Gjest Skrevet 10. februar 2009 #27 Skrevet 10. februar 2009 GRATULERER SÅ MYE!!! Det varmet veldig mitt hjerte da jeg leste dette innlegget ditt om at dere nå skal hente barnet som er SÅÅÅÅ etterlengtet. Jeg fulgte deg på denne siden i disse dager for 2 år siden, at det ikke ble befruktning og at dere bestemte dere for å adoptere. Kjempe flott at dere har tatt skrittet å adoptere, mange barn der ute som trenger et trygt hjem og snille foreldre å vokse opp med. Kos dere masse! Bamseklem fra meg
ventos Skrevet 11. februar 2009 #28 Skrevet 11. februar 2009 Så utrolig flott, snøfilla:-)))) ENDELIG ble det deres tur også. Gratulerer så mye med lille "snøfilla-gutten." Ønsker dere alt godt, og masse lykke til som foreldre!! Stor klem fra
Hvite due Skrevet 11. februar 2009 #29 Skrevet 11. februar 2009 Så fantastiskt!!!!! Du må koze deg masse og nyt tiden!!
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #30 Skrevet 12. februar 2009 Tusen takk alle sammen :-) Vi koser oss i 30 plussgrader litt sør for Colombo. Her er det ingen borgerkrig - bare sol og sommer. Vi besøker gutten vår noen timer på barnehjemmet hver dag, og sånn kommer det til å være i ca 14 dager til fram til den rettslige høringen hvor han endelig blir juridisk vår. Det er ei skikkelig papirmølle her nede, men vi var forberedt på det, så det går forsåvidt greit. Han er verdens skjønneste, og det første møtet gikk over all forventning. Han var blid, aktiv, nysgjerrig, kosete og helt til å spise opp. Verken mannen min eller jeg ble rammet av store tårefossefall, men var grepet av stundens alvor og veldig fornøyd med at alt gikk så bra. Han var både fortrolig og trygg, og sovnet etter hvert på brystet til pappa. Smelt! Klem til alle fra
Olianna Skrevet 12. februar 2009 #31 Skrevet 12. februar 2009 Nå fikk jeg tårer i øynene. Gratulerer så mye med den etterlengtede gutten! Ønsker familien din alt godt for fremtiden!
Marzipan Skrevet 13. februar 2009 #32 Skrevet 13. februar 2009 Gratulerer så mye som mamma! Høres ut som en fantastisk opplevelse
Mammaen til Daniel og Ida :O) Skrevet 15. februar 2009 #33 Skrevet 15. februar 2009 Så fantastisk å rørende å høre om snøfilla. Gratulere så mye. Enelig var det din tur. Stor gratulasjonsklem
Sunniva78 har to små Skrevet 15. februar 2009 #34 Skrevet 15. februar 2009 Gratulerer så mye!! Så herlig å lese at det endelig var din tur til å bli mamma:-) Kos dere masse! Klemmer:-)
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 15. februar 2009 #35 Skrevet 15. februar 2009 Jeg tuslet en liten tur innom ass.befruktning for å se hvordan det går med folk her, også snubler jeg over denne fantastiske tråden!!! :-D Gratulerer så utrolig mye! Nå ble jeg utrolig glad på deres veiene! Kos dere masse med lille gutten!!! :-D
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 16. februar 2009 Forfatter #36 Skrevet 16. februar 2009 Tusen takk alle sammen! Det varmer virkelig å få så mange lykkeønskninger, for jeg er jo ikke særlig aktiv her lenger. Vi håper å være hjemme igjen i uke 10, og da kommer jeg med en oppdatering på adopsjon-forumet. Klem og lykke til fra
Emma*den lykkelige venter Skrevet 16. februar 2009 #37 Skrevet 16. februar 2009 Kos deg sammen med guttene dine, Snøfilla. Gleder meg til å lese oppdatering fra deg når du kommer hjem. Klem
finetine Skrevet 16. februar 2009 #38 Skrevet 16. februar 2009 Gratulerer såååååå mye Snøfilla:o)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Å, så glad jeg blir på dine/deres vegne, endelig er du blitt mamma. Det må føles helt fantastisk......................... Dette unner jeg deg virkelig, etter mange skuffelser og motganger........ Blir så spennende å høre mer fra deg og hvordan det går. Vi har en laaang pause fra alt som har med IVF å gjøre, har tatt hardt på forholdet hele denne karusellen. Har jo holdt på siden 2004 med å forsøke å få barn, så vi må fokusere litt på hverandre igjen. Satser på å komme sterkere tilbake:o)!! GRATULRER igjen vennen!! Klem
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 25. februar 2009 #39 Skrevet 25. februar 2009 Aah gratulerer saa mye Snoefilla,, Har ikke vaert innom DB paa kjempelenge men var skikkelig kos aa lese dette.. Antar du er hjemme og koser deg med den lille na?? Oensker dere det beste.. BLe varm i hjertet na ;-)
Fruen77.mamma-igjen.nr3 Skrevet 25. februar 2009 #40 Skrevet 25. februar 2009 GRATULERER SŨÅÅÅÅ INDELIG MYE!!!!!! Veien for dere har vært lang,så dette unner jeg dere max!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lykke til og kos dere med prinsen :-) Klemmer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå