meg på puppene mine om natta. (når jeg ligger på siden) De havner liksom under meg.. hahaha

Og unger og mann har en tendens til å tråkke på de når de skal inn og ut av senga og jeg ligger under dyna.. Jeg skjønner de godt. Man tror ikke enden av puppen er 20 cm ut fra kroppen til kjærringa vettu.. Nei, her er det blitt lange slappe pupper, nesten ned til navlen. Men nå har jeg hatt en godstappa G-cup før jeg fikk unger da.. Er ikke å anbefale, og gleder meg til brystløft som vil gi meg en normal C-cup regner jeg med :)

Nei, her skal det fikses på, men det har ingen ting med hvordan det ser ut å gjøre. Er hvordan det føles når utovernavlen min kiler meg på nippelen i dusjen som gjør at jeg vil heise litt:P

Jeg skal møte opp på legekontoret med et pennal med blyanter..

(Er noe som heter byanttesten. Det vil si at får du en blyant til å ligge under brystet har du hengepupper - riktig nok ord fra en plastisk kirurg da)

Jeg tok den testen hjemme og gikk tom for blyanter, så jeg putta de like godt opp i igjen og la hele pennalet under puppen jeg.. Det er hengepattene sine det! Skal vise legen dette, må jo få ja til fiksing da!!

Skrevet

hehehehehehe!

Ler meg skakk og skeiv! Du KAN få sagt det, du, lillebøllaspringmadrass!!!

Skrevet

haha, vettu hva? Det er faktisk det eneste på meg som er langt og slankt! Puppene:P

Skrevet

Hahahaha, lillebøllaspringmadrass!!! Plutselig følte jeg meg litt sexy her :P ehheheeh, god morgen latter vert det! Hvis du virkelig føler det slik, er det nok best å ta en liten løft ja! hehehe! Du skulle vært puppeforfatter! Lykke til med puppa! :)

Skrevet

Takk takk! PinkeyWinkey-snart 2barnsmamma.

Jeg greier meg fint med de puppa enn så lenge jeg altså. Har seffølgelig dager hvor jeg føler meg som en vrengt pungrotte, men det kommer man over:P Men ja, det skal løftes litt her altså. Jeg gidder ikke leve sånn i 60+ år til!

Bra jeg fikk deg til å føle deg sexy da! Det er du helt sikkert! Man skal ikke se ut som en ungjente som før, etter man har fått barn. Man er blitt kvinne og mamma og skal ha litt merker etter det. Mannfolk med vett i hue tenner på det. Det betyr du er fruktbar og det vekker instinktene hos mannen. Så kos deg med din nye kropp og lær deg å like den! Jeg kan love deg at du om 20 år vil se på deg selv og angre for at du ikke var fornøyd med kroppen din nå. Det er nok kun du og moteindustrien som mener det er noe galt med deg.

Du må ikke sammenligne deg selv med bilder i blader osv. Mannen min jobber med reklame og vi gjorde noe litt for morro skyld. Vi tok magebilder av meg i bar overkropp. (jeg dekka til jura da) Jeg var ca 6 mnd på vei med nr 2 og hadde litt ekstra her og der.. strekkmerker osv.. Mannen er en racer med Photo Shop. Og han gjorde meg så fin at jeg godt kunne vært på forsiden av mamma. Vi slanka meg her og gjevna ut huden der. Jeg fikk slankere kropp og ansikt. Ingen skavanker på huden og så ut som en hvilken som helst kjendismamma i et glansa blad. Og jeg skal love deg at jeg ser virkelig ikke sånn ut. Det gjør som regel ikke de i bladene heller. Men de er fiksa på!

Det er falskt det vi ser overalt. De fleste gravide i reklamer er og fiksa på i ettertid. De har ikke glatt hud som en voksdukke vettu. De har jo ikke en eneste føflekk på bildene engang mange av de. Nei se på deg selv og lik det du ser. Like greit først som sist! Isteden for å tenke på det som du ikke liker så si høyt det du synes er fint!! :) Eller tenk på meg:P

Skrevet

Jeg må vel innrømme at de har blitt en anelse lengre og tynnere etter fødsel, men amme gjorde jeg ikke mer enn 2-3uker så jeg tviler på at det er det det kom av..:)

Skrevet

Nei jeg gjorde ikke det. Jeg tror rett å slett at puppene blir så store under amming, at man egentlig bare glemmer av hvor små man hadde:)

Skrevet

Mine var skikkelig slakke i et års tid etter avsluttet amming, men så tok de seg opp til normalen igjen. :)

Nå er jeg gravid igjen, men jeg er heldigvis ikke en av de som får veldig store pupper som gravid eller ammende. De er bare litt mer volum i de, ikke en størrelse i forskjell engang. Kanskje det har noe med saken å gjøre..

Skrevet

He, he, he... Utrolig morsom tråd :-) Ler meg helt skakk, jeg! Samboeren sitter her og lurer på hva jeg ler så av :-)

Jeg har jo ingen erfaringer siden jeg er gravid for første gang, men ser for meg at mine pupper blir århundrets hengepupper når jeg blir ferdig.

Hadde E-cup før jeg ble gravid. Nå er jeg H-cup og har fortsatt 12 uker igjen til termin... De er harde som bare det nå, men regner med at de blir tomme og slunkne når ammingen er over. Så planlegger brystreduksjon og -løft når jeg er ferdig med barn.

Og apropos blyanttesten: Jeg er ikke langt unna et penal jeg, heller. Selv om jeg ikke har ammet ennå....

Skrevet

førstegangsgravid 77 - Hehe.. godt hengepuppene mine kan skape glede for andre:P haha. Jeg var ute for å kjøpe ammeBH i går. Blir helt gal. Str stopper på E. Det hjelper meg lite desverre. Si i fra om du finner ammeBHer i større str noe sted! Tips mottas med takk:)

Skrevet

:-)

Jeg har vært rundt og sett etter ammeBH, ja. Vanskelig å finne, men merket Anita har noen som er ganske gode og går opp til H-cup både med og uten bøyle (kan kjøpes i div. spesialforretninger, på Babyshop og på noen nettbutikker). Problemet mitt er at disse BH'ene er akkurat passe nå, men spørs om de blir for små senere i svangerskapet og når melka kommer.. Får vente og se..

Ellers har jeg disse linkene som du kan prøve:

http://www.bravissimo.com/products/lingerie/nursing-bras

http://www.lalina.no/index.php?p=2-42-35

http://www.figleaves.com (gå inn på style i venstre kolonne og velg maternity)

Lykke til med BH-jakten! Jeg tar også gjerne i mot tips hvis du finner noe bra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...