Gå til innhold

Pergo-jenter, IKM i uke 9,10 eller 11

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lykke til!!

Jeg er også på dobbel pergo, og skulle vel hatt el mellom 14 og nå engang, men har ingen sympt.

Så aner ikke...

Den som lever får se..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg er nå på dag 19, fortsatt ingen EL. Men, tror den er rett rundt hjørnet, tipper i morgen eller torsdag (dvs. dag 20 eler 21). Krysser fingrene for dere alle sammen!

Skrevet

Dytter litt på denne jeg:) Er litt spent på om jeg i det hele tatt får EL denne mnd jeg.. Er det veldig vanlig at man får EL i pausemnd?? Tester ikke fordi jeg orker ikke bli mer opphengt i det enn jeg allerede er :s

Er det like stor mulighet for å bli gravid i pausemnd som i pergomnd?

Skrevet

Hei :)

Henger meg på her :) Vet ikke når jeg har IKM (men er ca 02 mars) men om ikke TR kommer eller jeg får positiv graviditetstest før 6 mars så er det på med ny pergo kur. Så jeg går ut fra at jeg høre til her på en måte :)

Har hatt min 2 kur nå, vet ikke om jeg har hatt EL finner den ikke med EL-tester så... SUKK. Håper på at dem var før jeg begynte å teste.

Ønsker alle lykke til :)

Skrevet

Er det igjen noen av oss?

Har ingen symptomer whatsoever.. (sikkert ikke sånn det skrives, men føltes som det rette uttrykket)

Tror innimellom at jeg har noen tegn, nå er jeg feks støl i venstre side av magen, men tror egentlig ikke at jeg har hatt EL denne gangen heller..

Tok blodprøver igår, fikk samme "søster" som før, og hun stakk meg, om mulig, enda hardere i armen denne gangen..

Det tar bare 1 minutt, men ventetiden før man kommer inn er på ca 30 min, og etterpå må man vente i hvertfall 10 min for å betale...

Skal ta blodprøve igjen på tirsdag, og så mandag.. Også til gyn igjen i uke 12... Før den tid skal også mannen min teste seg, så jeg får med svaret til gyn..

Også har jeg en time på sykehuset faktisk, 25 mars, som er gratis.. Så vi får se om jeg bruker den eller ikke..

Skrevet

Hei! Så synd at du ikke har fått EL enda... Håper den kommer snart. Hvilken syklusdag er du på nå? Jeg fikk i hvertfall EL i natt!!! Er kjempefornøyd. Den kom på dag 25. Hadde et håp om at dobbelkur med Pergo ville resultert i EL på dag 14, men nei da, dag 25 akkurat som om jeg ikke hadde tatt pergo. Jeg har IKM 9 mars, men har en dårlig følelse allerede, vet ikke hvorfor....sikkert pga tidligere skuffelser. Krysser fingrene for alle sammen!

Skrevet

Hei:) Ferdig med en dobbepergokur torsdag 19 februar,dag 9.Kjente litt stikkninger på ventre nederst i magen på søndagen.Natt til mandagen fikk jeg ikke sove,hadde så ufattelig vondt i begge sidene i magen(eggstokkene)Og hadde vondt og var øm mandagen og tirsdagen.(vi har bestemt oss for å ikke ta EL)I dag kjenner jeg ingenting,noen ganger murringer men ikke så ille som det var for litt siden.Kan det ha vært eggløsning da?hm.. Klarer nesten ikke å vente jeg nå.Vil så gjerne at det skal gå på første forsøk,men det er vel for mye å håpe på:/

Skrevet

jeg er på dag 26 nå..

Forferdelig støl i magen fremdeles, sikkert fordi jeg har hosta så mye :)

Tror løpet er kjørt for denne gang også, men håper at det klaffet likevel.

jaja, får ikke vite noe mer før jeg kommer meg til gyn om 2 ukers tid.

Er ikke lett å holde seg positiv nei, Ingen stress..

Det er liksom enklere å være negativ, man innbiler seg at man ikke blir så skuffet da.

Skrevet

Jeg har IKM på førstkommende tirsdag.. Er i pausemnd.. Har en følelse av at det ikke har klaffet jeg.. Eneste jeg har merket er at jeg ble ganske så kvalm på mandag morgen, skikkelig uggen. Men det kan jo ha vært hva som helst. (EL eller bivirkninger eller noe) Gikk over av seg selv etterhvert. Men har ikke merket noe etter det. Nesten ikke ømme brystvorter engang. Går har og kjenner etter noe, men det er ingen symptomer å spore :( Men det er vel ikke sånn at alle merker noe? Eller som har så mange bivirkninger av pergo i pausemnd? Huff, jeg har såååå lyst på et lite novembernurk!!!!!!

Skrevet

Hvordan går det med dere? Jeg har blitt syk, så vet ikke om den ugne følelsen jeg har er derfor. Sikkert. Leste på en annen tråd at du har symptomer blirjegsnartmamma. Håper det!! Ønskesegspire, jeg er helt med på dette med novembernurk :) Håper det klaffer for deg selv om du ikke har en god følelse. Jeg har IKM om litt over en uke. Lykke til til dere alle sammen.

Skrevet

Sitter her fortsatt jeg og skulle så dypt ønakse at jeg kunne kjenne noen symptomer nå.Brystene er ikke ømme i det hele tatt,men vet ikke om det er litt murringer jeg kjenner av og til.Og i går fikk jeg akutt stikkninger på venstre side.Måtte holde meg på stedet så gav det seg etter tre min eller noe.Er kjempe redd for at jeg går rundt å tror at jeg kjenner noe,skjønner?

Har en dålig følelse nå,men tror det også er for å komme ned på jorden igjen,og ikke bli så skuffet.Er ikke sikkert testen viser noe før etter den kommende helgen,men skulle gjerne ha testet lørdagen(da skal vi i bursdagsfest),men er redd for at den er negativ så ødlegger det stemningen for meg den lørdagen.Bedre å være uvitende da egentlig.Og bare droppe drikkingen den gangen;)

Jeg mener også at jeg ikke fikk noen graviditetssymptomer dem gangene jeg var gravid før uken etter ventet mens...Om ikke lenger.Sist da jeg mistet gikk jeg en mnd over mens og var gravid uten å vite eller kjenne det.Har ikke EL av meg selv så er vandt med å gå en mnd over uten tante-besøk,hehe.

Skrevet

Heisann!!!

Ja, tror jeg har noen symptomer..

Fikk igjen de sure oppstøtene igår kveld....

Og da slo det meg at det bare var lørdag KVELD jeg hadde det, og ikke hele dagen.. Så da får vi se i 9 tiden ikveld også da.....

Helt enig i novembernurk :)

Men i likhet med Gruble her, så er jeg også redd for at jeg kjenner ting bare fordi jeg vil det skal være der! Er så redd for å innbile meg ting...

Men har ikke hatt så sterke innbilninger før da :)

Drømte helt vilt her i helga.. Har jo vært litt hard over navelen, men i drømmen var jeg har under! En merkbar kant hele veien, som mannen min også kjente.. Og det var liksom livmoren det da :)

Og da var det 100% sikkert at man var gravid.

haha tror jeg har lest litt for mye på trimester sidene om å kjenne den :)

Skrevet

blirjegsnartmamma.blogspot.com - blir så sykt spennende på gyn-time en to uker da;)Eller er det en uke igjen nå?Skal du ikke teste før det?Skal du få den nydelige beskjeden av gyn din;)?

Magen min er mye bedre,heldigvis.Var jo noen dager redd for overstimulering,men fikk svar av gyn på mail at om det ikke hadde gitt seg etter helga skulle jeg ta kontakt igjen,og han trodde bare at jeg hadde hatt en kraftig eggløsning.Men mener jeg hadde det søndagen/mandagen også gikk det en eller to dager uten vondt også kom det for fullt igjen..Leste et sted her at ei hadde testen EL sin og fikk positiv test..også etter dem dagene med EL var over(seks dager etter)fikk henne positiv EL-test igjen..Mulig det er det jeg har hatt..Fler EL?(men har vært to dager uten vondt nå).Har hatt sex annenhver dag denne mnd,kjenner at det begynner å bli slitsomt.Mye og gjøre ellers og blir fort sent på kveldene før vi får kost oss i sengen..Håper graviditetstesten viser positivt sånn at vi kan slappe litt mer av,(selv om da kommer nok bekymringene om å miste igjen)og da er man i allefall gravid.

Skrevet

Har funnet ut at hvis symptomene mine holder seg en uke til, så tester jeg nå til helgen..

er akkurat 2 uker idag til jeg skal til gyn...

Men det betyr altså at jeg må få sure oppstøt/halsbrann hver kveld fremover, og at brystvortene er like ømme og såre en uke til. Da skal jeg kjøpe en test :)

Så da får vi se...

Bra at det har gått over for deg da!! Skjønner det der med sex annenhver dag.. vi klarte det ikke denne gangen.. Så hvis jeg faktisk er gravid, så er det et mirakel! Sykdom hos oss begge, visste ikke når el var, og mye mindre sex enn vanlig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...