Gå til innhold

hva er den sykeste utroskapshistorien du har hørt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ha ha, dem klina ikke i stua nei.

Jeg blir ikke himmelfallen fordi det er en kjendis, men ikke akkurat det du forventer å få inn i stua en helt allminnelig lørdagskveld da..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

What goes around comes around, er det ikke det man sier;o)

Skrevet

Hørte forresten en historie i går, hvor en bekjent av en kamerat hadde tatt med seg ei dame hjem fra byen, kjørt løpet fullt ut nede i stuen, mens kona lå oppe og sov:-O

Hvor folk får nerva i fra kan du jo bare lure på!

Skrevet

Jeg tror ikke jeg har hørt verre enn den med mannen til stakkars hotte Charlotte her inne som jobbet offshore, og sjonglerte med to forskjellige familier, hun var vel høygravid med nr to når hun fant det ut.... SYKT.

Skrevet

Ei bekjent av meg var utro med mannen sin onkel....Over lengre tid, og hele bygda viste om det....Skjønner ikke hva folk tenker jeg...

Skrevet

Fysjom.

Saken til hottecharlotte her inne var grusom.

Skrevet

En venninne av meg rhadde sex med to b kjendiser. Gruppesex altså. Da hun fant ut at begge var gift ringte hun konene. Den ene konen sa at den gikk hun ikke på for den hadde hun hørt før.

Skrevet

Kan vel ikke kalle det utroskap, men forteller nå allikevel!

Hadde "holdt på" med en fyr i over et år, vi ble sammen, men det tok fort slutt pga eksen hans, men etter en stund var det på'n igjen.

Vi var så godt som kjærester (trodde jeg), og jeg gikk rundt på rosa skyer og hadde det finfint. Så plutselig sluttet han å ringe og svare på meldinger, og etter en uke møttes vi tilfeldigvis hos en felles venn, og gjett hvem han hadde med seg!

Den nye dama si :-D

Inn i stua med ei lita tuppe med pupper og lepper herfra og til himmelen, han var riktig så stolt helt til han så meg i sofaen. Dustemikkel altså.

Skrevet

Vil heller kalle disse tragiske.

- Et par var hos noen venner. Gutten i dette paret gikk over til nabohuset, knulla en jente der, dro tilbake til vennene og dama.

- Igjen samme par, samme gutt ville ikke være med samboeren bort i helgen og besøke henne alvorlige kreftsyke mamma på sykehuset. Han måtte jobbe.

Istedet hentet han inn elskerinna og hadde seg i dems seng hele helgen til samboeren kom hjem.

Dette er to av mange historier om denne gutten, og ja jeg dumpet han.....

Skrevet

Kanskje ikke den verste denne men...

Har ei venninde som ble med en mann hjem fra nach, en hun så vidt visste av gjennom felles bekjente, men aldri hadde pratet med eller noe.Hun hadde hørt for lenge siden at han å dama (de har 3 barn) hadde store problemer,å var på skilsmisseranden.

Hun spurte han om dette (med ca 7,5 i promille,hehe), å han sa ja da,det var slutt å hun bodde hjemme hos foreldrene sine med ungene,han hadde de så ofte han kunne.

De dro hjem,gjorde sitt, venninda mi husker nok ikke mange detaljer,men hun husker det var meget godt,hehe.

Hun bråvåkner neste morgen, aner ikke hvor hun er, husker lite, å oppdager at det som vekker henne er en 5 år gammel gutt som spør "Hvem er du?"Hvor er mamma?"

Gjett om hun fikk problemer med å svare for seg da...

Stakkars gutt!!

Skrevet

En mann som bestemmer seg for å gjøre en lam kvinne gravid, han er i et forhold og har 2 barn.... de får barn nr 3 rett etter at den lamme kvinnen får sitt barn. Kona hiver han ut... men etter stund tar hu han inn igjen og de gifter seg. hans forklaring var: jeg ville bare være snill, skulle jo ikke ha noe ansvar for barnet og jeg hadde te-skjorte på så det var ikke noe følelser...........

Skrevet

Venninna mi var sammen med en som kjøpte seg ett par horer i Singapore, hun tok han tilbake, men han fortsatte samme leia han.

Skrevet

To venninner og kjæresten til den ene av dem skulle sove i samme seng etter en fest, hvor den ene jenta og kjæresten til den andre hadde sex, ved siden av den sovende kjæresten til han. Kvalmt.

Skrevet

Dette er muligens en vandrehistorie, men den er såpass rå at den fortjener å bli spredd litt til:

Et par skal gifte seg, og den kvinnelige halvparten treffer sin x på utdrikningslaget sitt. Dritings bestemmer hun seg for å feire de gode gamle sex-dager med ham; han var angivelg den beste elskeren hun hadde hatt. De deler en het natt sammen, og hun sier ingenting til sin blivende mann.

De har et flott bryllup, begge sier ja, og alt er fryd og gammen. Utpå kvelden vil den nybakte ektemann gjerne vise en video han har fått laget av sin kone, og familie og venner benker seg foran en diger storskjerm. Over skjermen ruller bildene av den nygifte dama og hennes x i full sving i senga. Han fikk sin hevn, og de ble skilt med det samme..

Skrevet

Det var nyttårsaften, hele familien feiret begivenheten sammen med en annen familie. De voksne koste seg med alkohol, mamma falt og slo hodet sitt, så mannen i huset vi var i, måtte kjøre henne på legevakta. Vi barna hadde sovnet i sofaen, men våkna av at verken pappa eller fruen i huset var til stedet, vi lette litt rundt og etter at vi hadde ropt på dem noen minutter, kom de begge gående ut fra badet!!! Jeg var ca. 10 år og ante ugler i mosen. Etter noen mnd, kom pappa og fortalte at han ville skilles, for å bli sammen med denne dama som forøvrig var mammas beste vennine!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...