Gå til innhold

Jeg har blitt mamma :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag - på morsdagen - er jeg og mannen min på reise til Sri Lanka for å hente hjem den lille sönnen vår på snart 5 mnd. Dette har värt en utrolig opplevelse, og der hvor vi alltid mislykkes med pröverör har vi lykkes de lux med adopsjon.

Vi startet prosessen i mai 2007, ble godkjent av Bufetat i februar 08 og sendte söknaden til Sri Lanka i juni 08. Bare litt over 7 mnd. etterpå får vi den fantastiske beskjeden om at en liten gutt venter på oss på andre siden av verden.

Jeg går ut i mammma-permisjon i morgen og gleder meg veldig til å möte gutten vår en av de närmeste dagene. Dette er lykke jenter!

Stor klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye Snøfilla. Dette var virkelig godt å lese på morsdagen:o) Tenk å bli mamma på morsdagen, dette var fantastisk å høre. Nå ble jeg virkelig glad. Kos deg med lille gutten deres og nyt permisjonen din max:o)

Og lykke til videre.

Varme hilsner fra Bea som testet positivt på morsdagen;o)

Skrevet

Gratulerer så mye

Skrevet

Gratulerer så mye, Snøfilla! Endelig ble det din tur!!!!

God klem og lykke til!

Skrevet

Så herlig å høre en slik historie. Tror jeg må begynne å vurdere adopsjon virkelig!

Gratulerer så mye med morsdagen og masse lykke til i morgen!

Kan jeg spørre hva som gjorde at valget falt på Sri Lanka?

Skrevet

Tusen takk alle sammen!

Sissel L: Vi valgte Sri Lanka fordi barna som adopteres derfra som regel er ganske små (4-6 mnd) og fordi ventetiden der ikke var så lang. Adopsjon anbefales :-)

Klem

Skrevet

Hei.. det er jo helt fantastisk!!! Tenk at nå er vi mamma begge to :o)

Endelig morsdag som var litt hyggeligere enn tidligere år for å si det sånn, dette var hatens dag!!!!!!

Gleder meg så til å se bilder av han.. er så glad på deres vegne..

Og det gikk jo fort også i forhold til mange andre jeg kjenner som har vært i samme prosess.. så det er herlig!!

gratulerer så mye!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Gratulerer, Snøfilla, dette var fantastisk gode nyheter! Så godt å høre at det har gått greit, og såpass fort, og at dere nå henter den lille gutten deres. Har dere navn klart, eller har han et navn som dere ønsker å beholde? Et vennepar av oss hentet en jente fra Colombia, og hun beholdt navnet sitt (men hun var rundt 10-11 mnd, så litt eldre enn gutten deres).

Dette gir også håp til oss andre som mye mulig kommer etter i løypa etterhvert - spesielt det at det ikke tok 3-4 år. Vi bestemte oss før IVF-karusellen startet for å adoptere hvis IVF ikke fører frem. Vi har også tenkt på India og Sri-Lanka, så vi får se hva som skjer hvis vi kommer så langt.

Gratulerer med morsdagen idag, Snøfilla :-)

Skrevet

Gratulerer med den lille gutten Snøfilla :o)

Skrevet

ÅÅÅ så koselig!!!!

Gratulere så masse snøfilla!!!!

Kos dere masse med turen og lillegutten!!

Håper vi får oppdatering når han er trygt hjemme igjen:D

Skrevet

Gratulerer!!!

Gud, dette var oppmuntrende...at det gikk så raskt. Helt utrolig!

Sri Lanka er også et land som ligger høyt på lista for vår del, om det blir til at vi går for adopsjon. Nemlig pga den lave alderen.

Kos dere med det lille nurket :-) Og god tur hjem.

Skrevet

Oj, dette har gått fort :-))

Gratulerer så utrolig mye som mama, snøfilla.

Endelig!!!!

Ønsker dere en riktig god tur...og lykke til. Det kommer til å bli helt fantastisk å få gullet i armene dine.

Mange klemmer fra meg

Skrevet

åååååååååååå jeg har tenkt så mye på dg snøfilla, men har forstått det slik at du har villet hatt det litt hemmelig i den forstand at du ville holde tilbake litt informasjon. Så dette var virkelig en fantastisk nyhet:D Jeg fortalte det til mannen, å da begynnte jeg berre å gråte. Dette er stort å jeg kan ikke annet å si enn at jeg missunner deg, men på en god måte;) Kos deg som nybakt mamma:D

Skrevet

Åh, så fantastisk fint! Så fort det gikk! Gratulerer med en sønn og gratulerer med dagen! Kjempekoselige nyheter altså. :)

Skrevet

Gratulerer som mamma, Snøfilla - så utrolig flott :-)

Skrevet

GRATULERER! Har fulgt med deg på disse sidene de sista årene, så jeg ble faktisk litt rørt nå... Utrolig å lese at du har blitt mamma.

Ønsker dere tre alt godt.:-)

Skrevet

Kjære snøfilla, vil bare ønske dere riktig lykke til på reisen til Sri Lanka og sønnen deres. Å være mamma er det fineste som finnes, og alt slit og alle sorger mht prøving forsvinner når man møter barnet sitt for første gang. Gleder meg med dere og ser frem til å høre mer om hvordan det var å møte ham for første gang :o)

Stooor klem fra

Skrevet

Det var utrolig gode nyheter, snøfilla! Herlig at det gikk så fort når dere har ventet så lenge. Masse lykke til!

Skrevet

Åh så koselig da snøfilla :o) Gratulerer så masse til deg og mannen din!

Skrevet

Så fantastisk! Og så flott at det har gått så fort! Syns jo ikke det er lenge siden du skrev at dere var godkjente. Halvannet år er så klart lenge, men mye kortere enn fryktede 3-4 år uansett. Så deilig at du endelig er blitt mamma!

Kos dere masse med lille gutten!!!

Skrevet

Hei snøfilla og gratulerer så mye som nybakt mamma:-) Så utrolig flott og så fort tiden har gått!

Nå må dere kose dere masse og nyte tiden.

Stor klem fra meg:-)

Skrevet

Fantastisk å høre snøfilla!!!Ble helt rørt her jeg sitter, har fulgt med deg her på disse sidene i noen år.

Gratulere så mye, kos dere og nyt tida med den lille gutten deres:):)

Skrevet

For en fantastisk gladnyhet, håper du forteller mer om hvordan det var å treffe den lille sønnen din.

Slike historier gjør så godt for motet, det får meg til å løfte hodet og innse at det kommer til å være en lykkelig utgang på denne prosessen - uansett!! Vi vil også adoptere om vi ikke lykkes med ass. befr., og jeg er hellig overbevist om at jeg vil være minst like lykkelig med og takknemlig for et adoptivbarn som er født av en annen kvinne.

Hovedårsaken til at jeg gjerne vil lykkes med ivf og har adopsjon som plan B er tidsperspektivet - men også her ser vi jo at det finnes raskere prosesser.

Gratulerer som mamma.

Skrevet

Det er helt fantastisk gode nyheter :-) Gratulerer så mye!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...