Gå til innhold

BIM Lillesand


Jentax

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjerne for meg.. men nå har jeg foreslått to dager uten noe særlig respons, så foreslår at noen andre kommer med et forslag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynner jeg endelig å få litt mer energi etter flere uker med kvalme og stort søvnbehov.. Så jeg håper det går ann å få til et eller annet.. Når skal du på ultralyd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det hadde vært hyggelig:) Hva med dere andre, er dere fortsatt her? Jeg har ultralyd 20. februar. Hadde en tidlig i uke 11 også, men dette blir like fullt spennende. Vil gjerne vite kjønnet, hva med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på ultralyd 26 . februar og vil gjerne vite kjønnet.

Har så lyst å gjøre barnerommet mest mulig klart i rosa/lilla eller blå/grønne toner.. Jeg hadde også en tidlig ultralyd i uke 11 og da fikk jeg følelsen av at den lille er en gutt, men var jo ikke så mye å se på så tidlig i svangerskapet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har samme følelse. Men heller ikke jeg har noen holdepunkter for denne antakelsen. Skal du ha ultralyd i Kristiansand eller Arendal? Det blir spennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette må vi få til! er pratesyk,utrolig spent på ultralyden 27 feb og kjenner det er altfor lenge siden jeg har hatt pizza på Ninos,hehe..

og denne gangen kommer jeg bare,om jeg så må sitte alene:)åpen for datoforslag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ultralyd og fødsel blir i Kristiansand.

Familien er i Kristiansand, så det er helt naturlig for meg å dra dit.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her. Eller, jeg har i det minste jobben i Kr.Sand. Alfa, godt å se deg her igjen. Jeg kan stort sett når som helst på kveldstid. Var det noen av dere som ikke kunne på spesielle dager?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er vi altså enige om å møtes førstkommende torsdag på Ninos klokken 19? Så hvis jeg møter opp der, kommer dere altså?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liv-mora,takk for et superhyggelig treff forrige torsdag! Godt å i fellesskap kunne prate masse om den lille i magen, og bli møtt med full forståelse:)

Håper vi kan bli enda flere på disse treffene etterhvert,slik at vi kan utveksle erfaringer og bli kjent før vi kommer trillende i sentrum på sensommeren en gang. Veldig fint å være flere i samme situasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk det samme:) Jeg kan herved skrive under på at det var et hyggelig treff og håper dere andre vil være med neste gang? Hva sier dere? Det er hyggelig med flere bekjentskaper i denne tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter i Lillesand, godt å se at jeg ikke er alene om å være gravid her i byen. Har termin 28 juli, men enda ikke vært på ultralyd, blir spennende. Høre at alt er som det skal være å sånn. Selv om jeg er fast bestemt på å ikke vite kjønnet, hm:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt morsomt at vi i Lillesand har termin så tett..

Mulig noen av oss blir flyttet litt etter ultralyd.

Mens terminen min var 25 juli men etter ultralyd i uke 11+

ble den flyttet til den 27 juli. Kan jo hende den blir forandret når jeg skal på ultralyden den 26 feb.

Foreløpig har vi (Alfa, Liv-mora, Lilie og jeg) termin 27, 28 og 29 juli..

 

Blir spennende og se fremover..

 

Lilie: Hvor gammel er du og er dette din første?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dette var terminer som var ganske nærme hverandre ja:) Kan jo bli spennede. Er forberedt på at den blir noe endret etter ultralyden da, men. Da håper jeg bare den kommer tidligere, enn senere. Har fått ultralyd litt vel sent følte jeg, uke 21. Men de vet vel hva de driver med.

 

Jentax: Dette er min første ja, og jeg fyller 25 denne uka som kommer. Gammel mor;P Neida.

Gammel er du/dere? Litt gøy med ei sånn side som dette, kan lese litt om hvordan andre har det. Man er jo litt nysgjerrig når man aldri har vært gjennom dette før. Spennende! Er dere her i Lillesand bekjente fra før eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hopper bare inn i samtalen jeg:) Hyggelig "å se" enda en person her. Det er så vidt jeg vet ingen av oss som kjenner hverandre fra før, men Alfa 83 og jeg har møtt hverandre en gang på et BIM-treff. Det var veldig hyggelig, og det hadde vært fint om flere av oss kunne møttes en dag? Hvem her har hatt ultralyd nå? Jeg hadde forrige fredag, og det blir en liten gutt:) alfa83 har visst i morgen, så vi får sende gode tanker:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...