Køltzow✿ Skrevet 11. februar 2009 #1 Skrevet 11. februar 2009 Jeg har alltid hata det navnet=S Får meg til å tenke på en skikkelig harry type som kommer fra Bamble..... Jaja folk må få like det de vil... men han jeg kjente hadde stygge tenner kan man si... hvorfor gir alle folk barna sine samme navna? Lurer på hvor de ble av de gamle gode navna jeg....
Gjest Skrevet 11. februar 2009 #2 Skrevet 11. februar 2009 Det heter tantebarnet mitt og han er en superpen gutt på 5 år:)Synes det er pent jeg:)
Chiquita Bananas Skrevet 11. februar 2009 #3 Skrevet 11. februar 2009 Herregud dame - er dette pga. tråden med bleiebøtta ???? Tåler du såååå lite og er så LAVMÅL at du må ta opp noe slikt. Litt tilfeldig at du skriver med svæææære bokstaver om et navn som var skrevet i nicket til hun du nettopp klikka apeshit på ? Er ikke dette litt fjortis stadie ? Posta rett etter du har svart på tråden flere ganger og demonstrerer med navnet - TAKK !!!
Gjest Skrevet 11. februar 2009 #4 Skrevet 11. februar 2009 Alvorlig talt!!!!!!!!!!!!!! Selv om vi hadde en diskusjon om bleiebøtta på Barnas hus så finner jeg meg IKKE i at du skal skrive ett sånt innlegg om min sønn`s navn, for det er garantert det dette handler om!
Gjest Skrevet 11. februar 2009 #5 Skrevet 11. februar 2009 Nok en gang Robbie Rotten, takk for støtten! Synes dette her er helt ufortjent på alle måter og kommer til å rapportere det dersom det ikke gir seg!
Køltzow✿ Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 11. februar 2009 Nei og hvis du vil vite det så var jeg smamen med en fyr som het det og det er ikke tilfeldig at jeg spør!!!!! venninna mi har akkurat fått en sønn som heter NETTOPP daniel!!! Paranoid begge to eller?? OMG....
SaDa Skrevet 11. februar 2009 #7 Skrevet 11. februar 2009 Minstemann her heter det. Likte ikke navnet når mannen ville ha det, nektet rett og slett at babyen skulle hete Daniel. Gikk flere måneder og tenkte på det. Endte med at jeg begynte å like det bedre og bedre, så da ble det Daniel:) Så her er det en liten sjarmør på 2 år 9 mndr som heter Daniel
ditte&malusken&lillebror Skrevet 11. februar 2009 #8 Skrevet 11. februar 2009 Synes Daniel er kjempefint!! Sto HØYT opp på listen vår når vi fikk gutten vår men ble droppet da en jeg kjenner har en sønn som heter det så jeg følte det ble litt "herming" å ta det..
Chiquita Bananas Skrevet 11. februar 2009 #9 Skrevet 11. februar 2009 Tilfeldigvis akkurat NÅ i kveld fikk hun en sønn ;op yeah right - det sier dem alle...... hva så om jeg er paranoid - jeg synes det er morsomt å se hvor forbanna du er pga. små bagateller. Søte mor er du ikke ikveld ihvertfall.
Køltzow✿ Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #10 Skrevet 11. februar 2009 Eh ja?? Hu fødte han i GÅR natt klokka 02.59 og hvis du ikke tror meg så kan du legge meg til på facebook... Jeg synes IKKE navnet er pent og synes at det er dumt at hun velger det... men det synes hun om nurket sitt navn oxo!! hva faen tror dere a? jeg er jo ikke bitter pga en bleiebøtte... ja vel gjør det da, jeg driter i det, sier bare meninga mi. dette er et innlegg om noe anna.
❤ mamma til 2 ❤ Skrevet 11. februar 2009 #11 Skrevet 11. februar 2009 Synes ærligtalt at søtemor må gi seg nå,, det er vel ikke noe moro å være slik sur kjerring som du er her inne nå? ha deg inn på kranglesiden der du hører hjemme, å du har jo ikke noen profil eller pyse.... Daniel er et fint navn så d så....
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 11. februar 2009 #12 Skrevet 11. februar 2009 Daniel er det styggeste navnet som finnes. Derfor jeg valgte det til sønnen min - så han kan bli mobbet for evig tid. Jeg vil jo ikke guttungen min noe godt - heller Daniel enn Teitur/Asbjørn/Konrad liksom. Hadde han hett Teitur ville jeg visst at han ville blitt respektert av alle. Men, neii.. Jeg syns min lille, stygge sønn - med utstikkertenner, firkanta ansikt skal få ett av de styggeste navna som finnes her på jord. Derfor valgte jeg Daniel. Og du lurer på hvorfor alle gir barna sine samma navn? Vel - kanskje fordi folk vil vondt om barna sine? Fordi folk vil ha harrye unger? *ikke gidder jeg å svare seriøst på DITT spørsmål, når du kommer med et slikt teit FORMULERT spørsmål heller* Bare for å ha sagt det: Jeg skjønner ikke hva du har her inne å gjøre heller, må gå an å oppføre seg LITT.
BettyBoob Skrevet 12. februar 2009 #13 Skrevet 12. februar 2009 det er mellomnavnet til sønnen min og navnet til pappan hans flott navn!! har alltid forbundet det med kjekke gutter!!
TreHjerter Skrevet 12. februar 2009 #16 Skrevet 12. februar 2009 Hadde tenkt å si hvor fint jeg synes Daniel er og at jeg har tenkt å kalle baby det om det er en gutt, men denne tråden vil jeg ikke være med på *tusler ut igjen*
trippeltopp Skrevet 12. februar 2009 #17 Skrevet 12. februar 2009 Jeg likte overhodet ikke det navnet før, og da en bekjent kalte gutten sin det synes jeg bare det var helt underlig at noen kunne se på en skjønn liten bebis og tenke "han MÅ hete Daniel". Antagelig kom dette av at jeg gjennom hele skoletiden gikk i klasse med en noe hyperaktiv liten type ved samme navnet, som jeg ikke hadde mye til overs for. Men nå, i voksen alder, har jeg snudd helt. Synes navnet klinger nydelig - er et flott og sterkt navn.
erteposen + 4 Skrevet 12. februar 2009 #18 Skrevet 12. februar 2009 Når jeg tenker på der jeg voks opp er Daniel i samme klasse som Ronny, Kenneth osv. Men jeg aner ikke hvordan det er nå!! Her i nabolaget er ikke Daniel representert blandt de navna du tenker på som "trøbbel" eller harry. Mange av de nye populære navnene derimot er der, og de lærerene jeg kjenner i småskolen har alt en formening om hvilke navn som er de nye Ronnyene.
Skravlemamman Skrevet 12. februar 2009 #19 Skrevet 12. februar 2009 Ha ha ha, ler meg ihjæl........ Nei jeg liker ikke navnet Daniel, og regner med det er mange som ikke liker navna vi har valgt til gutta våre også.........og det bryr meg midt i...........
tre små... Skrevet 12. februar 2009 #21 Skrevet 12. februar 2009 tror ærlig talt HI har problemer av noe slag! ikke vanskelig å se at dette innlegget henger sammen med det andre med bleiebøtta! utrolig umodent må jeg si! jeg syns navnet Daniel er fint. klart det er nok mange som ikke liker det også.. sånn er det jo med navn. folk har forskjellig mening! men syns det blir dumt å ta opp et navn man ikke liker og spørre hva folk syns om det.måten du skriver på liker jeg ikke!
storebror og junibaby=) Skrevet 12. februar 2009 #22 Skrevet 12. februar 2009 Daniel er et kjempefint navn=)=) Sønnen vår heter det,knallgod gutt=) Ikke sikkert alle elsker navnet du har på barn(et/ene)dine heller vettu HI.
Norwegian by injection Skrevet 12. februar 2009 #23 Skrevet 12. februar 2009 Jeg har en utrolig herlig liten tanteunge som heter Daniel og kommer fra Bamble! Stemmer ikke med din beskrivelse av navnet ihvertfall!
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 12. februar 2009 #24 Skrevet 12. februar 2009 Eg personlig likar ikkje navnet Daniel. Eg har ingenting i mot ungar som heiter Daniel, og alle kan da ikkje heite det samma. Er ein herlig gutt i bhg til mine barn som heiter Daniel. Slik eg tenker så er det ikkje sikkert at folk likar navna eg har valgt til mine barn men det er mitt valg og ingen andre sitt. Til HI så luar du på kor det har blitt av dei gamle gode navna, Daniel er eit gammalt navn.........!! Så alle med barn som heiter Daniel arrester meg men det er ikkje mitt valg av navn, gutten min heiter Brede så "herp" det så mykje dere vil!!
Gjest Skrevet 12. februar 2009 #25 Skrevet 12. februar 2009 Syns Daniel er kjempe fint jeg. Fetteren min heter det, alltid likt det navnet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå