Blåmandag¤ Skrevet 29. januar 2009 #2 Skrevet 29. januar 2009 Vi bytter litt på. Nå er det en jordbærshampo fra Wella på eldstejenta, og Sebamed baby på 1-åringen. Liker egentlig best shampoer og produkter fra frisørsalonger, snobbete som jeg er.
CottenCandy♥Butterscotch Skrevet 29. januar 2009 #3 Skrevet 29. januar 2009 Hun bruker en såpe fra Forever Living. Det er egentlig en ansikts og håndsåpe, men fungerer fint på hår også
ambumamma Skrevet 29. januar 2009 #4 Skrevet 29. januar 2009 bruker natusan bedtime fra topp til tå til babyen. Er ikke akkurat mest hår det så det funker fint
Mamma_til_3_jenter <3 Skrevet 29. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 29. januar 2009 Takk for svar=) Her bruker vi litt forskjellig,Natusan,noe fra apoteket..Men tenkte å prøve frisørshampoo,eldste på 3,5 år har masse tykt langt hår og 1,5 åringen ser ut tli å følge etter...
Koseklompen Skrevet 29. januar 2009 #6 Skrevet 29. januar 2009 Bruker Seba Med, er fin og god å bruke og håret hennes lukter godt
Anne-B. Skrevet 29. januar 2009 #7 Skrevet 29. januar 2009 Ingenting på minste, da hun for det første ikke har hår, og fordi vi aldri har brukt noe særlig annet enn vann på kroppen hennes. Smører kuldekrem i fjeset når det er kaldt, og det er egentlig det eneste. På eldste, som har rimelig tykt hår, men med tynne hårstrå, så bruker jeg frisørshampooen min. Fungerer fint på hennes hårtype.
Blåmandag¤ Skrevet 29. januar 2009 #8 Skrevet 29. januar 2009 Wella sin barneshampo som man kjøper hos frisøren er veldig fin. Wella sin shampo for sensitiv hodebunn er også bra. Det viktigste her er balsamen egentlig, det er mange bra shampoer. Eldstejenta her har masse korketrekkere, det nytter ikke med Natusan spraybalsam her altså.. Vi prøvde også Bamse balsam fra Apoteket, det funket ikke i det hele tatt.. Eldste her er 8 år, men vi har brukt "ordentlig" balsam i mange år..
mayaya Skrevet 29. januar 2009 #9 Skrevet 29. januar 2009 Neutral barneshampoo, den med mikke mus på. Er ikke 2 enda poden her da, og ikke spesielt hårete heller, så går ikke så mye av det :-p
OsloMor Skrevet 29. januar 2009 #10 Skrevet 29. januar 2009 Natusan, den rosa gjennomsiktig og noen ganger den samme typen i gul gjennomsiktig.
serin@ Skrevet 29. januar 2009 #11 Skrevet 29. januar 2009 Bruker ikke shampoo. Vasker det bare med vann. Har tynn ganske fint hår..
^*^Ma85^*^ Skrevet 29. januar 2009 #12 Skrevet 29. januar 2009 jeg bruker den rosa gjennomsiktige shampooen fra natusan, og min frisørhårkur hun har kanskje brusete hår med krøller og det ser fort ut som stålull enkelte steder. denne kombinasjonen funker bra
It's all about me Skrevet 29. januar 2009 #13 Skrevet 29. januar 2009 Cosmica barneshampo. Den er så utrolig drøy og merkes ikke i øynene.
Mamma_til_smurfen Skrevet 29. januar 2009 #14 Skrevet 29. januar 2009 Babyline shampo. Synes den er god, og ser ikke ut til å svi i øynene..
Mom2Two Skrevet 29. januar 2009 #15 Skrevet 29. januar 2009 Frisørshampo. Stort sett Vidal Sassoon, Sebastian eller Wella Professional.
Staark Skrevet 29. januar 2009 #16 Skrevet 29. januar 2009 Her bruker vi babyline ca hver tredje gang vi bader. Føler ikke det er nødvendig med mer, hun er ikke så skitten. (Er 1 år). Hvis håret blir som mitt når hun vokser til, så kommer vi til å dele på min frisørshampoo. Jeg vet alt om å ha problemhår i barneårene, og vil ikke mitt barn så vondt....
lÅktiHaUDe Skrevet 29. januar 2009 #17 Skrevet 29. januar 2009 Frisørshampo.. Barns hud i hodebunnen er tynn så jeg er veldig nøyen med hvilken shampo jeg bruker ( og hvilken såpe jeg bruker på kroppen). Forstår absolutt ikke de som kjøper frisørshampo til seg selv og gjemmer den for barna.. hmm er like viktig deres hodebunn som våres..
Tredje barn på vei Skrevet 29. januar 2009 #18 Skrevet 29. januar 2009 Jeg kjøpte boots apoteket sin babyshampo. Er veldig fornøyd med den og den kostet bare 17 kr. Bruker oxo badesåpen dems!!!
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 29. januar 2009 #19 Skrevet 29. januar 2009 Neutral shampoo til håret og bad til kroppen.. fikk anbefalt det av en frisør siden hun enda bare er 17mnd.. hadde noe med stoffene å gjøre.. hun har hår til skuldrene å litt krøller så jeg må vaske håret hver tredje dag ca noen ganger annen hver.. å vasker det ellers også om det er skittent da..
Den lille prinsesse Skrevet 30. januar 2009 #20 Skrevet 30. januar 2009 Little Sprout baby shampoo and conditioner, pluss miracle detangler i samme serie. Beste barneshampoen og balsamen jeg har prøvd, lukter himmelsk tar alt av floker, anti statisk, håret blir glansfullt uten krus og flyaways, lett å gre ut både etter vask og dagen derpå +++ Og best av alt helt fri for parabener og alt annet dritt som kan virke hormonforstyrrende.
Den lille prinsesse Skrevet 30. januar 2009 #22 Skrevet 30. januar 2009 I norge er det trebjorner.no som har den. Ellers så er det littlesprout.se tror jeg, og thelittlesprout.com Husker ikke adressene helt riktig nå, men jeg bestilte fra tre bjørner her i norge. Fikk de i løpet av 2 dager!
lÅktiHaUDe Skrevet 30. januar 2009 #23 Skrevet 30. januar 2009 Jeg er utroooolig kresen på hva jeg vasker mine barn med, men denne skal jeg faktisk prøve takk for tipset
Vinden blåser Skrevet 30. januar 2009 #25 Skrevet 30. januar 2009 *puste lettet ut* ikke bruker jeg frisørshampoo selv,så da slipper jeg å handle det inn til ungene og.... dere fikk med dere at europris solgte samme shampoo som frisørene en periode helt til de ble stoppet? husker ikke om det var nikita som fikk stoppet salget eller hvordan det var.. for europris tok 49 kroner for flasken mens frisørkjeden tok 200! snakk om å hive penger te havs ja... elstegutten her bruker jordbærshampooen,mens minste ikke bruker shampoo..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå