partyoffive Skrevet 12. februar 2009 #26 Skrevet 12. februar 2009 Norwegian er du her fremdeles? Skulle spurt deg ang. am pass til barna. har de begge deler? N & Am? Vet du hvordan det fungerer? I's am pass går ut i Mars, så jeg må vel begynne og tenke på fornyelse. Men jeg vil også at hun skal ha norskt pass. Kan hun få begge samtidig, eller tar de et am hvis hun soker norskt?
Norwegian by injection Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #27 Skrevet 12. februar 2009 Jepp...leste du historien min lengere opp?
Norwegian by injection Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #28 Skrevet 12. februar 2009 Ja. alle mine har norsk og amerikansk pass. Det går bra det.
partyoffive Skrevet 12. februar 2009 #29 Skrevet 12. februar 2009 ha-ha, too funny! So jeg antar at du ble sittende og lese og oppdatere dge en stund da? Nei, for meg var det min sacntuary' etter en slitsom dag hjemme med småttiser. Det beste jeg visste var og ta en time eller 2 på Borders. barnes & Nobles had Starbucks though...Men det var lengere unna meg. Hvor var det fam. din bodde igjen? De Land? Jacksonville?
partyoffive Skrevet 12. februar 2009 #30 Skrevet 12. februar 2009 Yep - funny - kommenterte over, ha-ha. Så de ber ikke om og levere inn hennes am. hvis jeg soker et norskt også? Hvor lenge kan de ha begge, vet du det? Lurer på om jeg mister min Green cars status nå som jeg har flyttet. Noen ideo m hvordan jeg kan beholde den? Må kanskje soke igjen evt. gjennom F eller barna? De er jo statsborgere...? Fikk forresten lyst til og reise til FL selv jeg nå...sukk. -20 hadde vi i dag!!!
Norwegian by injection Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #31 Skrevet 12. februar 2009 Ang. den skolegreie: Get use to it! Mange timer med piss og unødvendig info. Bare vent til S begynner også...dobble the fun!! Faren min bor i Sarasota og mora mi bor i Palm Coast!
Norwegian by injection Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #32 Skrevet 12. februar 2009 Jeg sier minst mulig til de på ambassaden...jeg spør ikke om hva som er lov. Jeg regner med de sier ifra om hva som er ikke lov og lov. I've put my foot in my mouth one too many times...and guess what? I keep my big fat trap closed now, LOL! Ja, en FL tur hadde gjort susen nå, he he!
partyoffive Skrevet 12. februar 2009 #33 Skrevet 12. februar 2009 aaahhh! You have it made! 2 supre steder og besoke da! Sarasota og Palm Coast er begge utrolig flotte...misunnelig... Det var 2 am mammer der i kveld. De var begge utrolig sjokkerte, ha-ha. Det beste var når den ene sa :min barn er vældi intres0rt i tal å klokka - nor lerer de klokka?' og svaret var: i 4 el 4 klasse!! LOL You should have seen her face - the poor women. Men, det er mye positivt også. Men, dette er en ny skole. Flott, men med dette 'åpen klasse' konsptet. 37 elever - ingen lærer men 2 'klasse kontakter osv...I don't know...Yeah - neste år blir flott. En i 1 og en i 2 og en i bhg. Og meg i en 'mental institution,ha-ha. Nighty - night. Snakkes i morgen!
Norwegian by injection Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #34 Skrevet 12. februar 2009 Too funny...The girls went to school in FL last year, and yeah, they were way ahead of Norway...ok, gotta, can't type norwegian anymore, too tired! Night night! Talk tomorrow...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå