Gå til innhold

Du vet du er ung mor når:

Blafrende Hengejur♥♂08♂13?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil tro at disse mødrene som deltar i programmet er spesielt utvalgt, fordi de er stereotypt unge og dumme.....litt ala charterfeber, hvor man velger folk som er ultraspesielle, og som kan lage et bilde av dumme, norske sydenturister. Ingen av gruppene representerer "sine" på noen god måte, men de lager god underholdning.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

- du stiller i strapless aftenantrekk i kirken i barnedåpen...

Skrevet

HE HE HE, helt enig med hi.

Jeg har flere:

- kommer ikke OS denne mnd? når kommer den??? jeg skal handle den siste nye miss sexy buksa og bare MÅ HA OS NÅ!!!

- skal dere på festen til gunnar i helga? jeg skal, men må bare ringe alle venner, tanter eller fjortisser for å få barnevakt.

- nå har jeg krangla med bf igjen, han er bare sååååååå dum,. (Men å få unge med denne dummen mannen var ikke dumt gjort??????)

- BF stiller ikke opp, kan jeg spørre barnevernet om avlastningshelg.

- jeg er sååååå sliten, ungen sover 19-6.30, og jeg bare MÅ zzzooove til 12 jeg assååå.

- jippi, nå kan jeg være hjemmeværende i 3 år med full lønn. OS, KONTANTSTØTTE, BARNEBIDRAG, BOSTØTTE, SMÅBARNSTILLEGG, DOBBEL BARNETRYGD GIR MEG KLINGENE 20 000 INN I MND, JIPPI, SKAL DRA PÅ SHOPPING NÅ JA.

Ja og slik kan jeg fortsette i det uendelige.

Jeg kjenner ingen unge mødre med høyskole utdanning, eller som tjener over 500 000 i året, dessverre.

Slik kan jeg fortsette og fortsette...

Skrevet

(Jeg forandret litt på overskriften.. )

... Når du tar alle bemerkninger om unge mødre som et personlig angrep og reagerer med skarpt forsvar og utgreiing om alle dine gode egenskaper som mor (ALLE vet at ikke alle unge mødre er sånn - dette er humor)

... Når du tror alle rundt deg syns du virker mye mer moden ved at du konstant skal fortelle dem hvor voksen du er (jeg husker med gru da vi var 16 og ikke fikk lov å gjøre ting og svarte med "mamma, jeg er SEKSTEN ÅR, jeg gjør som jeg vil)

... Når du tror alle andre mener alder har noe å si for hvorvidt du er en god mor

... Når du tror den viktigste egenskapen en mor kan ha er å være istand til å leke med småbarn

Skrevet

Jeg er en ung mor, som til neste år er ferdig med høyskole utdanning!!

Skrevet

Jeg er 20 og er mor til to, ingen av disse tingene beskriver meg:-)

Skrevet

jeg kjenner meg ikke igjen i noe av det som blir skrevet over, men har mange gode på lur:)

-du ikke slutter å røyke pga graviditet fordi det gikk jo så bra med alle andre!

-du er helt utslitt etter en "våkenatt" der barnet gråt i 20 min.

-du ærlig og oppriktig tror at os og barnetrygd er ment bare for deg og dine interesser og behov

-du lar barn sitte barnevakt fordi du skal råne eller drikke deg drita.

-når du klager over at bf aldri stiller opp, men egentlig så er det DU som nekter han.

-du sier noe som: blir ikke noe problem å stå opp med babyen når den blir født, sto jo opp med babyen til venninna mi i nesten en uke uten å bli sliten (bortsett fra da du bare måtte sove middagshvil fordi du sto opp så tidlig.)

jeg kan fortsette for evig. Og selv om ikke alle kjenner seg igjen i dette, er disse eksemplene tatt fra "the real life" og uttalt fra andre unge mødre.

Skrevet

Joda, har vært borti mye av det her, men heldigvis kjenner jeg meg ikke igjen.

-Tok ikke på meg de klærne jeg gikk inn i rett etter fødselen, for jeg

viste de var for små.

-Ble ikke overasket over at kroppen forandret utseende etter fødsel. Ble overasket over hvor fort jeg gikk ned i vekt, men bryr meg ikke om lille hengehud å masse strekkmerker. Liker ikke puppene mine, men har ingen planer om å eventuelt gjøre noe før jeg vet at jeg er ferdig med barn å amming. Kunne jeg valgt ville jeg ikke hatt hengepupper fulle av strekkmerker i en alder av 20, men når jeg ser hvor mye min lille koser seg til puppen så er det absolutt verdt det!

-Har aldri tenkt på kule merkeklær til mitt barn. Tenker mer på hva som er behagelig for han å hva han holder varmen i.

-Syns ikke babyen min var ekkel når han kom ut, men verdens nydeligste.

-Hadde aldri klart å ha på meg høye heler i 3 trimester:p

-Barnet mitt er oppkalt etter oldefaren sin som hadde et helt vanlig norsk navn.

-Jeg og BF har et voksent forhold og jeg tror ikke det hadde vært så mye mer annerledes om vi hadde vært litt eldre.

-Tror jeg var mer "babydalt" når han var 3mndr enn han var mammadalt..

-Eneste gangene jeg har hatt barnevakt er når jeg har hatt legetimer.

-Barnet mitt har god døgnrytme, jeg derimot har bestandig sovet lite.

Men nå er det også sånn at jeg har aldi vært den som råner, og å dra på fest innimellom er greit, men trives så godt hjemme om kvelden med samboer å god mat:)

Skrevet

- Du vet at ingenting av dette stemmer, men likevel føler et behov for å forsvare deg og si at du ikke er slik.

De aller fleste unge mødre gjør en fabelaktig jobb. Vær stolt av deg selv, og drit i hva andre mener om hvordan unge mødre er.

Skrevet

Heh, jeg syntes mange av lekene Snups fikk til jul av morsomme. Lego og puslespill var bra greier. Kanskje derfor jeg kjøpte det selv.....

Ble mor da jeg var 40, forresten.

Skrevet

og du kan ikke å stave korrekt? da står dere vel likt da;)

Skrevet

når du og kiden har matchende spidermansokker, (ja jeg har spidermansokker, og de er knalltøffe!)

når begge har batmanskjorte(jepp,har det også gitt)

når du gleder deg til ungen har bursdag så man kan dra på toys 'r' us og kjøpe leker:)

når man alltid stikker innom kjøpesentrets lekebutikk når man er der.

(og gjerne kjøper noe til seg selv i samme slengen man kjøper til ungen)

når man blir helt med når man ser disney filmer:p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...