Gå til innhold

Mosjøen..


ninsoer

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

10 april. Ha gått hjemme siden desember, Sykemeldt.. plaget me mye kynnere.

har du unger fra før? jeg har en gutt bi 2 i april.

 

va hos JM i går å hun sa vi var bare 5-6 som skulle føde i april fra mosjøen..

Er du ellers frisk, bare vanskeligt å tilrettelegge jobben som gjør at du er hjemme? Hva jobber du me?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har også vært hjemme siden i begynnelsen av desember.

Jobber i nordsjøen på båt til vanlig...

Har ingen barn fra før, så alt dette er nytt å spennende for meg.

 

5-6 stykker som skal føde i april, det var ikke mange det nei..

Skal til JM på mandag jeg nå.

 

Kan bli litt lange dager å bare være hjemme ja, det er helt sikkert, men samtidig går jo tiden veldig raskt nå da også synes jeg.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor går du til JM da? jeg går til Synøve. hun er helt topp.. Gikk på sykehuset på føden sist. greit nok der. men så mange forskjellige å forholde seg til syns jeg. var en ny hver dag. Får litt mer sammenheng å bedre oppfølging syns jeg når jeg bare går til en.

Ja bi lange dager innimellom. men prøver å legg dagene opp slik at jeghar litt å gjør hver dag. ikke så mye leg greier å gjøre.. bi fort sliten eller så tar kynnerne overhond.

syns hele sv.skapet ha gått veldig fort.. ikke så lenge siden jeg ble gravid liksom..

Hvor ska du føde? jeg ha ikke bestemt meg enno.. hehe.. står mellom alle 3 plassene. kommer litt ann på hvor jeg befinner meg når d evt skulle skje no..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går på helsestasjonen til Synnøve jeg også, og synes det er veldig bra der ja.

Har gått til henne hele tiden.

Har ønske om å få føde her i Mosjøen jeg da, så jeg håper det går i orden :)

 

Kjipt at du er så plaget med kynnerer da, jeg er i god form og kjenner ikke noen plager av noe slag (enda i allefall).

 

Bor du langt fra byen da? Bor på Skjervengan jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bor på halsøy. Dalenget. så er ikke så langt unna byen nei. men ikke så nært som deg :D

 

så heldig du er som slipper plager da.. du holder deg nok til ungen er ute.. så lenge du ikke kjenner noe te bekken plager til no tror jeg neppe at de kommer. i hvertfall ikke så kraftigt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper i det lengste at formen holder seg god ja:)

Er nok ikke noe særlig med alle plagene som en graviditet kan medføre heller da..

 

Halsøy er da ikke så langt unna byen nei, men langt nok.. hehe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg er innflytter jeg oxo.. men ha bodd i byen i 5-6 år ca.

vet bare om et par og har ikke noe kontakt me de tilvanlig. Håper bare d bi barsel gruppe hær i byen denne gangen. må forje ble d ikke noe av. jeg ble tilbyd om å være me i en å der va d 12 fra før. 12 unger og 12 mødre.. så da kan du tenk deg hvordan d ha blitt om alle hadde kommet.. ikke jeg som har plass te så mange i min leilighet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får satse på at det blir barsel-grupper ja, vi er i allefall 2+2 nå.

Tolv hørtest veldig mange ut ja..

Men vi får vel kanskje litt mere info om hvor mange vi blir på helsestasjonen :)

Hadde værtfall vært koselig å møtt andre i samme situasjon:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja vi får satse på d.. at d er flere som ønsker å være me. jeg er av og til på besøk til 2 av de som var på d møtet på helsestasjonen. me han som snart bi 2. å de andre snakker jeg me hvordan d går å sånn om jeg møter de på butikken å slikt.

Du ska styre me i helga da? Fått handlet inn mye til ungen skal komme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det blir noen ja, ville vært koselig det tror jeg:)

Har fått det meste i hus til den lille kommer ja, så jeg tror jeg er passe godt forberedt...

Helga går nok meg til litt besøk og slikt regner jeg med...

Også er det tilbake på kontroll på mandag.

 

Vet du om det blir gutt eller jente du får nå?

Jeg vet ikke kjønnet, så det blir spennende å se...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vet heller ikke hva d blir. så bi spennende ja.. har så og si ikke kjøpt noen ting til den lille.. Bare et hjemreise sett så jeg ikke klarte holde meg unna.. hehe.. va bare så søtt. kan bruke så og si alle klærne te begge kjønn som vi har fra før. I april for 2 år siden va d bare brunt, hvitt og slike gutte farger å få kjøpt. Så de passer jente oxo. ikke før vi kommer opp i str 74 og 80 d er litt jeg ikke kan bruke på jente.

 

hva driver du om dagene på hverdagene da for å få tiden til å gå.. jeg prøver å ha noe spesielt å gjøre hver dag så dagen ikke bi så lang. f.eks dra på cafe eller på besøk til noen en tur. å så litt husarbeid å slik innimellom. greier ikke så mye av d i gangen.. bi fort klar og magen nekter.. (mye kynnere)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får godt dagen til å rase avsted her ja. Alltids noe å gjøre her hjemme, også blir det en hel del besøk til slekt og venner rundt om.

Noen turer til byen og på kafe også da..

 

Så jeg føler nok at tide raser litt avgårde jeg da.

Idag er det baking av fastelavensboller også blir det nok en tur ut på tur regner jeg med:)

 

Kjekt at du har det meste klart fra han på 2. blir ikke så mye innkjøp da nei.

Jeg stilte med helt blanke ark, så en god del innkjøp har det blitt på meg, men det er bare koselig det da:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da blir d en del innkjøp.. Men en ting som er lurt er å ikke følge de listene som ligger om hva man må ha til en baby. Er masse som folk mener man har brukfor som slett ikke er nødvendig og som du kanskje ikke får bruk for engang..

jeg er i hvrtfall veldig gla for at jeg ikke følte de listene. Jeg kjøpte jo d som man vet man trenger, vogn, seng etc. å kjøpte heller de andre tingene etterhvert.

Jeg ha til nå nesten ikke kjøpt et eneste klesplagg til han på 2 år. kun kjøpt et par ting på salg. å så kjøpte jeg 2 sett før han kom til. fikk endel som mamma og mormor ha kjøpt lenge før ungen kom. Så er lurt og ikke handle så mye klær selv. får jo så sinnsykt mye når ungen kommet til. i alle str og varianter.

Hva er d du ha kjøpt til nå da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt vogn og ordnet med bilstol.

Fått tak i både vugge og seng, + litt sengeklær, dyner og madrasser og slikt.

Noe klær er kommet i hus, ellers så tar jeg det meste som det kommer.

Stresser ikke men å fylle opp huset med alt mulig rart her.

Gleder meg bare masse i allefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

høres veldig fornuftigt ut..

tid nærmer seg nå.. ikke så veldig lenge til vi får møte den lille. Bi spennende.. er så spent på hva d blir. nesten så jeg må høre når jeg ska på leie kontroll.. men ha ventet så lenge nå så vil ikke vite d før ungen er ute. med første mann va d helt uaktuellt å vite hva d var. å da va jeg jo på vet ikke 7-8 ul så da kunne jeg jo virkelig ha fått vite kjønnet. men er noe me at d er litt mer spennende å gå rundt og ikke vit d oxo. Tror jeg ska ta meg en shoppings runde te byen i dag. se om d er kommet mye nytt i butikkene.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg prøver nå i allefall å være rimelig fornuftig med innkjøpene.

Er jo ikke noe problem å få tak i det en evt måtte mangle etterhvert.

 

Det er virkelig spennende tider fremover nå ja, ikke tvil om det.

Skal på kontroll om 3 uker nå, og da er det jo bare en liten mnd igjen:;);)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig går jeg hver 14 dag, men pga av vinterferien blir det nå 3 uker i mellom denne gangen:)

Så det nærmer seg raskt nå.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...