Gå til innhold

BIM Lillesand


Jentax

Anbefalte innlegg

Hei Liv-mora!

Jeg har ikke hatt ultralyd enda, og virker nesten som jeg er den eneste igjen nå. Jeg fikk UL veldig sent (føler jeg hvertfall), 11 mars, dvs nesten uke 22. Har ikke tenkt å vite kjønnet jeg da, i motsetning til endel andre. Men har hatt en magefølelse om gutt hele tiden, men tiden vil vise. Gleder meg hvertfall til å forhåpentligvis få beskjed om at alt er som "det skal være" :) Noen her som har begynt å kjenne liv i magen? Jeg kjenner ingenting enda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De har sikkert peiling på hva de holder på med, men skjønner at det føles sent. Da har du sikkert bare enda mer å glede deg til. :) Og ja, begynner å kjenne greit med liv nå. Først var det bare helt diffust, men nå føles det som en mus som bor i magen, eller noe. Du kjenner det helt sikkert snart, det der er jo veldig individuelt og kommer jo an på hvordan morkaken ligger etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner ikke så mye til knøttet i magen. Var på ultralyd forrige uke og ble fortalt at ungen lå litt vanskelig til bak morkaka nokså langt nede i bekkenet. Noe som gjorde ultralyd undersøkelsen litt vanskeligere, itillegg til et veldig aktiv knøtt som turnet og viftet med armer og bein, spente seg selv i hodet og lagde skikkelig underholdning for oss og legen. Vi skal derfor tilbake om 3 ukers tid og se næmere på knøttets organer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dere er heldige som kjenner liv, men det kommer vel hos meg også rett snart. Hadde ikke tenkt på at det kunne ha noe å si med hvordan morkaken lå, men det stemmer nok. Imorgen er det hvertfall ei uke til UL, og vi gleder oss veldig:) Magen vokser hvertfall, det er jo ett godt tegn. Kjenner også endel "stikking" i magen, men det er vel livmora som strekker seg (hvertfall etter hva jeg har lest da). Rart det som skjer inni magen, hvordan det er ett lite menneske som blir til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Den gikk veldig fint, alt så normalt ut. Vi vet ikke kjønnet nei, sa fra om det fra begynnelsen at vi ikke ville vite det. Fikk time til ny ultralyd 6 mai, på grunn av at de fikk ikke fosteret til å snu seg, slik at vi fikk ikke bilder av begge sidene av hjertet (var visste en regel om at de måtte ha det). Men alt var fint, og ikke noe unormalt. God nyhet det hvertfall:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...