Pærefrø Skrevet 2. februar 2009 #1 Skrevet 2. februar 2009 den lille gutten klarte seg ikke...... Sitter her å aner ikke hva jeg skal si til broren min...jeg er tom
PopUp Skrevet 2. februar 2009 #2 Skrevet 2. februar 2009 Å, kjære deg ( Nå fikk jeg vondt.... Er ikke nødvendig å si så altfor mye, bare vis at du er der for dem!
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 2. februar 2009 #3 Skrevet 2. februar 2009 Ånei, hadde håpet det skulle gå bra for dem :-( Vis at du er der for dem, og hjelp til med ting hvis de ønsker det. (passe eldre barn, husarbeid osv) Kondolerer så mye!
Bolla Pinnsvin Skrevet 2. februar 2009 #4 Skrevet 2. februar 2009 nei og nei....!Sånt er så helt ufattelig trist! Ord blir fattige.Tror en klem og tilstedeværelse sier like mye som ord i en sånn situasjon..Uff..Fikk skikkelig vondt nå..
Gjest Skrevet 2. februar 2009 #5 Skrevet 2. februar 2009 fytti helvete, får helt vondt. Komplikasjoner eller for tidlig født? Ufattelig trist å lese
piano♫ Skrevet 2. februar 2009 #6 Skrevet 2. februar 2009 Å, det var leit å høre. Kondolerer! Tror egentlig ingen vet hva de skal si i en sånn situasjon, en må bare være sammen, gråte sammen og i tillegg forsøke å hjelpe til med praktiske ting...
Gjest Skrevet 2. februar 2009 #7 Skrevet 2. februar 2009 Så fryktelig trist.. Føler med dere alle. Det er helt greit å si til mennesker i sorg at man ikke vet hva man skal si fordi det er så ille at man ikke finner ord.
Pærefrø Skrevet 2. februar 2009 Forfatter #9 Skrevet 2. februar 2009 Det var en altfor tidlig fødsel...uke 24... de hadde håp om å klare det, men mammaen hadde en infeksjon som gjorde at påkjenninga ble for stor. De bor ikke her, de bor på andre kanten av landet. Men gud for en skjønn gutt...vi har fått bilde av han
PAVEEL Skrevet 2. februar 2009 #10 Skrevet 2. februar 2009 kondolerer så masse!!! lurer nesten på om vi kjenner samme familien el om det er flere babyer som ikke klarte seg.... er ufattelig trist dette, verste utfallet som kunne bli:-(
Gjest Skrevet 2. februar 2009 #11 Skrevet 2. februar 2009 uff, så trist! finnes en del fine dikt samt boken "Små føtter setter dype spor".
Monajenten Skrevet 2. februar 2009 #12 Skrevet 2. februar 2009 Å nei, nå ble jeg lei meg:-( Jeg har tenkt på deg siden du skrev innlegget i går, og jeg håpet så inderlig at de skulle klare å holde tilbake fødselen/redde babyen:-( Klem.
PAVEEL Skrevet 2. februar 2009 #13 Skrevet 2. februar 2009 oki, vi kjenner ikke ikke samme familie. gutten jeg mente var helt klar egentlig til å komme. grusomt trist!!!
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 2. februar 2009 #14 Skrevet 2. februar 2009 Uff, kondolerer... Tenkte på deg og din bror og dama og babyen i dag... Så innmari trist at han ikke klarte deg... Trøsteklem =)) Ps: tror ikke det er så mye å si i en slik situasjon, viktigst å være der og vise dem det =))
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 2. februar 2009 #15 Skrevet 2. februar 2009 Oi, nå fikk jeg frysninger... Kondolerer... Nei, man finner ikke ord i slike situasjoner, og det er vel heller ikke det som teller mest. Men at man er der for dem, stiller opp og tilbyr seg og hjelpe med ting osv.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 2. februar 2009 #16 Skrevet 2. februar 2009 Dette var fryktelig trist å høre.... Gode tanker til deg og dem
Gjest Skrevet 2. februar 2009 #17 Skrevet 2. februar 2009 Åneeeiii, så trist! Nå fikk jeg frysninger,for jeg tenker ikke at sånt kan skje, men det kan det jo :-( Kondolerer!
fox`y Skrevet 2. februar 2009 #18 Skrevet 2. februar 2009 uff så ufattelig trist:( fikk frysninger jeg. sender en varm klem.
Verdens tøffeste mamma Skrevet 2. februar 2009 #19 Skrevet 2. februar 2009 Nei, så utrolig trist... Kondolerer så mye,... Sender deg og familien din mange varme tanker. Klem
Bare jeg er meg :o) Skrevet 2. februar 2009 #21 Skrevet 2. februar 2009 Uff så vondt! Hopp i det du. Ring til broren din å si det du sier her. Vet ikke hva du skal si...er helt tom! Bedre å si noe enn ingenting. Klem til deg også
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 2. februar 2009 #22 Skrevet 2. februar 2009 Mange klemmer til deg! Er ikke lett å vite hva en skal si når sånt skjer... Bare vær der for de når de er klar for det. Verden er urettferdig!
Shamandalie Skrevet 2. februar 2009 #23 Skrevet 2. februar 2009 Så lenger opp at noen anbefalte boken "små føtter setter dype spor". Jeg har lest den, dvs, den første 1/4 ca. Hadde ALDRI latt noen som har mistet et barn lest den boken med en gang. Kanskje etterhvert, men ikke med en gang. Den er grusomt detaljert... Å sår... =( Men en ting stod det i boken, som jeg syntes var fornuftig. Ikke trekk dere unna. Ikke vær redd for å si noe feil. Det er bedre å si noe "feil" enn å ikke si noe. Noen av foreldrene synes noe av det verste var å miste nesten hele omgangskretsen sin,at ingen sa noe. At de lata som ingenting når de møtte de på butikken 6 mnd senere, Hold kontakten daglig, trøst å vær til stede. Dette er så sårt...
Pærefrø Skrevet 2. februar 2009 Forfatter #24 Skrevet 2. februar 2009 Jeg har snakka med han i dag, men likevel er jeg helt tom.... jeg sa at jeg vet ikke helt hva jeg skal si, men at jeg er her om det er noe jeg kan gjøre.... det er så urettferdig....de hadde gleda seg så
Veldig_lykkelig_mamma Skrevet 2. februar 2009 #25 Skrevet 2. februar 2009 Kondolerer så masse. Gråter med dere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå