lchristin-nydelig tulle Skrevet 11. februar 2009 #1 Skrevet 11. februar 2009 ja da håper jeg på at det man sier om fødefjes gjelder her å..merket at jeg var pløsete ol i ansiktet i går kveld..i dag ikke så mye bedre..og det sunne ansiktet er liksom ikke så sunt lenger..ser ut som at jeg er konstant trøtt. forstoppelse har jeg hatt lenge og ikke turt og gjort noe m men den er her tru meg..og løper m tissetrang både før og etter do besøk. sammentrekningene er sterke murringer blitt men så uregelmessige som dem kan bli. men nå håper jeg dem tar seg opp her. har sovet i hele dag. er døds trett og helt utmattet. ingen spes grunn egentlig..sovet dårlig i natt men det har jeg gjort lenge og følt at jeg har vært mer utvilt enn timer m søvn burde tilsi. hmmm...så nå har jeg tenkt som så at i dag er kanskje dagen for meg. men nei...ikke noe skjedd. bare murringer som begynner å bli slitsomme.. siden jeg har sovetoi dag har jeg jo også drømt...om fødsel,at jeg har vondt så det har sikkert vært vondt, men våkner legger meg igjen og drømmer at jeg ikke har vondt så jeg må bli satt igang..hehe blir jo helt susete i hode av mindre...hihi så nå håper jeg at jeg føder innen natten er omme her altså!!! så send meg masse fødedryss!!!!!!!!!!!!
Mini LK Skrevet 11. februar 2009 #2 Skrevet 11. februar 2009 Har på en måte gitt opp å vente, formen er idage litt bedre enn på en stund og da er d jo lite håp føler jeg. Hadde mageknip inatt øverst i magen (er d normalt?) lå og vrei meg og det bobla litt der inni. Magen er mer normalisert igjen idag etter løs mage og kvalme siden osndag kveld. Tror kanskje alt håp er ute Blir nok at jeg stiller på akkupunktur timen imorgen ja selv om jeg såvidt klarer kjøre. Mindre kynnere men de som er er helt vanvittige og lange. Ikke vet jeg lenger.
lchristin-nydelig tulle Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. februar 2009 skjønner deg godt. blir jo helt tiltaksløs her. men det begynner å bli vondt i ryggen....skikkelig mensensmerte vondt i ryggen ikke magen hmm kanskje jeg er heldig og det er i gang..eller kanskje det bare igjen er FALSK ALARM. nei nå vil jeg føde...har vært litt stressa for fødselen men nå er jeg litt mer klar kjenner jeg. flere som har starta fødsel m ryggvondt...trur jeg gjorde det..er jo 9 år siden sist...hehe men da hadde jeg jo gått et stykke å så det er jo så lett å tenke som jeg da gjorde at jeg var sliten i ryggen.
Mini LK Skrevet 11. februar 2009 #4 Skrevet 11. februar 2009 Tør ikke håpe på noe nå før det er skikkelige rier, vannet går eller noe slikt. Har hatt alle typer vondter, konstant og bare i tak men ingen fødsel så nå skal jeg forholde meg rolig og ikke la meg egge opp av en ny type vondt. Basta! Men skulle likt å vite status der inne, hadde 2 cm og bløt men lang livmorhals for 2 uker siden.
lchristin-nydelig tulle Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 11. februar 2009 hmmm jeg trur faktisk jeg er igang jeg altså..kan hende det ikke skjer på en stund men nå har jeg vondt i rygg og mage...så får jeg bare håpe dem tar seg skikkelig opp. og ikke stopper opp. det er ca 7 min mellom... å tenk om da!! å da får jeg se prinsessa mi snart.
bobler av lykke ♀ ♀ Skrevet 11. februar 2009 #6 Skrevet 11. februar 2009 får håpe det faktisk blir fødsel nå da det hadde vært gøy!! jeg trodde også at i natt - da var det virkelig noe på gang. ikke enda en falsk alarm... men neida. gav seg sånn i 5 tida på morgenen og på kontroll på sykehuset får jeg beskjed om at legen er usikker på om fødselen kommer skikkelig igang selv iom at babyen ligger høyt i magen. Så nå er det en uke til neste kontroll og beskjed om å hvile masse så ikke disse maseriene og vondtene sliter meg helt ut, de må jeg bare leve med og det blir ikke fødsel av det så lenge babyen ikke ligger nedi bekkenet mitt... Han sa at om det mot formodning skulle skje noe eller at vannet gikk så var det bare å ringe sykebilen og komme oss inn på fødestua til setefødsel så litt av meg håper han tar feil og at det starter selv mens fornuften i meg sier vel at jeg må belage meg på at det ikke skjer noe før i kontrollerte former på sykehuset om en ukes tid masse lykke til i alle fall. Håper du snart er i aktiv fødsel og at lillemor er ute
lchristin-nydelig tulle Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #7 Skrevet 11. februar 2009 ja uff. håper ikke dette er tull. men føler at noe er i gang og bare ligger i dvale for så å komme for fullt. hehe tvi tvi men det roet seg litt i ryggen...men tar fortsatt tak i magen...et eller annet...føler et lett tak rundt livet hele tiden.. ikke vondt bare at det kjennes ut som at noen holder et lett tak rundt meg.. lille tulla her ligger veldig langt nede..så det blir spennende å se ja.
Gjest Skrevet 11. februar 2009 #8 Skrevet 11. februar 2009 Lykke til lchristin ♥fødeklar♥ Krysser fingre å tær for deg å håper at du får møte babyen din snart!! Min fødsel startet med at jeg følte jeg måtte på do å bæsje hele tiden men ingenting kom ut(holdt på sånn en hel natt). Jeg sov også merkverdig godt natten før fødselen. Jeg skjønte i ettertid etter fødselen at kroppen min visste at noe var på gang. Dagen før vasket jeg ned babyrommet,skrudde opp stellebordet å fylte det opp med klær,vaskekluter,bleier å salver..Pakket ut alt fra posene å redde opp sengen hennes.
lchristin-nydelig tulle Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #9 Skrevet 11. februar 2009 bare kynnerre m jevne mellomrom her nå. tar seg litt opp men ikke vonde i det hele tatt blir bare litt øm i ryggen.. ja har hatt det sånn jeg å at jeg føler jeg må på do men ingenting kom ut..men ikke i dag..men har jo sovet litt da. jeg skriver om vi reiser til føden. å som jeg håper... blir jo nesten som en unge som håper at den har vært snill nok til at han kommer m julegaver.hihi
lchristin-nydelig tulle Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #10 Skrevet 11. februar 2009 hehe...er ikke greit.. mente å skrive til at julenissen kommer..hehe
lchristin-nydelig tulle Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #11 Skrevet 11. februar 2009 nei nå prøver jeg med bryststimulering. så får vi se..hihi
Mini LK Skrevet 11. februar 2009 #12 Skrevet 11. februar 2009 Lykke til! hehe.... Her bare bobler d i vei. Hadde tippa denne datoen for fødsel, men der tok jeg feil.
Gjest Skrevet 11. februar 2009 #13 Skrevet 11. februar 2009 kor det går tuppehøna? blir det nåkke action der? så spennendee:) sende over maaaaasse fødestøv til/på de;P
lchristin-nydelig tulle Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #14 Skrevet 11. februar 2009 noen som vet når man får rier og hvor lenge jeg skal holde på?
lchristin-nydelig tulle Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #15 Skrevet 11. februar 2009 takker og bukker og bruker...hihi
helhalhalo Skrevet 11. februar 2009 #16 Skrevet 11. februar 2009 Hei på deg Har sett at du henger her ennå, husker deg fra en tråd fra da jeg gikk overtid i november. Jeg får ikke svart på innlegg med eget nick så jeg er logget på som en annen bruker. Nå håper jeg du ikke må gå her lenger med de kynnerne og vondtene dine.. Håper du føder i natt. Er jo en trøst at man plutselig kan føde sånn som jeg To uker etter termin så startet det hele 45 min før jenta var ute. Krysser fingrene for deg:)
lchristin-nydelig tulle Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #17 Skrevet 11. februar 2009 hei hei. jo hadde jeg vært såå heldig så..hehe men det roer seg..er en del murring og litt urolig i kroppen...men ellers bare tull og tøys. begynner å bli lei nå,men vi må vel det for å kunne møte fødselen m litt glede og ikke bare angst. så håper virkelig at jeg får enlett og fin fødsel..hehe
lchristin-nydelig tulle Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #18 Skrevet 11. februar 2009 hei hei jo hadde jeg vært såå heldig så..hehe men det roer seg gang på gang..er en del murring og litt urolig i kroppen og noen sammentrekninger...men ellers bare tull og tøys. begynner å bli lei nå,men vi må vel det for å kunne møte fødselen m litt glede og ikke bare angst. så håper virkelig at jeg får en lett og fin fødsel..hehe
lchristin-nydelig tulle Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #19 Skrevet 12. februar 2009 jaja sitter her ennå jeg da.. skikkelig kjipt. vondt har jeg,så det skal jeg ikke klage på men det tar seg liksom bare ikke opp her. skal til legen nå i dag kl 10 men regner ikke m at hun gjør noenting som helst. så da blir det vel å gå sånn i helgen å da.. og håpe på det minste lille tegn. uff og uff klage og syte...hehe
Hengebuksvinet&de4grisungene Skrevet 12. februar 2009 #20 Skrevet 12. februar 2009 Da er vi to, skal ha nr. 4 med termin den 19. og det ser ut til at jeg skal gå lengre enn forrige gang med murringer, falske rier, vond rygg og falske forhåpninger ettersom slimproppen gikk for et par dager siden. Sist gikk jeg slik en uke, nå har det allerede gått en uke siden dette begynte og jeg kan søren meg gå enda en uke! Leileilei, men for å beholde den mentale helsen intakt og ikke være til pest og plage for meg selv og andre, har jeg bestemt meg for å resignere og tenke at den må da ut denne ungen uansett så den kommer når den kommer dessuten får jeg ryddet litt mer av det jeg skulle ha gjort for lengst osv osv.... Men jeg er liksom ferdig jeg nå! Har vært sykemeldt pga bekkenløsning og prolaps siden oktober, nå har hodet "plugget" seg til i bekkenet så det har forunderlig nok stabilisert seg og jeg er mye bedre, derfor gjenstår nå bare denne ene tingen: å få den ut og å få kroppen min tilbake uten vondter!
lchristin-nydelig tulle Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #21 Skrevet 12. februar 2009 hei hengebuksvinet.. ja dette er min fjerde ogsså..men 3 fødsel.. her er det ikke kommet noen slimpropp,ingenting forutenom vondt og atteer vondt. ja jeg også tenker som så at hun kommer,men med falsk alarm for hverdag som går så blir det vanskelig å tenke så mye framover...hehe har sammentrekninger nå m 8 min mellom igjen. og er det som det har vært før så stopper det utover dagen eller så er deti gang og tar seg opp..noe jeg selvsagt håper på..hehe
Hengebuksvinet&de4grisungene Skrevet 12. februar 2009 #22 Skrevet 12. februar 2009 Ja da er du nok nærmere enn det jeg er, her er det ikke noenting for øyeblikket, bare et par-tre sammentrekninger i natt. Får tro det er the real thing for deg denne gangen da.
moniki* 3 prinsesser* Skrevet 12. februar 2009 #23 Skrevet 12. februar 2009 Hei ihchristin.. Jeg har følgt med på deg noen dager nå, og jeg har det nesten akkurat som deg, kanskje ikke så mye, men sammentrekninger, murringer og nedpress hver kveld, har termin om 8 dager.. Detter er min 3, og etter som jeg har hørt er det helt vanlig at det er sånn med 3. mann.. Idag skal jeg på ul kontroll i tønsberg, og da skal jeg spørre om de kan sjekke hvor langt det er kommet, og om det evt. har skjedd noe. Har ikke blitt sjekket ennå, så håper de gidder ;-). Inatt har jeg sovet hele tiden og det er det mange netter siden sist, så jeg håper det er ett tegn, du får ha llykke til , og håper det tar seg opp f or deg nå.. At du endelig har ordentlige rier, og ikke noe lureri.. Så lykke til..
lchristin-nydelig tulle Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #24 Skrevet 12. februar 2009 ja da får vi krysse fingrene for deg moniki. jeg var hos legen og hun skjekket meg ikke,regnet ikke m det heller. men litt blod i urin..noe jeg ser på som positivt siden det nå nærmer seg.. men ikke no særlig nytt. lagt på meg over 30 kilo og masse vann i kroppen. hehe.. sammentrekningene har kommet m lenger mellomrom nå,men skal til jm t mandag og håper hun kan strippe meg om ikke nurket vårt allerede er kommet da... så får vi håpe at vi føder snart hele gjengen!!!!!!
moniki* 3 prinsesser* Skrevet 12. februar 2009 #25 Skrevet 12. februar 2009 Da har jeg kommet hjem igjen, jeg var moden og ting var begynt å skje, så legen tok å strippet meg..Så dette blir spennende, har aldri blitt strippet tidligere.. Legen regnet med at det ville skje noe snart, så jeg håper ho har rett.. Kjedelig for deg at det har dabbet av igjen da.. Vi får krysse fingrene for at vi har nurkene våres innen helgen er over.. Hvor bor du, og hvor skal du føde? Jeg bor i Sandefjord.. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå