Soleie m/3 gull :) Skrevet 11. februar 2009 #1 Skrevet 11. februar 2009 Hei hei, hvordan går det med dere?? nå er det 4 uker og 3 dager siden jeg hadde utskraping. Men har ikke fått mensen igjen enda. Hvordan ligger dere andre ann??
MizzMing Skrevet 11. februar 2009 #2 Skrevet 11. februar 2009 Hei. Den kommer nok snart;) jeg fikk mensen 6 uker etter utskrapingen. Jeg har ikm nå til søndag tror jeg, men har egentlig ikke de helt stor forhåpningene. Men håper jo selvsagt
lissi33 Skrevet 11. februar 2009 #3 Skrevet 11. februar 2009 Hei. Jeg hadde utskrapning den 12 januar og fikk mensen på dag 26 som er min syklus til vanlig. Eggløsning neste uke, og klar for et nytt forsøk
J -76 Skrevet 12. februar 2009 #4 Skrevet 12. februar 2009 Hei hei dere! Jeg har også eggløsning til uka og er spent på hvordan det går. Jeg har ikke skjekket meg siden utskrapningen så har virkelig ikke peiling på om alt er som det skal, bortsett fra at det føles ok og har hatt mensen og alt det der. Skrekkblandet fryd det her.... :-)
fisk med gutt har ny spire Skrevet 12. februar 2009 #5 Skrevet 12. februar 2009 Jeg mistet 5. jan. Fikk igjen mensen 3 uker og 1 dag etter at jeg stoppet å blø.
Musemor med tre søte små Skrevet 13. februar 2009 #6 Skrevet 13. februar 2009 Hei Da har jeg fått tilbake mensen. Fremdeles veldig trist enkelte dagen, men som regel har jeg det bra. Er 4 uker og 5 dager siden MA. Kommer til å prøve igjen nå. 1. pp etter MA. Håper det går fort..
J -76 Skrevet 15. februar 2009 #7 Skrevet 15. februar 2009 Nå er vi prøvere igjen, skrekkblandet fryd.............. Venter eggløsning i morgen, måtte bare si det til noen, hi hi :-)
Mamsemums Skrevet 15. februar 2009 #8 Skrevet 15. februar 2009 Hei alle dere! Jeg har egentlig ikke noe her inne å gjøre. Jeg skulle hatt termin i mai, men hadde en MA med utskrapning i uke 11. Fikk mensen etter 3,5 uke og ble gravid på første forsøk etter dette. Bare for å gi dere litt håp og optimisme:) Håper det går like greit for dere alle sammen! Lykke til!!!
J -76 Skrevet 15. februar 2009 #9 Skrevet 15. februar 2009 Åh så godt å høre! Tusen takk og lykke til videre mamsemums :-)
KristineH79 Skrevet 15. februar 2009 #10 Skrevet 15. februar 2009 Hei dere! Jeg mistet i 7uke 12 januar og fikk mensen på fredag. Har dere opplevt at første mens var veldig kraftig og mye klumper? Det hadde jeg, ellers er det greit å være i rute igjen;) Krysser fingrene for at det klaffer på neste EL for oss alle
Snupien Skrevet 16. februar 2009 #11 Skrevet 16. februar 2009 Heisann. Det er 3 uker og en dag siden "ting kom ut" hos meg... (Var da 11+4, sluttet å utvikle seg rundt uke 7-8) Ingen mens her i gården, men litt utflod. Har hatt bittelitt blod på papiret etter at jeg sluttet å blø (Blødde ca en uke) men dette er vel kanskje normalt?? Blødd litt etter sex også.. Samboeren min er veldig klar for å lage enn baby igjen, så jeg har det egentlig ganske bra nå Spent på når jeg får mensen. Har hatt veldig uregelmessig syklus de siste 2 årene. (Fjernet dermoid sycte, og en halv eggstokk. Sukk). Men jeg kan ihvertfall få barn! Det var det jeg var mest redd for... tanken på å ikke kunne få barn selv. Gleder meg til å bli gravid igjen!! Krysser fingrene for oss alle sammen!
Soleie m/3 gull :) Skrevet 18. februar 2009 Forfatter #12 Skrevet 18. februar 2009 Heisann folkens:) Tror jeg er blitt gravid igjen uten å ha fått mens først. i dag er det 5 uker og 3 dager siden utskraping. har hatt litt symptomer denne uken, og siden jeg skal på fest i helgen så tok jeg en test i sted, og den var suuuper positiv:) Men tørr ikke helt å tro det før jeg har vært hos lege og på en tidlig ul, så jeg får se at det virkelig er noe der, og et hjerte som slår!!!
Soleie m/3 gull :) Skrevet 18. februar 2009 Forfatter #14 Skrevet 18. februar 2009 Takk:) Men vet ikke helt om det er rett da. tenk om det bare er noe igjen siden sist? uff.. må bare komme meg til lege med en gang jeg.
J -76 Skrevet 18. februar 2009 #15 Skrevet 18. februar 2009 Tror nok det skal litt til å teste positivt så lenge etter uskrapning, tror nok du er gravid! Jeg testet positivt 2 uker etter og fikk mensen en måned etter, så det kan jo stemme ganske så bra med at du tester positivt nå. Lykke lykke til, håper virkelig du er gravid og at alt går som det skal denne gangen, stor klem
Soleie m/3 gull :) Skrevet 18. februar 2009 Forfatter #16 Skrevet 18. februar 2009 Ja skal vel kanskje det:) men blir litt nervøs siden det som skjedde sist. håper alt går bra denne gangen da:) Tusen takk for lykke ønskinger. det trenger jeg virkelig:)
Mikkemafian Skrevet 19. februar 2009 #17 Skrevet 19. februar 2009 Måtte inn å se hvordan det sto til:) Jeg er nå offisielt heeelt gravid. Har vært på ultralyd og sett et lite hjerte banke, og er så lettet at jeg ikke kan få sagt det.. Skal tilbake til ny ul om 3 uker for å være på den sikre siden. Da jeg var hos legen ang min nye graviditet, nevnte jeg at jeg var redd for at det kunne være rester etter forrige gang (de positive testene) og hun sa at det hadde hun ikke tenkt på som en mulighet en gang.... Noen tester positivt lenge, men det gjelder ikke så veldig mange. Ring legen og be om en serum hcg-prøve med en gang. Så får du se om hormonet stiger som det skal eller ikke. Håper det har klaffet for seg også soleie!! Lykke til:)
Soleie m/3 gull :) Skrevet 19. februar 2009 Forfatter #18 Skrevet 19. februar 2009 Hei trilletralle:) ja ringte legen i dag, og skal dit tirsdag:) Så nå er jeg kjempe spent. var det sånn at du ikke fikk igjen mensen heller før du ble gravid igjen?? hvor langt er du på vei nå da??
Mikkemafian Skrevet 20. februar 2009 #19 Skrevet 20. februar 2009 Jeg rakk ikke å få mensen, nei.. Så jeg gikk rundt i 3 uker og lurte på om jeg virkelig kunne innbilde meg dette!! Fikk bekjed på ultralyd om at barnet tilsvarte 7 uker i størrelsen, og det passer bra med min første positive test. Krysser fingrene for deg mens jeg ligger med hodet i toalettskålen. Jeg kaster opp alt jeg putter i meg, og håååper at det kommer noe godt ut av det til slutt. Orker ikke tanken på å ha spydd så lenge og så rykke tilbake til start igjen...
solstråle :) Skrevet 20. februar 2009 #20 Skrevet 20. februar 2009 Hei jenter! Slenger meg med her jeg.. Fikk utskrapning for 3 uker siden, var 11+4 på vei, men fosteret hadde visst vært dødt i 2 uker allerede.. Ser det er noen her som er blitt gravid igjen ganske snart - håper det går bra med dere denne gangen! Jeg krysser fingrene for at jeg ikke må vente for lenge på ny spire jeg heller. Har fire venninner md termin i juli/august/september. Ser for meg at det bli en sår periode hvis jeg ikke er gravid igjen innen den tid.. Lykkeønskninger til dere alle sammen! Kanskje vi får en fantastisk julegave?
LaBellaBella Skrevet 20. februar 2009 #21 Skrevet 20. februar 2009 Da må eg og "dessverre" slenge meg på her. Opprinnelig termin 26 august. MA oppdaga i veke 12 men hadde nok vert dødt sia veke 9-10 så hadde utskraping for ei veke sia. Har vert ei kjip veke men må prøve å sjå framover og prøve på nytt. Veldig utålmodig på å komme tilbake i syklus men må nok vente eit par veker til sia det berre e ei veke sia utskraping. Enig med solstråle at august blir en sår mnd, spesielt dersom eg ikkje skulle vere gravid igjen innen den tid. Håper det går bra med dei som har fått full klaff igjen God helg alle sammen
Lillespire ღdesemberbabyღ Skrevet 20. februar 2009 #22 Skrevet 20. februar 2009 Hei:) Føler med deg åli! sender en trøsteklem! Får håpe vi alle er gravide igjen innen august.. blir nok litt sårt uansett, men blir kankje litt bedre hvis vi har en ny liten spire:) Jeg hadde termin 27 august, men mistet i uke ti.. MA.. men hadde eggeløsning på søndag, så virker som om kroppen er på plass igjen.:-D Noen som vet når IKM skal være i forhold til el?? Lykke til jenter! )
J -76 Skrevet 20. februar 2009 #23 Skrevet 20. februar 2009 Huff så leit at du også skulle høre til tråden vår Åli! God klem til deg. Lillespire: godt at kroppen er igang igjen! IKM blir vel rundt 14 dager fra EL, avhengig av syklusen din. Vi er prøvere igjen og er med IKM tråden for uke 10, men har ikke helt troen. Har ikke brukt eggløsningstester så aner ikke om vi har vært heldige eller ei. Tvi tvi alle sammen! Det er idag 7 uker siden min utskrapning, føles lenge siden nå.
Lillespire ღdesemberbabyღ Skrevet 20. februar 2009 #24 Skrevet 20. februar 2009 Takk for svar J-76 Da blir d vel IKM i uke 9:) Vet ikke om jeg tør å teste da.. er så redd for at den skal være positiv etter forrige svangerskap..:S Får håpe dere har truffet el:) klem:)
J -76 Skrevet 20. februar 2009 #25 Skrevet 20. februar 2009 oj spennende da! Krysser fingre og tær! klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå