Gå til innhold

MENINGER OM NAVNET DANIEL TAKK!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Særlig nytt er jo ikke navnet Daniel heller da...

 

 

Navnet er brukt i Norge fra ca. 1350 og var i alminnelig bruk fra 1600-tallet. I nyere tid har Daniel vært blant de mest populære døpenavnene i Norge fra ca 1985.

 

http://no.wikipedia.org/wiki/Daniel

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjempefint navn som passer kjempefint til min kjempenydelige gutt! :-D

Skrevet

Hva er navnet på barnet ditt da SøteMor??

 

Daniel er et fint navn, vurderte dette selv til min gutt.

Skrevet

Hahaha....godt å bli påminnet hvorfor en aldri gidder å inn på disse sidene lengre.....dette er jo latterlig!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...