Lillevenn33 Skrevet 8. februar 2009 #1 Skrevet 8. februar 2009 Det er en del Pergo-jenter her, så lurte på om vi skal følge hverandre litt deneste ukene? Jeg ble ferdig med dobbel pergokur på torsdag, håper på EL (krysser fingrene). Jeg vet jo ikke nå IKM er enda, så jeg kan ikke være med på vanlige IKM-gruppene. Noen som har lyst til å være med? Kjenner ømhet i lysken, så det betyr forhåpentligvis at EL kommer om en uke.
blirjegsnartmamma Skrevet 8. februar 2009 #2 Skrevet 8. februar 2009 Hei Jeg var ferdig med dobbel pergo om fredagen.. Aner ikke når IKM er jeg heller - men på 28 dagers runde blir det i slutten av uke 9.. Så da passer jeg godt inn i uke 9, 10 eller 11 hehe Jeg har ingen symptomer overhodet - men jeg har ikke hatt el på noen år, så jeg kommer antagelig ikke å kjenne det igjen heller!!
*Nelly* Skrevet 8. februar 2009 #3 Skrevet 8. februar 2009 Hei hei damer... Står her og heier på dere! Venter på dere.. Dobbel kur er tingen! Det funka på meg og kjente el godt for første gangen... heiaheia!!
Lillevenn33 Skrevet 8. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 8. februar 2009 Hei! Blirjegsnartmamma, det er bare 1 dag forskjell mellom oss. Håper du får EL etter så lang tid! Håper vi begge får EL kommende uke. Takk for støtten Nelly, fint å høre at dobbelkur funket på deg.
blirjegsnartmamma Skrevet 8. februar 2009 #5 Skrevet 8. februar 2009 Det blir spennende Hvordan oppfølging skal du ha fra gyn/lege? Blodprøver, ultralyd?
snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 8. februar 2009 #6 Skrevet 8. februar 2009 Jeg heier også på dere! Dobbel kur funket for meg også!! *krysser fingrene for dere*
ønsker spire 87 Skrevet 8. februar 2009 #7 Skrevet 8. februar 2009 hei jenter.. jeg har hatt min første pergo kur denne PP.. det var en dobbel kur.. jeg tror jeg hadde el i går, men er ikke sikker.. venter på å se hva FF sier:D jeg har hvertfall hatt en del smerter i magen.. stikkinger/murringer.. føles også ut som alt er løst inni dær.. litt vanskelig å forklare.. merkelig følelse;P hehe.. jeg får ingenting oppfølging fra gyn.. gjør alle det??
blirjegsnartmamma Skrevet 8. februar 2009 #8 Skrevet 8. februar 2009 jeg vet faktisk ikke om alle får det.. Jeg tar hvertfall blodprøver for å se om jeg har el.. Nå lurer jeg på om jeg har klart å ta pillene feil da - har nemlig fått det for meg at jeg skulle ta en morgen og en kveld.. Så har delt de opp.. Står ingenting på resepten min om det, men jeg må jo ha det fra gyn! Er nesten helt sikker på at hun sa det til meg... Men er jo rart når ingen andre har hørt om det. Håper bare det ikke har ødelagt noe......
sep.j2010+juni.g2012 Skrevet 8. februar 2009 #9 Skrevet 8. februar 2009 hei hei, første runde på pergo denne måneden for meg også, dobbel kur... jeg får eggløsning av meg selv men gyn mente det ville forsterke el å hjelpe på... 16pp... så håper håper... lykke til alle sammen!!!! nå er det vår tur:D
Lillevenn33 Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #10 Skrevet 9. februar 2009 Spennende å se hva som skjer denne uka, om noen får EL. Jeg har litt murringer, men det kan likevel ta lang tid før det skjer noe. Og jeg fikk beskjed om å ta tablettene samtidig om morgenen. Men, jeg kan ikke tenke meg at det skader å ta en på morgen, en på kveld. Men du kunne ringt gynekologen for å finne ut av det.
blirjegsnartmamma Skrevet 9. februar 2009 #11 Skrevet 9. februar 2009 nå er jeg jo ferdig med kuren uansett, så jeg får jo ikke gjort noe med det.. Får bare se om det virker.. Satser på det
Lillevenn33 Skrevet 10. februar 2009 Forfatter #12 Skrevet 10. februar 2009 Det går sikkert bra at du tok tablettene 2x daglig. Jeg kjenner ømheti lyskene, kanskje jeg får EL på dag 14 for første gang i mitt liv??!! Håpe, håpe...
ØnskerSegSpire_m/spire :) Skrevet 10. februar 2009 #13 Skrevet 10. februar 2009 Jeg har IKM uke 10!!! Er veldig spent nå, om det blir noen resultater denne mnd!! Er i pausemnd nå. (gikk på pergo i januar) og fikk tr på IKM nå, så da håper jeg på EL rundt dag 14. Håper virkelig på et positivt resultat nå!!! Har ikke lyst til å gå på flere pergo kurer.... Har jo hørt om de som blir gravid i pausemnd! *håpe håpe* Krysser fingrene for oss! Håper på novembernurk =)
pusejenta2 Skrevet 10. februar 2009 #14 Skrevet 10. februar 2009 Jeg ble akkurat ferdig med dobbel pergokur igår..Månden før gikk jeg på provera for uregelmessig mens.Så denne månden har vært slitsom! Har ikke noe lyst å ta noen av disse hormonkurene igjen. Og håper jeg blir gravid denne mnd.
ønsker spire 87 Skrevet 10. februar 2009 #15 Skrevet 10. februar 2009 da har FF funnel el, den kom på cd 14:D så da er ikm lørdag 21.02.. men vi hadde bare sex på CD 10 og 13.. er det for lite??
mammas skatter <3 Skrevet 10. februar 2009 #16 Skrevet 10. februar 2009 hei alle sammen hadde min siste tab dobbel pergo kur mandag den 2. va me gyn i dag på dag 13 å der hadde e et modent egg så e fikk ovitrielle sprøyte 2 stk. så no skal eggløsning komme innen 24-48 timer. HÅPER HÅPER. forje pp me enkel pergo gikk ikke me me, fikk ikke el. va syklus på 42 daga å. gyn sa dem som har over 35 daga som oftest ikke har el. så gyn anbefalte sex i dag og morgen. så da får vi vel sjå ka som visest på testen om 14 daga.......
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 10. februar 2009 #17 Skrevet 10. februar 2009 hei alle sammen:) slenger meg på her jeg! har tatt min tredje doble pergo kur denne pp og er mektig lei av å få den j... tanten hver eneste gang..at det skal være så vanskelig!!!??!!!! meeeen alle gode ting e tre har jeg hørt;) ikm slutten av uke 9... lykke til alle sammen!
anneman Skrevet 10. februar 2009 #18 Skrevet 10. februar 2009 Heisan, melder meg inn her eg og. Er ferdig med dobbel pergokur imorgen og mener eg skal ha EL lørdag 14.feb. Det får el.testen vise Har syklus på 24 dager. Er veldig spent nå. Eg blir heller ikke fulgt opp av gyn.
Lillevenn33 Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #19 Skrevet 11. februar 2009 Hei alle sammen. Jeg er så usikker om jeg har hatt EL eller ikke. Hoppet over en dag med EL-tester og kjenner ikke ømhet i lysken lengre. Så enten har eggestokkende mine gått i dvale igjen eller så har jeg hatt EL. Jeg har ikke hatt mange tydelige tegn til EL, vanligvis er jeg 100% sikker når jeg får EL, denne gangen er jeg veldig usikker. Måler tempen også, så da får jeg se etter noen dager om den har steget. Krysser fingrene for alle her!
blirjegsnartmamma Skrevet 11. februar 2009 #20 Skrevet 11. februar 2009 Hmmm, ifølge eggløsningskalkulatoren hos babyverden skal jeg ha eggløsning enten 14 eller 16 februar. (forskjellig om jeg regnet 28 eller 30 dagers syklus) Så da håper jeg at jeg får det i helgen Da er vi på kjærestetur! Er egentlig fornøyd så lenge jeg får el, uansett når det kommer.. Men tviler sterkt på at det har vært allerede!
blirjegsnartmamma Skrevet 17. februar 2009 #21 Skrevet 17. februar 2009 Hvordan går det med dere da jenter?
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 17. februar 2009 #22 Skrevet 17. februar 2009 Har tatt dobbel kur i januar og har pausemnd nå. Ingen EL i sikte her i gården, så nå er det vel på vente på tr-besøk i uke 9-10....
Gjest Skrevet 17. februar 2009 #23 Skrevet 17. februar 2009 Hei jenter! Slenger meg på her jeg Etter planen skal jeg ha el i dag! JUhu ) Så da har man jo gjort det man kan for å prøve å få til en spire Hvordan går det med dere? Skal til gyn på torsdag, er det for tidlig for han å se da, om det evnt er noe liv da? Lykke til allesammen!
blirjegsnartmamma Skrevet 17. februar 2009 #24 Skrevet 17. februar 2009 ja, det er altfor altfor tidlig Det er mulig at egget ikke har festet seg engang! Du må noen uker over IKM for at det skal være mulig å se noe
Gjest Skrevet 17. februar 2009 #25 Skrevet 17. februar 2009 hehe.. snakk om å være litt utolmodig.. Men jeg er så spent så jeg holder på å få noia.. hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå