Drømme Stress ned-mamma Skrevet 13. februar 2009 #26 Skrevet 13. februar 2009 Hvis du har sånn noenlunde stabil syklus så ska jo el vær ca to uker før ikm...så ja..du burde klara å treffa då
(¯`•¸·´¯)Håpe_pp3(¯`·¸•´¯) Skrevet 13. februar 2009 Forfatter #27 Skrevet 13. februar 2009 jeg tok en grav test tidlig i dag,første urin..den var seff negativ:( ville du ha testet imåren også?eller ville du ha venta et par dager?vet ikke hva jeg skal gjøre snart..er ganske sikker nå..på graviditet,blir bare så forbanna på at det ikke slår ut på testen!!!!du ser(nedentil har jeg fått en helt annen farge)sånn som de sier livmorstappen skal være under graviditet...!nei..blir bare mer og mer forvirra over dette her!!!
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 13. februar 2009 #28 Skrevet 13. februar 2009 Hehe.... må huske at noen slår ikkje ut på tester før ei stund ette ikm da...så..ingen tr...fremdeles håp Meen...hvis du klare å holda deg fra å testa et par dager, så e det jo større sjangs for positiv...også e det litt billigere da......tester e dyyyyrt har eg funnet ut! eg vett ikkje ka eg ska tro..har vel egentlig mista troa...sjøl om eg ikkje har sett no tante da men...blør litt, så bare litt i utfloden...så blør me litt teee..også bare litt blod i utfloden igjen...vondt/ikke vondt...bortsett fra ryggen..den gnaage heile tia..så kan vel ikkje påstå eg har fått no mens akkurat!!
(¯`•¸·´¯)Håpe_pp3(¯`·¸•´¯) Skrevet 13. februar 2009 Forfatter #29 Skrevet 13. februar 2009 rare greier..stakkars!men det er jo mange som har småblødninger i svangerskapet!og hvis dette er noe du ikke har til vanlig,vil jeg kalle det ett slags symptom:))hehe!!har mista litt de mens murringene mine!!gla for det!var lei av de nå ja,er håp så lenge jeg ikke har noe tr på gang!:)bare vanskelig å holde det oppe,når ingen tester slår ut..!ahhrrg..!
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 13. februar 2009 #30 Skrevet 13. februar 2009 Hvis det ikkje e skjedd no forandring te mandagen så ska eg testa... prøve å lesa på nettet og 85 % av resultatene eg får opp har med graviditet å gjør....eller hormonell prevansjon..som eg ikkje går på...sååå...en tenke jo litt..hehe Håp det svaia som humler i stiv kuling!! (hvis du noen gang har sett ei så e det ganske morsomt å stå å se på..haha..) Så der e ingen sånne pre-mens-symptomer på deg heller?!?! Hm...e litt nervepirrande detta asså..hehe...
(¯`•¸·´¯)Håpe_pp3(¯`·¸•´¯) Skrevet 13. februar 2009 Forfatter #31 Skrevet 13. februar 2009 nope,her er det ingenting!hvertfall ikke antydning til noe med utfloden.pleier helst å lese litt på den at jeg venter menstruasjon,men har ikke latt merke til noe..enda:)har 4.grav tester liggende,så jeg får se imåren om jeg kansje lar meg lokke av en:Phehe *håååper*
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 13. februar 2009 #32 Skrevet 13. februar 2009 Hehe!! Keep me posted!!!
ღLykkelig mღmmღ til to:) Skrevet 13. februar 2009 #33 Skrevet 13. februar 2009 Da er valentines dagen her.. og tror løpet er kjørt for min del. Mensen smertene kommer snikende, så nå er det bare spørsmål om tid. Kan jo håpe så lenge det er mulig.. men, men.. er vel ikke vanlig med sånne smerte akkurat når TR skal kommer hvis man er gravid. Så nå blir det pause på denne prøvingen en stund. Lykke til dere andre:) Håper det går bra med dere;) BABYSTØV c",)
(¯`•¸·´¯)Håpe_pp3(¯`·¸•´¯) Skrevet 14. februar 2009 Forfatter #34 Skrevet 14. februar 2009 kjenner litt murringer jeg og,men har hatt det sånn i over en ukes tid nå..Har IKM idag,men ingen TR ennå hvertfall..blir spennende å se om hu kommer i det heletatt:) har bestilit cb digital el-test,å begynner med hostesaftkur i neste pp hvis TR dukker opp nå..så vi er ganske beredt:)hehe
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 14. februar 2009 #35 Skrevet 14. februar 2009 Hmm...va sikker på eg hadde fått mensen når eg sto opp i dag...men det va tydeligvis bare i natt eg blødde litt mer enn eg har gjort for nå e det tilbake te sånn det har vært i det sista...litt sånn av og på...va sikker på løpet av kjørt men...nå veit eg ikkje heilt lenger likevel!!
(¯`•¸·´¯)Håpe_pp3(¯`·¸•´¯) Skrevet 14. februar 2009 Forfatter #36 Skrevet 14. februar 2009 har du testet da?jeg har fått mørkeke utflod,kan tyde til tr:(( vil se det an til imorgen,hvis det bare er spotting..*håper fortsatt* men har bare fått negative tester,så går nok inn i 3pp..
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 14. februar 2009 #37 Skrevet 14. februar 2009 testa litt tidliger ei uka, noen dager før ikm..men så gjekk det over te småblødninger istede for bare litt spotting og rosa utflod...så då gadd eg ikkje teste mer..hehe.. så nå må eg bare se an te mandag ka som skjer..om det skjer no...!! Håpet e der så lenge mensen holde seg unna!!!
ღLykkelig mღmmღ til to:) Skrevet 15. februar 2009 #38 Skrevet 15. februar 2009 Hei.. Innom igjen en liten tur gitt.. var så sikker på at TR kom på fredagskvelden.. hadde så vondt at jeg ikke klarte å stå oppreiset (dette er vanlig).. men ikke hatt noe antydninger til blødninger enda.. ikke noe slags utflod heller.. det bruker jeg ikke ha. Teste negativt i dag.. men 1 dag over IKM nå.. men føler meg overhode ikke gravid. Så spørs vel bare om hu er forsinka.. Noen av dere som har testet i dag?
(¯`•¸·´¯)Håpe_pp3(¯`·¸•´¯) Skrevet 15. februar 2009 Forfatter #39 Skrevet 15. februar 2009 jeg fikk TR for fullt idag:(( Men,jeg har begynt å tempe,skaffa meg skjema fra pernille.info og har begynt å fylle ut det,skal begynne hostesaft "kuren" et par dager før el,og ta el-tester,så håper spiren sitter i midten av mars:)har gått over til IKM uke 11:))
ღLykkelig mღmmღ til to:) Skrevet 15. februar 2009 #40 Skrevet 15. februar 2009 Får håpe det klaffer i mars da:) Krysser fingrene for deg. Selv har jeg murringer hele tiden.. så det er vel like før tenker jeg. Føles liksom som det kommer hele tiden. Mulig jeg har regnet feil på dagen også.. tror ikke det, men ikke sikkert syklusen en helt 100 % etter SA i november:( Vi får prøve å se det positive i dette:) Er sikkert en slags mening i dette. Jeg vurdere å ta en pause i prøvingen til september. Da rekker jeg å bli ferdig med utdannelsen. Vil virkelig ha en baby nå.. jeg er såååå klar for det. hadde jeg blitt gravid nå så hadde jeg hatt termin midt i alle eksamene.. så kanskje det er "noen" som tar styringen her, og mener det ikke er nå som er perfekt. Har egentlig lyst til å gifte meg først.. men da blir det vel en evighet til det blir småføtter på gulvene her.. Får kose meg med stedatteren og stesønnen min så lenge. Mye glede i dem også Det kommer noen gullkorn neste hver dag;P
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 15. februar 2009 #41 Skrevet 15. februar 2009 Eg har fremdeles ikkje no antydning te mensen sånn som eg kjenne den...blør litt på kveldene og nettene. På dagen e det bare bittelitt rosa utflod...merkelige greier...e jo på 9'nde dagen med spotting og småblødninger da så...jeeey...kan ikkje tanta bare komme og bli ferdige med det daaaah!!! ååårh! I tillegg te myyye tissetrengthet uten at eg egentlig må, murringer i mage, hofter og rygg..og overhode ikkje matlyst...vannmelon e greit å spise lissom. E jo ikkje rart en begynne å lura litt da!! Meeen..har begynt på no medisiner for noen uker siden..kan vær no bivirkninger som har dukka opp... Eg har og ein liten stesønn...som me ikkje får ha!!! J*vla fitta av en x te sambo nekte samvær...han kan få komme å leke familie hjemme hos hu da (men hu bor hjemme hos foreldrene!!!!!),men han får ikkje låne sønnen med seg på dagstur eingang!! Greit han e litt liten ennå, men likevel da...ein liten luftetur så han får bli kjent med far sin side av familien og lissom..men neiiidaaa... Tror nok bare hu e døøøøødelig sjalu..stakkars...j*vla drittunge kalle eg sånn asså men...håpe deet ordne seg ettehvert!! (blir vel full krig når eg blir gravid men..hu får nå bare skjerpe seg....)
(¯`•¸·´¯)Håpe_pp3(¯`·¸•´¯) Skrevet 15. februar 2009 Forfatter #42 Skrevet 15. februar 2009 så tragisk å høre!hun er nok bare sjalu.er nok det som ligger bak..! høres jo ut som du har mange symptomer da:D jeg har hoppa over til IKM uke 11:))litt gla for at tanta kom,så jeg kunne begynne på nytt:) jeg hadde testa jeg!hvis jeg hadde vært 9dpo,så hadde det vel slått ut positivt!good luck:P
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 15. februar 2009 #43 Skrevet 15. februar 2009 e faktisk 14 dager siden el nå....hvis eg hadde el da..antar eg hadde det..virka sånn på testene mine jaffal...har aldri merka noe te el på kroppen så det e lov å håpe litt nå..kanskje....kjøpe test i mårra...ta ein digital...kanskje...hvis eg tør...
ღLykkelig mღmmღ til to:) Skrevet 16. februar 2009 #44 Skrevet 16. februar 2009 Uff.. ikke greit med sånne j**** x-er. selv har jeg faktisk et veldig godt forhold til x-en til samboer.. men hun har nok innsett at jeg har kommet for å bli. Greit å gå overens siden jeg har unga hennes annen hver uke jeg også. Men har hatt mine dager hvor jeg neste klikker.. . ikke alltid like greit å leve livet vårt etter det som passe henne best.. men hensyn til barna. Samboer er liksom bare enig.. for så lenge hun får det som hun vil har de et ganske OK forhold seg imellom. Er ei jente på 9, og en gutt som blir 7 nå i mars.. så de begynner å bli gankske store nå. TR oppdateringer.. venter fortsatt. ingen tegne til TR. Var super kvalm nå jeg la meg i går kveld. Måtte til slutt stå opp igjen å kaste opp.. helt fin i dag. Fikk negativt på billigtesten jeg tok i går. Føler meg overhode ikke gravid.. så får vel bare vente å se hva som skjer. Ikke så mye annet å få gjort;P Men lov å håpe da. Hadde mensmurringer på IKM.. var så sikker.. men ingen antydninger enda... alt er som vanlig. Merkelig! Noen erfaring med disse billigtestene? Reagerer de sent, eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå