Anonym bruker Skrevet 31. januar 2009 #26 Skrevet 31. januar 2009 De tar svarene på skjemaet med en klype ja. Jeg tror de fleste tenker tanker som deg av og til, uten å sette de ut i livet. Jeg svarte sånn som jeg ville gjort det i livet, og ikke i tankene... Timen er for deg, og hvis du føler det blir for nært, kan du bare svare et "fasit-svar". Men faren ved det, er at du ikke får noen videre oppfølging, hvis du skjønner... Jeg svarte nok litt for mye fasit. Tror jeg hadde en god dag hos henne selv om jeg tok til tårene noen ganger. Ville liksom ikke ha noen "tung" diagnose. Men får se hva det blir til når permisjonen er slutt.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2009 #27 Skrevet 31. januar 2009 Ja, jeg skjønner. Skal i alle fall vente med å fylle det ut til over helga. Så får vi se hvor det bærer... Tusen takk til deg og dere andre som har svart meg, det hjalp å snakke med dere da! Føler meg ganske oppløftet nå i grunn. Fikk kanskje ufarliggjort situasjonen litt, og føler meg ikke like alene. Lykke til videre til deg, håper at alt ordner seg for deg!
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2009 #28 Skrevet 31. januar 2009 Alt ordner seg for snille jenter, hehe:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå