Gå til innhold

Har dere begynt å få noen "symptomer"?


Fru HottenTott♥♥

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Til deg ovenfor..Er igrunn litt usikker på din termin jeg..står et sted at siste mens din var i desember..hvilket betyr en termin rundt 19-20.september...Er du sikker på at du bare er 5+1 nå..? Isåfall var din siste mens i siste halvdel av januar og du ble gravid i beg av februar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann anonym. :) Ja kan forstå at det virker litt underlig. Er ikke helt sikker selv så regner med å få klart svar på en tidlig ul. Slik jeg kjenner kroppen min fikk jeg ikke eggløsning før i jan/feb. Har testet jevnt og trutt og min første positive test kom tirsdag 17.feb. (mulig den hadde vært positiv søn/man også da jeg testet sist gang søndagen). Jeg har har barn fra før så kjenner kroppen ganske godt. Men blir spennende å se om jeg kanskje har kommet mye lengre enn jeg tror, hadde vært deilig! Har hatt ganske lange sykluser siden jeg sluttet på pilla. Skal til lege 27. feb og kommer til å be om tidlig ul siden tremin er veldig usikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen symptomer overhodet, og kunne nesten ønske at jeg var i alle fall LITT øm i puppene eller noe.. sånn at jeg følte det skjedde noe... Jeg er i uke 7.. Er det flere som ikke kjenner en dritt? (Jeg er veldig lei for alle som blir veldig dårlig altså, det unner jeg ingen.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er stort sett i toppform hele tiden.. Men de siste dagene har jeg merket litt endringer.. Har termin ca 16-17 oktober.

 

Magen verker noe nederst og dersom jeg reiser meg brått eller strekker meg så river det til i magen.. I morges så det ut som ejg hadde fått 2 flotte streker over hele magen nederst når jeg smurte meg - håper det bare er fra måte jeg har sovet på, må sjekkes igjen hjemme :) Jeg føler virkelig at magen min er blitt større.. Helt nederst..

Vekten er stabil så jeg vet det ikke er det.

Jo, forrige helg slet jeg også med korsryggen, var nesten ikke mulig å reise seg etter en lengre gåtur :) oioi, hvordan skal dette enda :)

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vært kvalm og slapp og heelt energiløs siden jeg var i 4.uke. Helt megagravid faktisk. Er helt overbevist om at jeg lyser "JEG ER GRAVID" hehe. Gravid for første gang. Får bare krysse fingrene, er jo tidlig ennå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...