Gå til innhold

Litt intimt spørsmål til dere med små gutter...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hører at små gutter ofte får stiv penis ved bading ol...er dette noe som skal være?..har en sønn på 2 år og ser aldrig at penis er stiv,kan så vidt huske at han hadde det når han var liten men husker ikke helt..kom til å tenke på det idag da det ble snakket om slike ting med min søster å hennes sønn på 6 mnd som hadde begynt å bli veldig opptatt av penis...andre som har erfaring med dette å om hva som er normalt å ikke...litt bekymret t noe kan være galt?:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har hørt det jeg også, men aldri sett det på mini som nå er 1,5 år

Skrevet

Jeg har nå to gutter (6 og 4 år), og har aldri sett at de har hatt det. Verken ved bading eller ellers.

Skrevet

Hakke skjedd her hvertfall...

Skrevet

Neida det er sikkert ikke noe galt.:) Du vil helt sikkert merke når han blir enda litt større at han vil få stivere tiss på morgenen og at den vil bli stivere når han blir kald.

Min er bare 10 mnd, men jeg har to småbrødre som jeg er mye mindre enn meg.

Det er sikkert ikke noe å bekymre seg over skal du se.

Skrevet

begge gutta mine (4år og 1år) får stiv tiss hvis jeg kommer borti der med det lang håret mitt mens jeg f.eks steller lillebror eller tuller med storebror..er helt vanlig

Skrevet

Har sett det noen ganger på sønnen min, men ikke så ofte :-) Han er 15 måneder. Han er veldig glad i å leke med den da, he he:-)

Skrevet

Jeg har en sønn på snart 2 år og han har blitt stiv mange ganger .Det er helt normalt .

Og det er også helt normalt at små gutter har perioder der de er veldig opptatt av kjønnsorganet sitt .

Men det er helt normalt andre veien også :)

Skrevet

trodde og det var vanlig at de skulle få stiv penis innimellom..det er mitt spørsmål..han får det ikke....

Skrevet

Minsten er "plaget" av det. Fra 2 årsalderen synes han det var hysterisk morsomt og morer seg nå (4år) med å trekke bak forhuden foran broren som kjefter. Tenkte ikke på det før, storebror hadde det ikke sånn fra starten av:) Tror svaret er at alt er normalt.

Skrevet

Gutten her er 18 mnder og har sett det 2-3 ganger, har sett av og til at den har vært litt større og lengre en vanlig ved bleieskift, men ikkje sånn ekstem hehe, leste også i et blad en gang at de hadde stiv penis i magen :/ så det kan vell ikkje være noe gale:)

Skrevet

Jeg tror KANSKJE jeg har sett dette en gang, sønnen min er 4 mnd.

Skrevet

Minsten her, på 1,5 år har ofte stiv penis. Slik har det vært siden han ble født (faktisk mens han lå i magen også! Hun som utførte UL på meg begynte å le og mente at vi kom til å få en viril liten gutt!)

Skrevet

hei:)

har en sønn på 5 år, og han fikk det første gang da han var noen mnd gammel. skjedde i ny og ne etter det, men nå har jeg merket at det hender ganske ofte på morgenen..... når jeg vekker han på morgenen når vi skal i bhg, og jeg følger han ned på do, må han holde den og trykke ned, ellers tisser han opppver. men våkner han selv og ligger litt i sengen først, ser ikke jeg noe i allefall...

Skrevet

vet at det er vanlig at de får stiv penis...jeg lurer mer på om det er vanliig at de ikke får?? har en lite på 3 mnd også å han får ofte stiv tiss når jeg bytter bleie ol.men det er ofte fordi han må tisse da...vett ikke hva som er vanlig jeg...finner ikke noe på nettet om dette heller...

Skrevet

det skjer titt og ofte her,men kan ikke si det har noe med bading og gjøre da..

kan skje når osm helst og hvor som helst....

"verste" vi har opplevd var når han plutselig tok av seg buksa og trusen inne på rema1000 for å fortelle at tissen var rar...

*titte i taket*

Skrevet

hehehehehe, ja jeg ser det for meg!!! stakar, er ikke så lett å forstå hvorfor den blir så rar til tider:) hahahahahahaha:) :) :)

Skrevet

eg sjønne at det sjer titt og ofte med mange...det så bekymre meg da e at det sjer ikke hos min gutt..ikke som jeg ser iallefall...

Skrevet

Åhhh, sånn generelt ja.. Hehe, trodde du mente kun ved bading jeg... Joda, har skjedd sånn ellers noen ganger ja... =)

Skrevet

du skal nok bare slappe av.. :)

vil tro ungene dine er like normale som våre andres barn... :)

vi er jo alle forskjellige ikke sant?

Skrevet

ja han e nok det..får bare litt angst at han skal ha noe galt å slite me det resten av livet...får høre med helsesøster imorgen..slå meg litt te ro:P

Skrevet

Min kar på 2 og et halvt år har det relativt ofte egentlig.. om morgenen (morrabrød? =P), når han bader..egentlig mange forskjellige anledninger.. Vet ikke om det er normalt at de ikke har det i det hele tatt, det er sikkert det men.. om du bekymrer deg veldig så kan du jo snakke med helsesøstra om det =)

Skrevet

Guttungen her har "stå" hele natta gjennom tror jeg.. hehe. Vi skifter bleie på han mens han sover, da har han som regel "stå".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...