Anonym bruker Skrevet 8. februar 2009 #1 Skrevet 8. februar 2009 Dette er ikke et innlegg som folk skal krangle!!! Har du ikke noe vesentlig å si enn at det er mord og etc så HOLD KJEFT!! Det jeg lurer på er. Har dere tenkt på alle barn som (da kan bli født fordi de ikke lenger har lov til å ta abort) vokser opp i en familie hvor verken mor eller far bryr seg om de. De blir mishandlet, slått og faktisk noen bli torturert til døde. Tenk på alle barna som må bo på gata fordi foreldrene ikke har råd til matfø de. Tenk på mødrene som blir voldtatt og blir gravid og da må gjennomføre graviditeten. Det spiller ikke no rolle om aborten blir gjennomført pga voldtekt eller at ma bare ikke ønsker seg barn. Abort er abort. Jeg er for tidlig abort, selvom jeg synes bildene på div nettsider er grusomt å se på, men tenker litt framover også..
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2009 #2 Skrevet 8. februar 2009 ABORT er en krenkelse av livets natur. Det kalles å DREPE!!!! Barnet har ikke noe valg fordi DU tar valget, tenk om noen skulle fortalt at DU ikke får leve fordi du tar LIV! Tosk
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2009 #3 Skrevet 8. februar 2009 Sikker på at du ikke skrev dette innlegget til de som er i mot abort? Noe av grunnen til at jeg er for abort, er jo nettopp fordi jeg mener at en lov mot abort, ville ført til at det ble født mange barn som ikke ville ha det noe bra hjemme.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2009 #4 Skrevet 8. februar 2009 Hadde det vært forbudt å ta abort kunne man abortere bort og da tenker jeg at mange ikke ville ha blitt kjørt på tjukka fordi man kan spre beina og be legen fjerne barnet.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2009 #6 Skrevet 8. februar 2009 Jaja Tosk faktisk... du er ikke velkommen her uansett så....
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2009 #7 Skrevet 8. februar 2009 Hva med de som blir voldtatt da?? HI
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2009 #8 Skrevet 8. februar 2009 Og det sier du som leker gud? Hvem ga deg retten til å bestemme over hvem som skal dø og hvem som skal leve? Det kalles drap uansett hvordan du vrir på det.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2009 #9 Skrevet 8. februar 2009 samme det. Et liv er skapt og drap er uansett en abort.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2009 #10 Skrevet 8. februar 2009 Hold de meningene dine for deg selv! Jeg vil ikke høre fra deg uansett. HI
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2009 #11 Skrevet 8. februar 2009 Synes dette var argumenter til de som er imot abort jeg da. Jeg er for abort av en eneste grunn: En kvinne skal ha lov til å bestemme over sin egen kropp.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2009 #12 Skrevet 8. februar 2009 Å så ville det ført til strikkepinne abort Å mange ville valgt å beholde barna sine, istede for å adoptere dem bort, selvom de ikke burde være foreldre. For barnet er mye mer virkelig etter man har født det, enn når man tar abort så fort som man har mulighet å ikke har kjent liv en gang.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2009 #13 Skrevet 8. februar 2009 Meninger? du er jo psykotisk lystmorder med din tankegang.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2009 #14 Skrevet 8. februar 2009 Først vil jeg takke deg for å ha spart meg og andre for mord beskyldninger. Synes det er lettere å høre på hva dere syns når man ikke blir beskyldt for det ene og det andre. Men å ha barn er vel mer enn å bare bære fram barnet. Du har ansvar for barnet resten av livet og det er noen som ikke kan gjøre det og da vil jo barnet ikke nødvendigvis ha det bra. jeg syns det er verre å høre om barn som blir mishandlet og drept av foreldrene sine i en alder av 1-2 osv.
Gjest Skrevet 8. februar 2009 #15 Skrevet 8. februar 2009 Synes det er så vannvittig tullete å si...at kvinnen bestemmer over egen kropp...hvormange kvinner har ikke tatt abort fordi en MANN har "tvunget" de til det? Og hva med prevensjon, bør ikke da kvinnen sørge for bruk av prvensjon når hun vet hva konsekvensene av sex er? Og hva med det ufødte livet? har ikke de noen rett til å bestemme noe? Kvinner som tar abort er så sykt egoistiske og tenker KUN på seg selv!!
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2009 #16 Skrevet 8. februar 2009 hehe, det er vel ingen som er FOR abort. Det heter at man er imot abort, men de som ikke er abortmotstandere er da vel ikke for abort
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2009 #17 Skrevet 8. februar 2009 Jeg er i utgangspunket mot abort, men ingen regel uten unntak! Sin HI sier hva med de som blir voldtatt??? Se for deg ei ung jente på 14 år som blir voldtatt på vei hjem fra ei venninne...aner fred og ingen fare...for så å bli brutalt voldtatt!!! Skal hun da etter denne grusomme opplevelsen gå igjennom et svangerskap som hun ikke ønsker....gå rundt på skolen med voksende mage???? Tror dere motstandere her inne hadde sett andeledes på saken om dette var deres DATTER!!!!!
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2009 #18 Skrevet 8. februar 2009 Jeg ble voldtatt da jeg var 17 år og gikk på skolen. Skulle i bursdag til ei venninne, men dit kom jeg aldri... Ble gravid etter dette og tok abort. Ikke sjans i havet om jeg hadde gått det svangerskapet tvunget på meg av en gammel mann... I ettertid har jeg gått mye til psykolog for å få hjelp til å bearbeide inntrykkene og gå videre i livet. Har nå en snill og god mann og to flotte jenter, og er sjeleglad for det valget jeg tok som 17 åring. Har god utdannelse og en jobb jeg trives godt i. Hvor hadde jeg vært i dag om jeg hadde blitt mor som 18 åring? Skam dere dere som sier at det er det samme om du blir gravid ved voldtekt. Mitt embryo var 5 uker da det ble fjernet, og da er det ikke et foster, ergo det har ikke følelser. Dere burde blitt voldtatt selv, før dere uttaler dere om den saken. OG helt ærlig så håper jeg dere blir det, så dere selv kommer opp i det valget, når dere skjærer alle over en kam. Er mot abort som prevensjon, men når det skjer med prevensjon eller ved voldtekt er det opp til mor.
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 8. februar 2009 #19 Skrevet 8. februar 2009 Jeg skjønner de som er i mot abort ,det er dem sin mening og det respekterer jeg ,men når de ikke klarer å respektere at andre ikke tar de samme valgene som de og har et annet syn på abort ,da syns jeg de er veldig trangsynt .Og har de ikke bedre argumenter enn å kalle folk mordere osv da kan de holde kjeft .. Det er ikke alle her i verden som ønsker seg en hel flokk med unger . Det er mange grunner til at man velger abort .det er ytterst få som bruker det som prevasjonsmiddel . Det er en lovfestet rett kvinner i dette landet har og det syns jeg er flott . De som tar abort gjør ikke noe ulovlig ,de bestemmer bare over egen kropp .De er ikke mordere .
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2009 #20 Skrevet 8. februar 2009 Så ved å ikke ta abort så blir man mishandlere og morder?
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2009 #21 Skrevet 8. februar 2009 Hvor mange % av voldtektoffre blir gravide? Hva med de som bruker abort som et prevansjonsmiddel? Det er ikke noe regel imot de som utfører sin 7 abort og tro meg, de finnes. Flere av de enn gravide voldtektsoffre!!
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2009 #22 Skrevet 8. februar 2009 hvem velger å påføre seg skjebnen ved å bruke abort som prevansjon??! håper det er de færreste. OG det er det nok- som hu over sier det er mange grunner til abort! og jeg er glad vi kan ta abort her i norge, jeg er glad vi kvinner har den retten å bestemme over egen kropp! uansett hvor mye dere forkynner drap her så er det en rettighet vi har. jeg ser ikke på en 12uker gammelt forster som et barn, med følelser og vilje og bestemmelses rett! det er et foster et embryo..
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2009 #23 Skrevet 8. februar 2009 Dumt innlegg..Vitner om en umoden og ureflektert person som skriver..Alt du sier er vas...De som torturerer om dreper barna sine, er ikke mennesker som går til legen å velger abort uansett...om det er lov eller ikke....Sett deg inn i fakta kjerring
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2009 #24 Skrevet 8. februar 2009 neffi hva er det som er så tullete med det? om en mann har tvunget de har ikke noe med saken å gjøre her, og gjør det bare enda værre..... Men om du trenger nærmere forkalring, så jeg er for selvbestemt abort. Enhver kvinne må få bestemme selv hva hun ønsker å gjøre. trenger ikke bety at jeg ville gjort det for min egen del .... At det er egoistisk etc er jo veldig dømmende synes jeg... Hvilken rett har du til å dømme?? som helt tydelig ikke har gått i demmes sko.... Jeg ble voldtatt i 3. klasse. Og fikk etterpå høre av legene at ett voldtektsoffer blir så redd at hun får eggløsning. så veldig vanlig at hun blir gravid pga dette. Synes du skal skamme deg som kommer med slike utsagn. Dont make me puke
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2009 #25 Skrevet 8. februar 2009 Da er du anonym 2319 veldig uvitend. Du håper, og det er lov til det, men dessverre så er det tilfelle at de som tar abort en gang ofte utfører flere. Ja det finnes de som er oppe 7 aborter. Hva kaller du det, medlidenhetsdrap pga UHELL?? Våkn opp og se realiteten i øynene, å fjerne et barn er lettere enn å finne gode fedre til ungene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå