(¯`•¸·´¯)Håpe_pp3(¯`·¸•´¯) Skrevet 11. februar 2009 #1 Skrevet 11. februar 2009 Andre som har ikm da? Noen spesielle symptomer? Jeg kjenner litt stikkninger osv,nesten som om TR er på vei.. har hatt disse stikkningene i over en uke da så..det er ikke så normalt for meg.!Livmortappen er fortsatt høy.:)brystene har blitt litt ømmere! Lykke til folkens!Håper vi slipper Tante Rød:((hehe;)
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 11. februar 2009 #2 Skrevet 11. februar 2009 Etter litt lett hoderegning så tror eg at eg må slenge meg på denne eg og.. sånn ca.. hadde el forrige lørdag (antar eg..va vekkreist!!). Så då vil vel egentlig ikm falle på lørdag!! E så spent!! I dag har det meste roa seg i magen på meg...og ryggen.. Verka sånn i går at eg holdt på å flippe ut!! Men i dag e det heilt fint.. Har sånn annenhver dag me "Ja, eg e sååå sikker på at eg e gravid!!" og "Kan ikkje den der forbaska tanta komme nå da!!". Hehe...fra optimist te pessimist...annenhver dag...siden fredag..haha!! Merkelige greier... kan jo ta det som humørsvingninger da..knis...
(¯`•¸·´¯)Håpe_pp3(¯`·¸•´¯) Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. februar 2009 ja,det e et reint MARERITT!!!det å gå å vente på tanta,og å vente på ikm!blir jo gal av dette!sambo er på jobb,å når jeg først ringer han da,er det nesten bare "symptomer" snakk på meg..han har begynt å snakke det litt bort..hehe.tror han er lei av at jeg er så fram og tilbake(humørsvingninger ja;))han sier at han heller vil vente til jeg får et sikkert resultat!,forsovidt enig da,men den digital testen jeg har liggene branner i hendene på meg hver dag..:S.. leste nettop på bruksanvisningen til cb digital følgende: Clearblue anbefaler at du tester fra den dagen du venter menstruasjonen. Graviditetshormonet øker raskt i begynnelsen av graviditeten,og du kan bruke clearblue opptil 4 dager før du venter menstruasjonen.I kliniske tester med prøver fra tidlig graviditet gav clearblue digital graviditetstest følgende resultat: Antell dager før forventet %av prøverne fra gravide menstruasjon kvinner som gav resultatet "gravid" -1 95% -2 90% -3 82% -4 51%
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 11. februar 2009 #4 Skrevet 11. februar 2009 Haha! Begynte sånn med min kjære eg og i går...tok heilt av..va booombesikker på at eg var gravid i går...ikkje fullt så sikker i dag igjen..hehehe...men æssj..dagene gåår såå seiiint!! E sjukemeldt i tillegg så...e ganskje kjedelig detta ventegreiene... Men det eee jo best å vente med å teste te lørdagen da...sjøl om eg har brukt et par billigtester te nå..hehe...klarte bare ikkje la vær...!! Men va billigtester da...*roo roo roo din båååt* Men ja..hvis eg ikkje har fått besøket te lørdagen så blir det nok å spandere på seg ein digital..!! Då ska gubben få fyke ut å kjøpe ein..haha! Han som begynte detta med å spør om eg kunne tenke meg å slutte på p-piller...!!! (Alt e hans feil nå serdu..knis) Har du masse symptomer da?! (husker ikkje fra 12 til middag så veit ikkje akkurat nå ka du skreiv i HI...) *surrehuet*
(¯`•¸·´¯)Håpe_pp3(¯`·¸•´¯) Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 11. februar 2009 ja,jeg har fått litt mer utflod..(litt gult/melkete)uff** ekkle detaljer..livmortappen har endret helt fasong..kjennes ut som en trampoline..haha^..prøver å presse på den,og den er hard utpå,men myk inni liksom,og ganske fuktig..vet ikke helt..vanskeli dette her med livmortappen,for det er første gang jeg prøver dette trikset!;)føler meg til tider oppblåst i magen,endel luft har jeg også.litt mer ømme brystvorter enn vanlig+ alle disse her stikkninger.kan ikke kalle det TR smerter heller..!er ikke noe kraftige smerter.men er drit lei av det fordiom..har kjent de i over en uke..å det pleier jeg aldri å gjøre ellers.. tror vi hadde eggløsning ganske samtidig,ser du hadde lørdagen?det hadde jeg og.hadde masse el-slim den dagen,og dagen etterpå våknet jeg av smerter i den ene eggstokken(eller området der)tror kansje det kan være et godt teg jeg:))(vi hadde endel sex den natta og da så..)
Carasnella Skrevet 11. februar 2009 #6 Skrevet 11. februar 2009 Jeg testet positivt på valentines day for 3 år siden. Må jo bare si at det var litt ekstra romantisk ja;) Lykke til:)
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 11. februar 2009 #7 Skrevet 11. februar 2009 Hehe.. nei så spennande. Sexa heftig torsdagen og fredagen (nesten positiv test på fredagen, søndagen va el testen blank igjen..og testa "blankt" t.o.m torsdag forrige uke.) pluss hadde masse el-slim på fre-lørdagen (kan jo vær eg hadde el søndagen da men...lørdag..close enough). Va på valfarting te ikea på dagen og fest på kvelden..ikkje mye tid te verken testing eller sexing..haha!! Meen! Sambo har ein fra før så veit svømmerene hans fungere som dei ska!! Hørres ut som om du fekk full klaff jaffal!! Bare håpe alt festa seg!!! Men har lest at mye litt gulaktig melke-lotion aktig utflod e sånn graviditetstegn da....!! (individuelt så klaaart men..her håpe me!!) Har tappetafsa litt eg og men..har ikkje gjort det så mye før så eg veit egentlig ikkje heilt ka eg ska tro..hehehe....men nå begynne ryggen og murre igjen kjenne eg...same old same old...spotting på morgenen/dagen, så kommer ryggen og skape seg på ettermiddag/kvelden...litt merkelig mønster hvis eg vente mens syns eg!!! Jaffal siden det har vært sånn siden fredag!! *lei av å ventaaa*
(¯`•¸·´¯)Håpe_pp3(¯`·¸•´¯) Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #8 Skrevet 11. februar 2009 kan ikke mer enn å hååååpee!!hehe..blir skuffa hvis TR dukker opp nå..uff...tror kansje jeg skal bestille meg eggløsningstester også,itilfelle det går galt denne gang..!hvis jeg ikke har bruk for dem,har jeg sikkert noen bekjente som har bruk for dem engang:P
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 11. februar 2009 #9 Skrevet 11. februar 2009 Eg har vært inne på samme tanke..men...hviiis tr komme så har eg nok av tid te å få bestilt og mottatt innen testetid!! Vurdere å begynne å tempe og hvis det ikkje går denne måneden... Har god tid på å finne utav "normal" tempsyklus...gubben ska bare reise vekk på jobb i måååneder fram i tid!!!! Æsssj........vil vil viiiiil denne måneden!!!!
ღLykkelig mღmmღ til to:) Skrevet 11. februar 2009 #10 Skrevet 11. februar 2009 Hei, hei:) Slenger meg på her jeg. har også IKM på lørdag. Var helt sikker på at jeg var gravid forrige måned.. hadde alle symptomene jeg hadde sist, (sa i november). Denne måneden har jeg ikke merket noe spesielt så håper ikke så mye nå som sist. Var litt kvalm i går morges.. ellers bare vært forkjølet en ukes tid. (men håper selvfølgelig like mye for det:S). Utrolig laaaaaaannng denne uken altså!
(¯`•¸·´¯)Håpe_pp3(¯`·¸•´¯) Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #11 Skrevet 11. februar 2009 ja,det kan du trygt si altså!!bare onsdag idag liksom..:Shehe.. men fra det ene til det andre..noen av dere som røyker?jeg røyker og klarer desverre ikke stupe den helt..de sier jo at det skal være heldigere å ikke røyke..men..hvis jeg får positiv,skal jeg ta et ekstra godt tak i nakken min hvertfall:P
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 11. februar 2009 #12 Skrevet 11. februar 2009 Heilt forfeeerdelig å venta syns eg!! Hehe... Ihvertfall når eg e sjukemeldt og gubben e vekkreist på jobb!! a-m håper på spire 2009: Ikkje alle som har like symptomer hver gang vettu Ikkje for å gi deg falske forhåpninger da men..hehe!! Så lenge du veit dåkker traff på el så e der jo alltid ein sjangse..med eller uten symptomer..!
ღLykkelig mღmmღ til to:) Skrevet 11. februar 2009 #13 Skrevet 11. februar 2009 Drømme: Går å småhåper litt hele tiden.. kjenner ekstra godt etter om det er noe uvanelig av noe slag! Kribler i hele meg av spenning om dagen.. så nå skal jeg ikke ta noen teste før IKM.. og det sliter jeg faktisk med,, men har gått bra så langt;P Orker ingen skuffelser.. bedre med spenning:D Traff EL i følge babyverden. Men ikke sikkert det stemmer. Lykke til alle sammen:) Håper den sitter for oss nå Merkelig hvor mye vanskeligere dette var når man faktisk vil!! Rart med det. (ikke røyker)
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 11. februar 2009 #14 Skrevet 11. februar 2009 Off..eg går ifra knall håp, te inget håp..også tilbake te knallhåp igjen..! Symptomer? ikkje symptomer? symptomper?? Ja...knallgøy...ante ikkje kor mye dette kunne tulle med hjernen min ass..haha...kvinnfolk ass...
(¯`•¸·´¯)Håpe_pp3(¯`·¸•´¯) Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #15 Skrevet 12. februar 2009 hehehe!!kjenner meg igjen der drømme;) her er det fortsatt ikke no tegn te tanta..livmortappen har blitt høyere og nå..fatter ingenting..forandret helt fasong,så det blir morsomt å se..
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 12. februar 2009 #16 Skrevet 12. februar 2009 Har sååå lyst å testa..meeeen.....best å holda seg..sjøl om eg opprinnelig har ikm i dag...(ifølge kalender) men..siden el va på lørdagen så. Ingen tegn her heller....tror eg..eller....njaa..nei...får ikkje bestemt meg heller..haha!!
julie100 Skrevet 12. februar 2009 #17 Skrevet 12. februar 2009 Jeg har ogsaa IKM paa valentinesdagen, desverre tror jeg ikke jeg er gravid. Tok en test i dag og den var negativ, pluss at jeg ikke har kjent noen symptomer.. Naa er dette min forste pp, saa det skal vel uansett godt gjores... ikke er det sikkert at syklusen min er stabil heller enda.. Men det hadde jo vaert saa morsomt med en positiv test paa selve valentines dagen, og ikke minst etter forste pp....
ღLykkelig mღmmღ til to:) Skrevet 13. februar 2009 #18 Skrevet 13. februar 2009 Hei, hei c",) Noen av dere jenter som har testet enda eller? Føler meg ikke gravid.. men ikke merket noe av TR enda heller.. Tør ikke teste heller.. redd for at jeg ødelegger sjansene mine.. hehe. Hørt noe så dumt.. begynner å bli overtroisk her nå.. hehe! Lykke til:) Håper det går bra med oss:) Hvordan går det med dere røykere forresten? Lykke til der også. Vil tro det er vanskelig.. Sliter med å slutte med otrivin nesespray selv.. skal ikke bruke det når man er gravid heller... håper jo på å bli det:) Skulle ikke tro det skulle være så vanskelig.. men det føles helt forferdelig.. helt avhengig av den!!! Hehe;P
(¯`•¸·´¯)Håpe_pp3(¯`·¸•´¯) Skrevet 13. februar 2009 Forfatter #19 Skrevet 13. februar 2009 heisann:)jeg testet idag tidlig,men det var negativ test(blenda vit):S ikke noe tegn til TR heller..har en syklus mellom 28-30dager,nå er jeg på min såkaldte 29.dag..ennå håp:)hehe..håper jeg er en av dem som kansje må vente litt før jeg tester;)) skjønner at du ikke vil teste,men jeg klarer ikke å la vær..hehe!men nå skal jeg vente å se det litt an,hvis ikke mensen kommer til mandag,svir jeg av en på morningen da;)
ღLykkelig mღmmღ til to:) Skrevet 13. februar 2009 #20 Skrevet 13. februar 2009 Vi får bare håper, håpe og håpe:D Når jeg drev med dette samme styret i januar testet jeg vel 3 gang før ikm.. var så rastløs og spent.. men da følte jeg meg som sist jeg var gravid.. så var SÅ sikker. .men TR kom 21. Nå har jeg ikke merker noe.. eller så har jeg ikke hatt tid til å legge merke til det så mye som sist. Driver med eksamener nå.. så det går i økonomi om dagen. Hadde vært så moro om det klaffet denne gangen. var gravid på denne tiden i fjor.. men det gikk ikke helt som ønsket. VIL IKKE HA TR I MORGEN... det hadde jo vært kjempe moro med en positiv test da:) Ikke fullt så moro med TR på valentines day! Men får vel vente litt til.. Har en dårlig følese denne gangen. Merkelig hvor vanskelig det skal være å bli gravid.. det hadde jeg ikke trodd. Ikke sikkert vi traff EL heller. .men må nesten bare vente å se da c",)
(¯`•¸·´¯)Håpe_pp3(¯`·¸•´¯) Skrevet 13. februar 2009 Forfatter #21 Skrevet 13. februar 2009 hehehe,du kan trygt si det ja!TR på valentines dagen,ikke særlig romantisk heller!heheh!!alltid en skuffelse om man mister,det blir så intens da..prøver liksom ekstra masse da.. Kommer til å sove med nervene på høyspenn i natt,vil ikke våkne av tanta liksom..åhhhrr!!men får bare holde ut et par dager til..må jo det..! skulle ønske vi bare kunne trykket på en knapp"bli gravid liksom;)" jeg har hatt en dårlig følelse,men det svinger.har ingen tegn til TR i utfloden heller..plutselig er det masse utflod,så er det ingenting,å sånn holder det på..hehe! nei,blir morsomt å se...er i jaffal klar hvis det blir en 3pp.bestilte meg CB-digital el test idag. Vet du når tid på dagen det er best å teste?evnt 2 ganger om dagen? lykke til alle,drysser babystøv*****
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 13. februar 2009 #22 Skrevet 13. februar 2009 Nei nå må bare tanta komme asså!! E møøøkkleiii det styret nå. Blod på papiret hver gang eg har vært på do (friskt, rødt), men..ingenting i trusa...åååååh! Hatt skikkelig mensvondt i dag og..meen..skjer det no mer?! Neiiida...æsssj...må bare komme å bli ferdige med det nååå så eg kan konsentrere meg om framtidige pp'er!! Har dåkker noen symptomer da!? Eller har dei forsvunnet sammen med pessimismen?!?! håpe09pp2: El tester skal du visstnok vente med å teste til utover dagen, da lh hormonene stiger utover dagen. Tror eg og ska slå til med digitale el tester neste sjangse...spe på med litt billigstrimler i tillegg...ekje så lett å finne utav denne her syklusen...
(¯`•¸·´¯)Håpe_pp3(¯`·¸•´¯) Skrevet 13. februar 2009 Forfatter #23 Skrevet 13. februar 2009 ja,hvis det ikke har klaffet dennegangen,skal jeg bruke cb dig. el test.bestilte den idag for sikkerhets skyld:P Kunne jeg feks testet kl 15 per dag da?tenkte jeg skal begynne den 28.dagen..selv om jeg har en syklus på ca 30.dager.Vare 100% sikker!men tror vi traff denne egg-løsningen 95%!ikke sikkert spira klorer seg fast fordiom da..skal jo litt til som det sies...!jaja... c",)
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 13. februar 2009 #24 Skrevet 13. februar 2009 28 dagen faktisk...hehe! Deeet e vel liiitt seint Men eg har syklus på 32 dager og ska begynne testing fra dag 16.. men siden eg e litt uregelmessig av og te så e det best å tempe i tilfelle fant eg ut...kjipt å få skivebom på el-tester da også e el rett ette siste test!! Haha!! Ekje sååå billig å driva med dette her....*kommedakoooommedaaameeenseeen-leiavåventepådegnåååå* Men eg testa alt ifra kl 15-18...(ja eg e ei svima), og fekk nå utslag sånn ettehvert.....står vel no mer om det når du får testane tenke eg...pleie å vær ei kjekke bruksanvisning med
(¯`•¸·´¯)Håpe_pp3(¯`·¸•´¯) Skrevet 13. februar 2009 Forfatter #25 Skrevet 13. februar 2009 hehe ler av meg sjøl..takk for at du retta meg der!12.dagen tenkte eg..elle 11!då e eg vel ganske sikker!hehefølger 7 tester med den digitale!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå