Gå til innhold

Hva er dyreste smykke du eier?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mitt dyreste smykke er diamant klokka mi til 20.000.

Har smykker for rundt 60.000 kr .

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har diamantklokke fra Lyngaard som da jeg kjøpte den lå på litt under 24000,-. Men jobba da på gullsmed og Lyngaard kjørte kampanje mot de som solgte smykkene dems (sikkert for å få flere til å gå med klokka og reklamere). Fikk den for under 4000!

Skrevet

Et gullarmbånd til 17.000 kr og en safir- og diamantring til rundt 35.000 kr.

Gullklokken med diamanter er ikke et smykke, den er en klokke ;)

Skrevet

Borup armbånd til verdi av 25 000

Skrevet

Bunadssølvet mitt vil jeg tro. Av helt vanlige smykker så koster vel det dyreste rundt 200-300 kr vil jeg tippe. Vet ikke siden det var gave, men kan se sånn ut.

Jeg fikk engang et litt dyrt smykke, da byttet jeg det med en gang i noe mer fornuftig. Har aldri forstått at noen kan kaste bort mye penger på smykker og dill-dall, men vi er da heldigvis ulike! :-)

Skrevet

Alva den vise, ikke alle kaster bort, noen får faktisk.

Skrevet

En diamantring (arvegods) som er verd et sted mellom 15 og 20 000. Den er vel så verdifull for meg pga. måten jeg fikk den på...

Skrevet

Øredobber. Diamant 0,25 carat, IF, hvit gull. Fikk de i julegave fra mannen min, kostet vel nesten 20.000.

Har ellers et armband i hvit gull med 7 mindre diamanter, veldig enkelt og pent. Kom på 10.000 som jeg kjøpte til meg selv når jeg var ferdig med universitet.

Elsker ekte smykker!

Skrevet

Bunadssølvet mitt.

Gullklokken jeg fikk til komfen (vet ikke hva den er verdt)

Gullsmykket jeg fikk av min kjære da vi var nyforelsket (ca4000)

Forlovelsesringen (ca 4500)

Ikke de største verdiene, men har en stor verdi for meg. :)

Ønsker meg en alliansering som etterhver sikkert blir verdt litt, får se når den kommer dalende ned i fanget på meg... :P

Ellers har jeg masse sølvsmykker og andre smykker/klokker som ikke er verdt så mye hver for seg, men det blir vel noen tusen tilsammen. (dyreberg kern, dkny, dolce&gabbana++)

Skrevet

Har fått gifteringen etter pappa da han døde.Vet ikke hvor mye den ringen er verdt,men har satt inn 4diamanter får å gjøre ringen litt mer min.Diamantene kom på nesten 15.000.

Skrevet

Diamantring 0,33 karat 10 000 kr.

Skrevet

Forlovelsesringen min! :D

0,35ct

13 000,-

"my precious"

Skrevet

Forlovelsesringen min, enstens diamant, hvitt gull, ca 18000.

Diamant enstens studs, ca 8000

Bunadssølvet

Ellers kjøper jeg/ønsker jeg meg lite smykker lenger, jeg har ønsket meg smykker til alle runde og andre dager;) og vi har haugevis av familiesmykker som mamma og jeg disponerer sammen. Får ikke brukt alt. Aner ikke verdien, men er nok endel.

Skrevet

Diamantring 60 000 - godt forvart i bankboks...

Skrevet

En diamantring jeg har arvet som er takstert til 90 000kr. Ligger i safen hos mor og far.

Skrevet

Jeg har en del diamanter, og gull(både hvitt og gult), men vet ingenting om prisen.... Får det bare.

Mine ligger bare i smykkeskrinet... liker ikke å gå med det. For flashy for meg....

Jeg er egentlig litt rystet over at dere vet så mye om smykkene deres at dere vet hva de koster/kostet....

Skrevet

En diamantring til 85 000 kr og et diamantsmykke til 165 000 kr.

Exen hadde mye penger. Han ville ikke ha dem tilbake da jeg gikk. Bruker dem aldri, kunne vel like gjerne solgt dem, men føler det blir litt feil å tjene penger på dem.

Skrevet

Forlovelsesringen min, til rundt 70.000... (nei, IKKE noe jeg forventet, hadde vert happy med hvilken ring som helst jeg).

Skrevet

Haha, det dyreste jeg eier er nok et smykke fra Accesorize, til 200 kr ;)

Skrevet

Hvorfor er du rystet over at vi vet hva tingene våre koster?

Jeg kjøpte ringen min selv og vet selvfølgelig hva jeg betalte.

Skrevet

Et sett med halssmykke, armbånd og øredobber i gull taksert til 40.000,- som jeg eier sammen med min søster. Vi har arvet det av vår grandtante. Vet ikke hva det er verdt enkeltvis, men det er det samme for meg. Affeksjonsverdien er uansett mye større.

Skrevet

Åi, så masse diamanter dere har da jenter!! * sjalu ja*, hehe...

Det dyreste jeg har er gifteringen min . Den kostet 4000 kr...

Ikke bortskjemt på slike ting nei.. :(

Skrevet

En 1,00 ct diamant som henger på en hvit gullkjede verdt 60 tusen kroner. Kjøpt selv med penger fra drømmejobben, ikke lenge før jeg lærte at jeg var gravid. Ser på det som en gave fra min underbevisshet til meg selv som "fri, barnløs kvinne" før jeg glir inn i en mer fornuftig morsrolle. ;-)

Skrevet

Det dyreste smykket mitt er vel gifteringen. Så vidt jeg husker kostet den ca 2.000,-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...