Hengebuksvinet&de4grisungene Skrevet 12. februar 2009 #26 Skrevet 12. februar 2009 Jeg skal til jm på mandag, er jammen fristet til å spørre om hun kan ta en titt og se om det er såpass modent at jeg også kan bli strippet.... Jeg vil også! Her er det konstant murring og noen enkeltvise sammentrekninger som er så svake at det ikke regnes med nesten.... Skal ta en opprydding i sprinkelsenga, den brukes for øyeblikket som oppbevaringsplass for dyner og puter som ennå ikke er kommet opp på loftet... kanskje hvis jeg tar i litt og er veldig flink at det kan skje noe da? F.eks. rydde i klesskapet ved siden av som har masse barnetøy jeg skulle ha sortert? Ellers tror jeg sannelig jeg skal glede mannen min i kveld og invitere ham til en aldri så liten hyrdestund.... det funket sist ;-) Det, og å klippe hekken (altså den i hagen...) gjorde susen forrige gang.
lchristin-nydelig tulle Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #27 Skrevet 12. februar 2009 hei hei. så heldig du er da. jeg bor i larvik. ja håper vi alle har nurkene våres over helgen.. hehe..det er jammen annerledes ja å vente nr 3 og 4 blir jo kjempe utslitt av falske alarmer her før fødselen er igang. =) hengebuksvinet vi får håpe vi blir strippet da t mandagen om ikke nurkene våre er kommet allerede..hehe
Hengebuksvinet&de4grisungene Skrevet 12. februar 2009 #28 Skrevet 12. februar 2009 He he kanskje det blir valentinsbarn på oss? Ekte kjærlighetsbarn med andre ord. Hadde vært meeeeget velkomment!
lchristin-nydelig tulle Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #29 Skrevet 12. februar 2009 hmm noe som skjedde her... jeg satt i sofaen. og det stikker i magen og jeg føler hun skal trøkke seg ut m henda først... kjener på magen og innser at dette er en kynner og sikkert nedpress...etter dette så murrer det skikkelig mensenvondt i ryggen. så går det over jeg går på do,og der er det kommet masse hvit utflod med vann rundt. har hatt tynn utflod flere ganger men nå var det så masse. tok bind på nå...men ser ikke mer fordi det blir trekt rett inn...noen råd om hva det kan være og hva jeg bør gjøre?
Hengebuksvinet&de4grisungene Skrevet 12. februar 2009 #30 Skrevet 12. februar 2009 Oioioi, det kan være fostervannlekkasje iblandet slim, ikke vet jeg. Ville ha ringt føden jeg, og spurt. SPENNENDE! Er du første mann ut her?
lchristin-nydelig tulle Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #31 Skrevet 12. februar 2009 har bind jeg så regner med at det hadde kommet mer om det er det...har ringt ang det tidligere..men noe er i modnings fasen inni der tenker jeg...hehe
moniki* 3 prinsesser* Skrevet 13. februar 2009 #32 Skrevet 13. februar 2009 Hvordan går det?? Jeg har hatt en veldig rolig natt, selvom jeg ble strippet i går. Det eneste er at jeg tror slimproppen holder på å gå..;-)
lchristin-nydelig tulle Skrevet 13. februar 2009 Forfatter #33 Skrevet 13. februar 2009 god morgen jo her er det rolig. kjent litt sammentrekninger men det er det.. skikkelig kjipt men men. termin i morra og hadde syns det hadde vært koselig m valentinsbarn ja...hehe sitter og koser meg nå m havregrøt og venter på besøk fra min søster,så har jeg noe å fylle dagen med...hehe blir litt lange dager...vente vente vente
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå