Gå til innhold

Jeg ble tante i dag........men


Anbefalte innlegg

Skrevet

den lille gutten klarte seg ikke......

 

Sitter her å aner ikke hva jeg skal si til broren min...jeg er tom

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å, kjære deg :o(

Nå fikk jeg vondt....

 

Er ikke nødvendig å si så altfor mye, bare vis at du er der for dem!

Gjest Sauen venter jente nummer 2 =)
Skrevet

Ånei, hadde håpet det skulle gå bra for dem :-(

Vis at du er der for dem, og hjelp til med ting hvis de ønsker det. (passe eldre barn, husarbeid osv)

Kondolerer så mye!

Skrevet

nei og nei....!Sånt er så helt ufattelig trist! Ord blir fattige.Tror en klem og tilstedeværelse sier like mye som ord i en sånn situasjon..Uff..Fikk skikkelig vondt nå..

Skrevet

fytti helvete, får helt vondt. Komplikasjoner eller for tidlig født? Ufattelig trist å lese

Skrevet

Å, det var leit å høre. Kondolerer! Tror egentlig ingen vet hva de skal si i en sånn situasjon, en må bare være sammen, gråte sammen og i tillegg forsøke å hjelpe til med praktiske ting...

Skrevet

Så fryktelig trist.. Føler med dere alle.

 

Det er helt greit å si til mennesker i sorg at man ikke vet hva man skal si fordi det er så ille at man ikke finner ord.

Skrevet

Uff.. Bare vær der for dem:-(

Skrevet

Det var en altfor tidlig fødsel...uke 24... de hadde håp om å klare det, men mammaen hadde en infeksjon som gjorde at påkjenninga ble for stor. De bor ikke her, de bor på andre kanten av landet. Men gud for en skjønn gutt...vi har fått bilde av han

Skrevet

kondolerer så masse!!!

lurer nesten på om vi kjenner samme familien el om det er flere babyer som ikke klarte seg....

 

er ufattelig trist dette, verste utfallet som kunne bli:-(

Skrevet

uff, så trist! finnes en del fine dikt samt boken "Små føtter setter dype spor".

Skrevet

Å nei, nå ble jeg lei meg:-( Jeg har tenkt på deg siden du skrev innlegget i går, og jeg håpet så inderlig at de skulle klare å holde tilbake fødselen/redde babyen:-(

 

Klem.

Skrevet

oki, vi kjenner ikke ikke samme familie. gutten jeg mente var helt klar egentlig til å komme.

 

 

grusomt trist!!!

 

Skrevet

Uff, kondolerer... Tenkte på deg og din bror og dama og babyen i dag... Så innmari trist at han ikke klarte deg...

 

Trøsteklem =))

 

Ps: tror ikke det er så mye å si i en slik situasjon, viktigst å være der og vise dem det =))

Skrevet

Oi, nå fikk jeg frysninger... Kondolerer...

Nei, man finner ikke ord i slike situasjoner, og det er vel heller ikke det som teller mest. Men at man er der for dem, stiller opp og tilbyr seg og hjelpe med ting osv.

Skrevet

Dette var fryktelig trist å høre....

 

 

Gode tanker til deg og dem

Skrevet

Åneeeiii, så trist! Nå fikk jeg frysninger,for jeg tenker ikke at sånt kan skje, men det kan det jo :-(

 

Kondolerer!

 

 

Skrevet

uff så ufattelig trist:( fikk frysninger jeg.

 

sender en varm klem.

Skrevet

Nei, så utrolig trist...

Kondolerer så mye,...

Sender deg og familien din mange varme tanker.

 

Klem

Skrevet

Uff så vondt!

 

Hopp i det du. Ring til broren din å si det du sier her. Vet ikke hva du skal si...er helt tom! Bedre å si noe enn ingenting.

 

Klem til deg også

Skrevet

Mange klemmer til deg!

 

Er ikke lett å vite hva en skal si når sånt skjer...

Bare vær der for de når de er klar for det.

 

Verden er urettferdig!

Skrevet

Så lenger opp at noen anbefalte boken "små føtter setter dype spor".

Jeg har lest den, dvs, den første 1/4 ca. Hadde ALDRI latt noen som har mistet et barn lest den boken med en gang. Kanskje etterhvert, men ikke med en gang. Den er grusomt detaljert... Å sår... =(

 

Men en ting stod det i boken, som jeg syntes var fornuftig. Ikke trekk dere unna. Ikke vær redd for å si noe feil. Det er bedre å si noe "feil" enn å ikke si noe. Noen av foreldrene synes noe av det verste var å miste nesten hele omgangskretsen sin,at ingen sa noe. At de lata som ingenting når de møtte de på butikken 6 mnd senere,

Hold kontakten daglig, trøst å vær til stede.

Dette er så sårt...

Skrevet

Jeg har snakka med han i dag, men likevel er jeg helt tom.... jeg sa at jeg vet ikke helt hva jeg skal si, men at jeg er her om det er noe jeg kan gjøre....

det er så urettferdig....de hadde gleda seg så

Skrevet

Kondolerer så masse. Gråter med dere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...