Gå til innhold

Fikk dere HENGEPUPPER etter amming???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe, jeg bare spør jeg :P

Jeg har ammet et barn, og må si puppene har forandret seg, ikke voldsom, men de er ikke sprettne lenger, og blitt veldig myke...

Nå når jeg er gravid med andremann, vokser puppene noe enormt og når melka kommer i tillegg, også når jeg er ferdig med amminga.. da ser jeg for meg DE hengepuppa!! Eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp! :) Eller.. det er graviditeten som gjør puppen slappe, sier "de".

Jeg tror nå likevel at mine små lommefór ikke hadde vært så slappe om de ikke ble gigantiske etter at melkeproduksjonen satte i gang for fult! :)

Skrevet

det er noe dritt! :P

Skrevet

ble ikke særlig igjen etter amminga var ferdig nei. triste greier.....

Skrevet

Er jo graviditeten som gjør at de forandrer seg siden melkeproduksjonen setter igang uansett om man ammer eller ikke.

Mine er like herlige som før, men en anelse mykere.

Skrevet

ammet du da, matheas mommy?

Skrevet

kommer selvsagt ikke bare av graviditeten.. kommer også av hvor leeenge du ammer, arv, form på puppen fra før osv osv.. jeg hadde unnskyld skryt store faste pupper som sto rett ut som om jeg skulle hatt silikon før jeg begynte ammingen. hadde jeg gitt meg etter et halvt år, så hadde de sikkert vært like fine. dumme meg ammet i 2år og 2 måneder. det som skjer er jo at melkingen etterhvert krever mer og mer fett i produksjonen, og det blir jo også mindre melk når barnet blir større, dermed kompenserer kroppen med å melke ut fettet i jura. mine pupper er forvandlet til to tomme store melposer, vrengte polvotter, kall det hva du vil. peker mot jord hvertfall. nå som jeg er gravid igjen, er de jo hovne og ømme og noe fyldigere, men blir nok litt kunstig påfyll når jeg er ferdig med denne runden her, for å si det slik :D :D

Skrevet

hehe ja spørs om jeg og satser på påfyll etterpå. kjipt m vrengte bukselommer liksom

Skrevet

Jeg har ammet 3 barn, og kan ikke si at jeg merker stor forskjell på brystene..

Muligens de har blitt større bare.. Men ikke noe heng.

Litt strekkmerker på undersiden da..

Skrevet

Ja, jeg har også lyst på litt påfyll, men min mann nekter "jeg elsker deg uansett hvordan du ser ut, og dine henge pupper er verdens vakreste hengepupper" hehe.. men jeg vil føde og amme først, så tenke om jeg vil ha flere barn og hvis ikke, fyller jeg på litt kunstig shit, men hvis det frister veldig med flere barn, trur jeg, jeg venter...

Skrevet

Jeg ammet ett år. Skal til igjen nå.

Skrevet

Hvordan brystene ser ut etter graviditet/amming, har med hvordan du har behandlet dem;) jeg klarte ikke å gå med BH i det siste trimesteret, og da sier det se selv at de ikke fikk riktig støtte, og er nå blitt noe slappere i fisken;)

så det er i svangerskapet ikke i ammingen du får hengepupper;)

Skrevet

Ammet gutten min i 3 år. fikk ikke hengepupper,men store pupper. Fra b til C-cup.

Har trent mye og brukt god bh. sportsbh når jeg trente.

Har litt strekkmerker. Er ikke så opptatt av puppene.De er der for melka og mannen min! Gleder meg til å amme neste unge.

Har fått melk allerede!!

Skrevet

De er veldig annerledes..mykere og større - ikke like høye og sprettne, men ikke det jeg betegner som hengepupper :)

Skrevet

Det er forresten graviditetshormonene som gjør endringen, og ikke selve ammingen. Min søster fikk samme endringer etter en SA (hun har ik andre barn)

Skrevet

De sier at hengepupper er arvelig, og ikke et resultat av amming. Mine har blitt mykere og litt mer heng, men etter ha ammet tilsammen 3 år har jeg ikke mer sægg enn mange av mine barnløse venninner på 30 år. Mamma har etter syv barn flotte pupper enda, og jeg krysser bare fingre.

Skrevet

Jeg ammet i 9-10 mnd, og har ikke hengepupper. De har bare blitt mykere, så de kan virke mindre (siden bh-en trykker de mer sammen), men de er like små/store :)

Jeg var VELDIG nøye med å bruke god BH som støttet de skikkelig under hele ammingen. (Puppene mine forandret seg ikke i svangerskapet, men når melka kom. Har bildebevis;) )

Som alt annet så tror jeg ikke det finnes noen fasit for puppeforandring etter svangerskap/graviditet, men for noen så er det faktisk slik at ammingen forandrer puppene, ikke svangerskapet selv om mange påstår det. (Og nei, jeg forsvarer ikke de som dropper amming for å beholde sine struttepupper)

Skrevet

Denne tråden er bare for nysgjerrighetens skyld! Jeg er ikke ute etter å få høre at amming gir hengepupper og derfor ikke amme, laaangt ifra! Om puppa skulle henge til gulvet, hadde jeg ammet for det, for det er det beste for barnet og jeg gleder meg til å amme :) bare så det er sagt!

Personlig trur jeg at det er amming som forandrer puppene, for vet om mange gravide som valgte å ikke amme, som har flotte pupper :)

Mine er flotte, amme pupper :P

Skrevet

Eg elsket å amme og håper eg får amme dette knøttet lenge også.. Ammet datteren min til ho var 10 mnd...

Mine henger litt, har endel strekkmerker på puppene også da de var ganske små før forrige svangerskap... De er også blitt ganske myke.. Men ka gjer vel da... da e verdt da syns eg..:)

Har som deg flotte amme pupper.. hehe

Skrevet

etter 3 fullamminger så kan eg med stolthet si at de er helt perfekt....man kan træn opp de damerne og få de like fast som før akkurat som andre deler på kroppen

Skrevet

Jeg kan legge appelsiner opp på puppen og knyte dei rundt halsen. Da har jeg flotte bubiser.

Skrevet

Puppene mine er flotte om jeg bretter dem i to.Men det har mer med arv og jojovekt å gjøre enn at jeg har amma i nesten 3 år tilsammen.

Puppene forandra seg etter svangerskap nr 1. Hos meg så blir det heng på magen og, som ikke går tilbake. Huden min er lite elastisk tror jeg.

Men sånn er det nå. Får klare meg med hengepupper og hengemage til jeg er ferdig med unger, så skal jeg trene og gå ned en hel masse i vekt. Så skal jeg forhøre meg om brystløft og mageplastikk. Kjedelig å måtte brette puppene i to, og magehenget ned i trusa når man ikke er fyllt 30 engang :P Men det hindrer meg ikke i å gå på stranda i bikini altså. Sånn ser jeg ut etter snart 3 barn på kort tid, sånn er det og jeg ønsker kun å forandre på det pga jeg føler det fysisk ubehaglig å måtte gå med bretter på kroppen.

Hva andre måtte mene gir jeg blanke f i :)

Uansett pupper jenter, så aksepter kroppen som den er, og ønsker du å forandre på noe er det helt opp til deg, Ikke la noen fortelle deg hva som er rett for deg. Men ikke gjør noe fordi du føler du må for å se sånn og sånn ut. For det er nemlig ingen fasit for fine pupper. Du er fin når du føler deg fin! :)

Skrevet

Jeg fikk ikke hengepupper (etter nummer 1 hvertfall) de ble bare litt slappere når det ikke var melk i de lenger. Men nå er de harde igjen- siden jeg er i uke 23 med neste bolle...

Men noen får slappe hengepupper av å amme ja!!

Skrevet

Så flott å lese om en som har en sånn innstilling som syngejente! Kanskje vi hadde vært mer fornøyde med oss selv om vi kunne tenkt mer sånn som henne :)

Jeg vil bare understøtte det som sies om at det ikke er ammingen som forandrer puppene, men graviditeten. Det sier alle eksperter også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...