Anonym bruker Skrevet 3. februar 2009 #26 Skrevet 3. februar 2009 Vil han få to motorsykler også, når den tiden kommer?
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2009 #27 Skrevet 3. februar 2009 Han kommer aldri til å få en motorsykkel, det må han kjøpe selv. Og da er han forøvrig så gammel, at da bor han ikke hjemme lengre. Noe mer du lurte på, smartingen??
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2009 #28 Skrevet 3. februar 2009 De trenger jo klær hos faren sin også?
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2009 #29 Skrevet 3. februar 2009 Min sønn skal få lett motorsykkel den dagen han fyller 16. Regner med at din kan få sitte på med min. Ikke greit når man ikke har foreldre som kan samarbeide og spare til noe sammen. Men sånn er det vel å være skilsmissebarn.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2009 #30 Skrevet 3. februar 2009 Det er faktisk ikke å samarbeide, det å lage to helt forskjellige verdner for barnet. Barnet trenger også dyre ting som de liker å holde på med hele tiden i perioder og da kreves samarbeid.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2009 #31 Skrevet 3. februar 2009 Jeg synes ikke noe om 16-åringer på moped. Folk kjører som noen svin langs veiene her, og aldri i livet at jeg slipper poden løs i trafikken her på en pinglete lite moped. Så han får nok ikke lov sitte på sønnen din, nei.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2009 #32 Skrevet 3. februar 2009 Ja, det blir to forskjellige verdener. Men det er faktisk det som har fungert best her. Å samarbeide med faren har vist seg å være helt håpløst, så det har jeg gitt opp. Sånn som vi har det nå, er det ingen krangling, og sønnen vår har det han trenger (... og vel så det...) begge steder. Jeg ser ikke noe problem med det.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2009 #33 Skrevet 3. februar 2009 Så det var en som skrev lenger her oppe at en 10 åring klarer å få med seg ting tilbake... Det er IKKE sånn her! Jeg er stemor til to jenter på 12 og 14, og MØKKLEI for at tingene ikke kommer tilbake her. Det ender med at jeg må ut å kjøpe nye klær/sminke for at de MÅ ha. Alt de en gang hadde her er hos moren. Nå har de ikke sokker her, men det er kun deres feil, de klarer ikke å huske å ta med tilbake. Jeg har sagt at de klærene/sminke osv som kommer fra min famile og sambo sin til jul og bursdager skal være her rett og slett for vi har ikke økonomi til å kjøpe ting annenhver helg. Men det går jo ikke inn. Ungene mener selv at de trenger ikke noe her, så kan de heller ta med seg det de trenger annenhver helg. Ok sa jeg, vi prøvde det i helgen som var. Hva skjedde?? Jo, de "glemte" å ta med ALT!!!!!! VI hadde ikke penger til å kjøpe nytt, så de ble gående i de samme klærene. Fælt ja, men lærer de av det?? nei... Dette ble syt fra meg ja, men er så lei av to så oppegående jenter ikke klarer å huske noe. Hadde ikke hodet satt fast hadde de glemt det og. De fikk utrolig mye klær til jul, ingenting er igjen her. Og det er såpass langt til moren at det er ikke bare å svippe innom for å hente det som mangler.. Ja jeg mener de kan ha det de får av oss her og omvendt. Det er ikke vi som skal finanisere klærene hos moren vel? hun får jo bidrag som skal dekke det!! phhhuuuuu.. sånn Ha en fin dag )
Miss Misantrop Skrevet 3. februar 2009 #34 Skrevet 3. februar 2009 Helt uten om saken: Jeg syntes det er supert at folk lærer seg å håndtere trafikken og får den friheten et kjøretøy gir tidlig. L Motorsykkel er en fin måte å lære dette på. Mye mere anvendelig og driftsikker en en mopped.
Miss Misantrop Skrevet 3. februar 2009 #35 Skrevet 3. februar 2009 Vi snakket om gaver her. Gaver blir ikke finansiert av bidrag. Gaver er gitt til noen slik at de skal kunne disponere det. Jeg syntes forresten det er helt greit at dere ikke kjøper ting som mangler. Det er voksenes jobb å hjelpe til og pakke, og man dør ikke av å mangle sminken sin en helg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå