Gå til innhold

Jeg ble tante i dag........men

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk vondt inni meg og tårer i øyene når jeg leste innlegget! Så forferdelig trist!!

Som mange andre allerede har svart, kan du bare være der for dem. La dem få tiden til hjelp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg mistet gutten min nesten halvveis i svangerskapet, og broren min overrasket meg med å komme på døra og gi meg en stor lang klem. Og ofte er det ikke mer som skal til.....Hadde ikke forventet noe sånt fra han....Varmet hjertet mitt veldig!

Så det er ikke store tingene du trenger å gjøre....

Skrevet

huff, fikk frysninger når jeg leste innlegget. Kondolerer så mye, sitter med tårer i øynene, stakkars dere.

Gjest Nydelige Christina&Nathalie
Skrevet

kondolerer til familien din.

så uffatelig trist:(

Skrevet

Uff..... kondolerer så masse!!!!! :-(

Jeg har selv mistet i uke 20 så vet hvilke tanker man har i hodet.... Men i vårt tilfelle så visste vi på forhånd at han ikke kom til å overleve....:(

Men vær der for de, en lang god klem sier mer enn 1000 ord

Skrevet

kondolerer så masse..... føler med deg...

jeg fikk vite idag at venninnen av mannen min (barndomsvenninne) som var gravid og ventet en liten en til sommeren, har også mistet babyen sin for noen dager siden. De bor i Tyskland.

Babyen hadde vannhode, åpen rygg og den ene foten var vridd og feil vei, hun var 6 mnd på vei og valgte å fjerne lille babyen... Jeg fikk sånn vondt idag da jeg fikk vite det... Men samtidig så tenker jeg at det er rart at de fant det først ut nå, så langt på vei... Utrolig trist og samtidig tragisk...

Det blir jo ikke lett for oss og de når vi skal besøke de i påsken, og vise frem vår lille tulle. Vi skal da til familien hans, blir jo trist og vet jo ikke helt hva man skal si....

Det er tungt når slikt skjer, for alle og verst for foreldrene til babyen. Du trenger jo ikke si så mye, du kan vise din nærhet, gi de feks noen fine blomster og en god, lang varm klem...

Skrevet

Så utrolig trist for deg og din familie. Varme tanker sendes til dere alle.. Klem

Skrevet

Så utrolig trist :((Føler med deg og foreldrene.Sender deg en varm klem..

Skrevet

Dette var trist å lese.

Gode klemmer til både deg og foreldra.

Skrevet

Det var utrolig trist...

Varme tanker til deg og familie..

Skrevet

Kondolerer,så trist.

Jeg fikk en jente i uke 27.

Hun lever,men vi levde en stund i uvissheten.

Vet du hva jeg ville satt pris på?

Et lite smykke,et pent teppe eller en liten bamse som den lille kan ha med seg på siste reis.

Og lytt om de har behov for å prate.Du trenger ikke si mye,men lytt.Kanskje til samme historien om og om igjen.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...