Gjest Skrevet 8. februar 2009 #1 Skrevet 8. februar 2009 her tror jeg det er dama til en "kompis" (bekjent, men igrunn samme f..) som lå med stefaren til kompisen... Begge forholdene tok slutt, utroskaperne hadde et forhold i et par mnd, ble så slutt...
cherry coke Skrevet 8. februar 2009 #2 Skrevet 8. februar 2009 Veninna mi var sammen med en type. De hadde vært sammen i 3 år, da veninna mi begynte å rote litt med en annen. Hun hadde bestemt seg for å ende forholdet med kjæresten, men trengte litt tid på seg- Sendte en tekstmelding(noen i den duren) ; "nå må vi ligge lavt en stund. Jeg elsker deg og vil tilbringe resten av livet med deg, men jeg må bryte med NN på en skikkelig og real måte først. Vent på meg. Elsker deg. Kyss NN" Ja...hun sendte denne til kjæresten og ikke elskeren som den var ment til....H>un er i dag gift med "elskeren" sin og har to barn=)
Gjest Sekretøsa Skrevet 8. februar 2009 #3 Skrevet 8. februar 2009 Gubben til ei dame flørta med folk på nett, så dama bestemte seg for å få ei venninde til å flørte med han for å se om han beit på... det gjorde han, de avtalte å møtes, og dama gikk med hettegenser slentrende bortover til han, og løftet blikket lurt og smilte... Samboeren hans satt i bilen å fulgte med, han satte seg inn å smalt igjen døra så hardt at ruta knuste... det ble slutt den dagen!
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 8. februar 2009 #4 Skrevet 8. februar 2009 det må være en dame som hadde sex med sjefen sin(som var gift). hun ble plutselig smittet av en kjønnsykdom. men verken sjefen eller konen hadde det. det viste seg da å være samboeren hennes som hadde vært utro, blitt smittet og smittet hun. :S
Leirha Skrevet 8. februar 2009 #5 Skrevet 8. februar 2009 Jeg har 3 å fortelle. 1 selvopplevd, men den forteller jeg ikke. 1- EI venninne av meg har en kompis som er homo, men han har bare sex med hetromenn (jda, han "omvender" dem) han her er en jævel og har ødelagt mange forhold. Ene forholdet han ødelag var forholdet mellom foreldrene til bestevennina, jada, han innledet et forhold til faren hennes mens foreldrene var gifte! HVor sykt er ikke det!? En annen gang "stjal" han typen til ei gravid vennine. Hun var omtrent 6mndr på vei, de hadde hus skulle og gifte seg. Så kommer han her, ikke spør meg hvordan han klarte det. Men de inledet et forhold, og han tvang ham til å gå fra samboeren og si hvorfor. Han flyttet inn kort etter, emn dama var sterkere, hun fikk ham tilbake rett før fødselen. (vet ikke om jeg ville hatt ham tilbake!) 2- Spurte en taxisjåfør om beste historien han hadde opplevd. Og de har jo som regel hørt og sett litt. Det var en mann som bestilte taxi for han skulle ut i Norsjøen. Han her taxisjåføren kjørte ham. Senere måtte han hente konen som skulle ut på byen. Samme taxisjåfør kjørte konen hjem med en annen mann. Litt senere ble han bedt om å komme til heliporten, da skulle mannen henns hjem, fordi det var storm og helikopterne fløy ikke. Mannen ble kjørt hjem, og taxisåføren som ikke var dum stilte seg på hjørnet fro å plukke opp mannen som senere hopte ut av vinduet med klærne halveis på. 3- Min aller aller beste kompis i verden var singel. Jeg var på fest med ham og hadde med meg ei venninne som var i et forhold, samboere. Jeg ba ham om ikke å prøve seg på hun pga dette. Neida, han lovte. De hadde truffet hverandre ved flere andledninger før gjennom meg. Tok tidlig kveld, hun ble. Jeg ringte ham på morningen.. DA var hun der, fniste i bakgrunnen!!! Åååå, jeg ble så steike forbanna!!! De innledet et forhold, hun gjorde det ikke slutt ed samboeren nei. Det viste seg at de hadde holdt på mye lengre enn jeg viste, et par mndr før dette. Men forholdet varte ikke, til den ene eller dena andre.
Mom2Two Skrevet 8. februar 2009 #6 Skrevet 8. februar 2009 Den sykeste jeg har hørt (og den er virkeig syk!) inkluderer kjendiser, og jeg kunne solgt den til Se & Hør for mange penger:-p Historien er en "del av en historie" som har vært i media, og som ville oppklart et par ting;o) Jeg har ikke fortalt den til en sjel, ikke en gang mannen (!) En venn betrodde meg historien, og jeg vet med 100% sikkerhet at den er sann.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 8. februar 2009 #7 Skrevet 8. februar 2009 hoho mom2two..jeg kan også oppklare et par ting for se og hør..
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 8. februar 2009 #8 Skrevet 8. februar 2009 to vennepar som var utro med hverandre. sånn at dama var utro mot mannen sin med besteveninnens mann. og motsatt. uten at noen viste noe. det endte med at de byttet. altså at elskerene ble sammen. de er fremdeles venner og har ofte fester sammen bare de 4... hehe det må jo bli sært, for begge mennene har jo vært/er gift med begge damene.... hehe
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 8. februar 2009 #9 Skrevet 8. februar 2009 Ja...nå ble jeg jo ikke nyskjerrig...
tvkrus Skrevet 8. februar 2009 #10 Skrevet 8. februar 2009 kællen jobbet samme med en som byttet på to søstere og mora deres. Og gjerne flere av de på samme kveld/natt ,men ikke sammtidlig. to jeg var sammen med i militæret A og B . Der B ble tatt på fersken med dama til A i tjeneste tida i leieren.
Mom2Two Skrevet 8. februar 2009 #11 Skrevet 8. februar 2009 Feriepenger hadde jo heller ikke vært å forakte:-p Neida, den historien dør med meg gitt (og de få andre som vet).
Mom2Two Skrevet 8. februar 2009 #12 Skrevet 8. februar 2009 Ler så jeg devver av historie nr. 2!!!!!!! HAHA!!!! :-D
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 8. februar 2009 #13 Skrevet 8. februar 2009 Hehe, se og hør betaler bra har jeg hørt
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 8. februar 2009 #14 Skrevet 8. februar 2009 hahaha.. historien "min" er så tragisk at det ikke er måte på alikevel. se og hør hadde sikkert kjøpt den, men historien er ikke min å fortelle.. julemiddagen smakte ikke like godt det året for enklete har jeg hørt.
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 8. februar 2009 #15 Skrevet 8. februar 2009 Jeg hørte om et par som giftet seg også var mannen utro. Han fikk barn med "elskerinnen" og det syntes visstnok dama var greit!! Hun kunne ikke få barn selv... :s
Mom2Two Skrevet 8. februar 2009 #16 Skrevet 8. februar 2009 Hehe (s)Tinkerbelle... Tror en del hadde satt morgenkaffen i vrangstrupen om jeg hadde fortalt min også:-p
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 8. februar 2009 #17 Skrevet 8. februar 2009 synd vi har så gode moralske verdier eller noe i den duren. ;p
Mom2Two Skrevet 8. februar 2009 #18 Skrevet 8. februar 2009 Ja, noen ganger er det faktisk utrolig irriterende! :-p
Twintipp og himmelblå Skrevet 8. februar 2009 #19 Skrevet 8. februar 2009 Ikke den sykeste, men ganske spesiell allikevel. En STOR fotballkjendis var utro mot sin kone med min venninne. Mannen min, jeg, min venninne og denne kjendisen satt der på nachspiel.. Det var helt surrealistisk!!!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 8. februar 2009 #20 Skrevet 8. februar 2009 hehe. litt star-struck twintipp. ;p
Twintipp og himmelblå Skrevet 8. februar 2009 #21 Skrevet 8. februar 2009 Hva betyr det? Kunne ikke brydd meg mindre jeg, og venninnen min visste ikke hvem han var engang.. Hun kom syklende med ham hjem.. Men, må innrømme at jeg ble litt snål i face da!! Hva de gjorde etterpå får være deres sak. Men utrolig trivelig fyr var han ihvertfall!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 8. februar 2009 #22 Skrevet 8. februar 2009 litt sånn, her sitter det en kjendis i stua og kliner med venninnen og i tilegg er han gift!!! jeg hadde blitt litt himmelfallen iallefall.
Himmel og hav Skrevet 8. februar 2009 #23 Skrevet 8. februar 2009 Noen fjernt bekjente av meg denne historien er om: De var gift og ventet sitt første barn om kort tid. Han får en ny kvinnelig kollega på jobb, og faller pladask. Resultatet er at han, etter svært kort tid, drar hjem til sin kone, og forteller at han har funnet ut at han ikke er klar for familie og barn og sånt, (Hvorfor tror menn at de har en angrefrist på sånt?) og at han har falt for en annen dame. Han flytter ut, og er helt klar for å starte ett nytt liv med kollegaen, som tilfeldigvis har "glemt" å fortelle at hun er tobarnsmor...
OsloMor Skrevet 8. februar 2009 #24 Skrevet 8. februar 2009 Tror kanskje det verste av det verste er barndomskompis til mannen, som tok med elskerinnen sin (min venninne forøvrig...)hjem til kjærestens leilighet for å være utro, og ikke sin egen. Ganske sykt, spør du meg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå