Gå til innhold

Redd og tankefull stemor

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Hadde jeg vært i din situasjon, hadde jeg tenkt på meg selv, noen man bare må gjøre til tider. Kutt ut sønnen hans, og kos dere. Start m blanke ark, og etterhvert vil dere sikkert få egne barn. Som tiden går, blir sønnen glemt"

HVA ER DETTE FOR NOE????

Unnskyld meg, men du kan ikke være helt god? Dette er heeeelt drøyt. Jeg tror rett og slett ikke det jeg leser. Er det virkelig mulig å glemme et barn? Et barn man har kjent, et barn som har vist deg følelser. Du må være et forferdelig menneske for å kunne ha samvittighet til å gjøre noe sånt mot et uskyldig barn!!!!

Du burde skamme deg. Det er sånne som deg som opprettholder bonusmødres dårlige rykte. FYYYY DEG.

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hørt og lest mye sykt,men dette tar kaka !!!!!

Skrevet

Jeg ville ikke hatt en slik mann om jeg hadde fått ham slengt etter meg! Neste gang er det kanskje HI som sitter der med en unge som ikke får treffe faren sin pga en ny dame.. Samboern min har møtt sin biologiske far en eneste gang, han visste ikke før han var 10-11 år at mannen til svigermor ikke var den egentlige faren. Han har ikke hatt så store problemer pga dette, men det er jo fordi stefaren hans tok på seg ansvaret, han står også oppført som far i papirene. Da han og svigermor ble skilt hadde samboern min samvær hos stefaren på lik linje med den eldre halvbroren. Samboern min ble laga da svigers hadde en pause, de ble sammen igjen mens hun var gravid, og svigerfar har visst fra dag en at han ikke var biologisk far. At biofar i dette tilfellet har "glemt" at han har en sønn kan enda gå an, men at fedre som kanskje har bodd sammen med barnet, eller hvertfall har hatt samvær i flere år bare kan glemme barnet sitt, det er for meg helt utrolig...

Skrevet

Stakkars ungen.. enn at han ikke betyr mer en dette..

høres ut som en krangel om en bil elr noe som den ene parten ikke vil ha så da må man velge.. å da blir bilen solgt..

tragisk..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...