Gå til innhold

Litt intimt spørsmål til dere med små gutter...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mellombror har ikke hatt det så ofte. Men la faktisk merke til det ved et bleieskift på morgenen i forrige uke. Men det skjer ikke så ofte. Han er 2,5 år.

Men babyen på 4,5 mnd har hatt dette både titt og ofte. Trolig hadde han det på UL også - da var det flagget rett til topps, og tydelig at det var en ny gutt i vente, hehe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mona83 - jeg har/hadde akkurat det samme spm som deg. Min lillegutt er nå 10 mnd og jeg har enda ikke sett det!!! Jeg begynte også og tenke på dette fordi jeg har som deg hort at det skjer under bading, på stelle bordet osv. Jeg så det aldri, så jeg spurte legen under hans 6 mnd sjekk. Han kikket nå litt og sa han ikke kunne se noe unormalt...men...jeg vet ikke jeg. Er ikke overbevist etter det. Jeg lurer fortsatt. Kommer til og sporre igjen på 1 års sjekken. Skjonner deg godt jeg. Man vil jo ikke at noe sakl være galt. Og er det noe man kan foxe tidlig s9 er dte jo lurt og folge med. Så 'irriterende' med alle som svarer 'ja, min gutt har det hele tiden...' når den motsatte erfaringen du etterspurte, ha-ha. legg in et innlegg hvis du finner ut noe mer!

Gjest Odin ♥ Tiril_min♥
Skrevet

Det er sikkert normalt:)

Men min gutt e 4 år, og han får en stivert rett som det er. Han har alltid vært sånn kan e huske.. han blir stiv bare han sitter på do og bæsjer.. Tror alt er normalt likevell:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...