brooklyn Skrevet 8. februar 2009 #51 Skrevet 8. februar 2009 "jeg har skjønt at sønnen min har et fryktelig stygt navn som ingen kan uttale" What??????? Såvidt jeg kan se har det vært et mange som har sagt at de synes det er et flott navn og som har skjønt uttalen. Mvh en sjelfull dame:) med flotte navn på sine to gutter!
Qvinde Skrevet 8. februar 2009 Forfatter #52 Skrevet 8. februar 2009 Uff, jeg bare ble litt vel oppgitt, og litt såret over noen av kommentarene. Jeg elsker jo navnet hans! Det er kjempeflott at det er folk som liker det òg:-)
Frøken Freken Skrevet 8. februar 2009 #53 Skrevet 8. februar 2009 For en fantastisk tråd!!! Dette er mye kjekkere enn - hvor stor størrelse/ mye mme/ reise til syden med baby-spørsmålene! KJør på med mer sarkasme og mindre ydmykhet - og en overengasjert pappa - kan det bli bedre???
Frøken Freken Skrevet 8. februar 2009 #54 Skrevet 8. februar 2009 Og siden du spør - er navnet spesielt? JA! (Det visste du vel fra før) - liker jeg det? Vel - det spør du tydeligvis IKKE om, så det svarer jeg ikke på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå