Gå til innhold

Verdens beste slankepåskudd!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Der fikk jeg verdens beste påskudd til å sette igang med slankingen rett nedi postkassen min. Invitasjon til bryllup i slutten av mai. Og siden jeg har en nydelig ubrukt Vera Wang i microstr 2 hengende i skapet, er det bare å stramme inn beltet for den kjolen skal på!! Må ned fra 59 til 52. Nå er det ingen nåde bare harde bud hehe.

Så da var påskuddet der da mangler det bare å lette på rompa...bare ikke i dag.... Har enda 3,5 mnd.... Åh!!!! hjelp meg til å finne lysten noen.

Jeg er mest for slanking og mindre for trening. Dessuten har jeg alltid sagt at jeg svetter ikke kollektivt og er allergisk mot treningsstudio. Jogger heller ikke for knærne.

Jo det blir slanking men trenger gode tips.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil du virkelig ned til 52 små kilo?

Tror jeg ville satsa på sunn livsstil med trening i videre jeg om jeg var deg, Hva med svømming f.eks?

Ellers ha jeg ingen slanketips, siden jeg ikke driver med slanking.

Skrevet

Håper dette bare er kødd. Hvis ikke, er du syk i hodet.

Skrevet

Jeg er ikke mer enn 165 høy og har aldri veid mere enn ca 52-53 og jeg ser aldeles ikke skrapa ut. Slank men ikke tynn. Ingen bein som stikker ut og fremdeles fett på kroppen. Tynn-feit har jeg blitt beskrevet som før noe som er ganske treffende hehe.

Har tenkt på svømming :)

Skrevet

jammen hørere dere dårlig eller? hun har jo en vera wang i skapet!!! hehe.

lykke til. trene kan du jo ikke. da risikerer du å få muskler så kjolen ikke passer lell. hehe.

Skrevet

Hvorfor jeg jeg syk i hodet? Bare fordi jeg vil ned i det som allltid har vært vekten min? Ikke er jeg høy heller. Er bare 165.

Skrevet

oi.

Jeg er 161 og når jeg nærmer meg 50 så ser jeg syk ut.

Jeg nærmer meg aldri 50 av fri vilje for å si det slik.

Vera Wang eller ei.

Skrevet

165 er jo ikke så lite heller da. hehe. gjennomsnittshøyde på norske jenter er vel 169 cm eller noe...

har noen sagt du er syk i hodet da?

Skrevet

52 kg trenger jo ikke å være så lite da. Jeg har en søster som er 167 og veier mellom 48 og 52 kg. Hun er veldig slank, men ikke skrapa. Ingen bein som stikker ut:)

Jeg vil anbefale vanlig sunt kosthold og litt mer aktivitet enn du er vant med:)

Skrevet

Jeg har aldri trent i hele mitt liv. Så det stemmer nok at med for mye muskler vil ikke kjolen passe. Men hvor mye muskler kan man egentlig gro på 3,5 mnd når samtidig man skal bli kvitt polstringen. Tror ikke det er noen overhengende fare akkurat ;)

Men kjolen er nydelig. Fikk bare aldri brukt den før jeg ble gravid og vil heller ha den som jeg har fullt tilbehør til enn å måtte kjøpe alt nytt og bruke mange 1000 på det. Særlig med tanke på at jeg skulle tatt til vett med vekta og gjort noe for lenge siden.

Skrevet

ja, dumogdeilig over her.

Var aldeles ikke ment til å være et plagsomt innlegg til noen, men for at for meg ble det faktisk et spark i baken rett og slett til å bedre min egen livsstil.

Skrevet

tjaaa.. så overveldende kan ikke fettprosenten din være, dermed er det stor sjanse for å gro muskler dersom du trener mye i 3.5 mnd. hehe. jogging ville jo vært perfekt egentlig.

:D

Skrevet

Fordi du skal slanke deg (ikke spise sunt og trene) deg ned i en str 2(!!!!!)

Skrevet

Spis regelmessig og lite, ikke noe mellom måltidene og beveg deg mer enn du pleier så skal det nok gå.

For meg høres 52 kg og 165 cm lite ut, men du er sikkert spinkel av natur og da er det slik du skal være :-) Jeg har motsatt "problem", jeg er 7 cm høyere enn deg, men har bred/tung benbygning og veier mye mer enn jeg ser ut som jeg veier, så jeg føler alltid at jeg veier så sinnsykt mye når jeg leser tråder her om andre med samme høyde som veier veldig mye mindre enn meg. Ved 65-66 kg får jeg høre at jeg må slutte å slanke meg, for da er jeg "altfor tynn!", mens jeg ver 69-70 kg sklir inn i str 38 og får høre at jeg ser flott ut. Haddejeg vært spinklere bygget hadde jeg nok kledd å veie mindre, akkurat som en med kraftigere benbygning enn deg nok vil passe bedre til den vekten du har nå enn den du vil ned til. Er litt for lett å bare tenke høyde/kilo her inne og ikke hvordan man er bygget.

Skrevet

Jeg skulle gjerne jogget men har ikke knær til det. Men har jo hund så får gå raskere og lengre turer med den som en start.

Har ødelagt knærne helt av forfengelighet. Høye hæler uansett antrekk og føre og sted vet du stinkerbelle hehe

Sånn er det å være hektet det fantastiske oppfinnelsen som sko er :)

Skrevet

hahah. kjenner til den men heldigvis har jeg knær igjen til jogging. ;p

Skrevet

Du vil få en BMI på 19,1 hvis du skal veie 52 kilo...det er faktisk undervektig...

Sikker på at du ikke lider av en spiseforstyrrelse?

Skrevet

Takk alva.

Er litt det jeg mente. Er ikke alltid at høyde/vekt henger sammen. Har en venninne som veier 87 kg. Begynte å le da hun sa det for det det ser aldeles ikke slik ut. Er vel 177 eller noe. Men hun har utrolig kraftig benbygning.

Dessuten er det faktisk slik at man legger veldig forskjelllig på seg. På meg henger liksom ikke flesket på plass men utenpå kroppen. Er fast kroppen under polstringen. Og det er jeg uansett vekt. Det jeg mente med tynn-feit tidligere. Jeg blir fleskete slik at det henger, "muffin-top" mens andre bare blir større over hele kroppen. Jeg har alltid fett på kroppen uansett vekt. Hm... min beskrivelse av megselv var ikke akkurat veldig flatterende hehe

Var kjempesyk for en del år siden og veide 46. Avmagret som fy men fremdels fett på kroppen tro det den som vil.

Skrevet

Jeg er 157 cm og 52 kilo er i minste laget for meg da.

Skrevet

Det er ikke for ingenting at helsepersonell og de innen kost og ernæring har begynt å kutte ut BMI. Det er jo like tåpelig å si at alle barn som ikke ligger innenfror normalen på vekstpercentilen er enten overvektige eller undervektige.

BMI er veiledende. Dessuten vil man alltid finne avvik for hver regel. Få heller være avviket jeg da. greit for meg.

Ikke ante jeg at dette skulle bli en vekthysteriatråd. Henger meg på de som tidligere har ment at det er kan være like ubehagelig om ikke verre å være slank som overvektig. Slank skal liksom ikke være lov. OG må jeg presisere, jeg er ikke slank enda og har ikke blitt kvitt en eneste kalori siden jeg startet tråden så ingen kan henge meg ut som anorektisk og syk.

Skrevet

oki, jaja......jeg er 163høy å visst jeg veier under 60kg, så ser jeg særiøst syk ut!

men men......vera wang er vera wang.....så du kan jo alltids legge litt på deg igjen etter bryluppet :D

Skrevet

Jeg må nesten le litt av deg. Tror du alle som svarer her er feite damer som er misunnelige på lille deg? Jeg er 169 høy og veier 54-55 kg. Det er for lite for min høyde. Jeg er str 6. Str 2 hadde jeg ikke klart å få på meg når jeg var 12 år engang. Mye fett kan du umulig ha på kroppen når du var 52 kg. Sikker på at du ikke heter fru Beckham? Hun er vel en av de få som kommer inn i en str 2.

Skrevet

Så glad som jeg er i mat, er det ingen fare sistha :D Har alltid sagt at alt kan friteres!

Har vært velsignet med en høy forbrenning og aldri måttet tenke på hva jeg putter i meg...før nå. Men stop er stop og vera wang, vera wang. Eldre er jeg jo også blitt. Kvalifiserer til voksen dame nå og så klart noe forandrer seg med tiden. Men ingen unskyldning til å være i dårlig form kroppslig uansett har jeg endelig innsett.

Skrevet

EH...hundemamma...jeg er faktisk helsepersonell og vi har ikke kutta ut BMI nei...det er faktisk noe vi har blitt terapa på i 3 år på å bruke...

Vet selvsagt at den er misvisende dersom man har mye muskler og veier mye pga. det...men det var visstnok ikke saken med deg...

Tror kanskje du bør gå litt i deg selv å tenke over en gang til om du ikke er syk...og dersom du har barn håper jeg du holder kjeft om slanking til de...husk at du er et forbilde...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...