Gjest Skrevet 12. februar 2009 #26 Skrevet 12. februar 2009 Særlig nytt er jo ikke navnet Daniel heller da... Navnet er brukt i Norge fra ca. 1350 og var i alminnelig bruk fra 1600-tallet. I nyere tid har Daniel vært blant de mest populære døpenavnene i Norge fra ca 1985. http://no.wikipedia.org/wiki/Daniel
kajak&Daniel Skrevet 12. februar 2009 #27 Skrevet 12. februar 2009 Kjempefint navn som passer kjempefint til min kjempenydelige gutt! :-D
Mamma til gutt 05 Skrevet 12. februar 2009 #28 Skrevet 12. februar 2009 Hva er navnet på barnet ditt da SøteMor?? Daniel er et fint navn, vurderte dette selv til min gutt.
Gjest Skrevet 12. februar 2009 #29 Skrevet 12. februar 2009 SøteMor har tydeligvis problemer. Stakkars...
Sentralstøvsugeren Skrevet 12. februar 2009 #31 Skrevet 12. februar 2009 Hahaha....godt å bli påminnet hvorfor en aldri gidder å inn på disse sidene lengre.....dette er jo latterlig!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå