Anonym bruker Skrevet 27. januar 2009 #26 Skrevet 27. januar 2009 Venta 6 mnd med førstemann, rivna fra a til b. Minste er 3 mnd.Har ikke orka før.
Sånn kan det gå Skrevet 27. januar 2009 #27 Skrevet 27. januar 2009 Det tidligste vi har hatt sex etter fødsel var 5 dager etter faktisk. Og det var fordi jeg hadde lyst. Og han også så klart, ellers hadde vi jo ikke hatt sex. Mast om sex har ingen av oss gjort noen gang. Lyst har vi ofte begge to, men om den andre ikke har lyst så har vi selvfølgelig ikke sex. Ikke en sak å mase om, spør du meg.
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2009 #28 Skrevet 27. januar 2009 Vi hadde sex etter to uker men det var fordi vi hadde så lyst at vi ikke klarte å la være :-) Han hadde aldri mast på meg og jeg hadde aldri gitt etter for mas. Slik er det ikke i en fungerende forhold. Tåpelig spørsmål!
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2009 #29 Skrevet 27. januar 2009 Jeg fikk opplyst på barsel at renselsen oft evar noe lettere og kortere etter et keisersnitt. Venninner har samme opplevelsen som meg, mye mindre gørr ett snittet enn vaginal fødsel. Jeg blødde i 5 dager, deretter var det litt utflodlignende som ble stoppet av truseinnlegg. Etter vaginal fødsel derimot, masse blod, gørr og det tok lang tid. Jeg er ikke lege da, men har antatt at barsel visste hva de pratet om?
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2009 #30 Skrevet 27. januar 2009 Du utsetter deg selv for veldig stor infeksjonsfare ved å ha sex før sårene er grodd. Selv om det ikke strømmer friskt blod, så er ikke renselsen over. Se f.eks. http://www.dinbaby.com/dinbaby_site/innhold/tema/mors_kropp_og_helse/renselse_etter_foedselen
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2009 #31 Skrevet 27. januar 2009 Helt uenig om at det er et tåpelig spørsmål! Flott for deg at du har et fungerende forhold men det er ikke likt for alle. I mange forhold så maser den ene partneren om sex, snodig at du ikke er kjent med det. Har selv en flott samboer som aldri maser men har en eks som ikke gjorde noe annet.
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2009 #32 Skrevet 27. januar 2009 Som jeg har skrevet tidligere hadde vi sex etter 17 dager med eldste og etter 4 eller 7 dager ( husker ikke helt) etter yngste kom. Grunn? Jeg hadde lyst og følte meg klar. Hadde lyst før med eldste også, men sydde noen sting med han og ville være sikker på at de var grodd. Men med yngste fikk jeg ikke en rift en gang. Følte meg helt fin nedentil, og gledet meg fælt til å sex uten mage igjen:) Og sambo maste ikke forresten, det er jeg som maser her i huset:)
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2009 #33 Skrevet 27. januar 2009 Jeg kan heller ikke skjønne at folk har lyst på sex så tidlig etter en fødsel, selv om jeg ikke hadde noen grusom fødsel som ei skriver ovenfor her.. Hun hadde da sex etter 7 uker!! Jeg ventet rundt 5 mnd! Men ja, jeg tilfredstilte mannen min i ny og ne! Selv om det var nesten jeg som måtte spørre han om han ikke følte behov.. Han er heldigvis ikke desperat etter sex, klarte fint å vente lenge han. Sa det var liksom ikke det som sto i hodet etter å ha blitt pappa! Jeg synes det var veldig greit å kose med han, uten å få noe tilbake en stund.. Så kom lysten for fullt igjen, og nå er det jeg som koser meg!! Han må nemlig hoppe av i svingen, mens jeg får en rådeilig orgasme mens han er inni meg.. Han stakkar, må holde seg!
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2009 #34 Skrevet 27. januar 2009 Jeg klarte ikke å ha sex før det var gått 6mndr etter fødsel jeg.. Å så heldig at jeg slapp masing fra mannen var jeg heller ikke!! Han nå en liten på snart 11 mndr men lysta er enda ikke sånn som før! Føler at jeg nesten må tvinge meg selv..men når vi kommer i gang er det godt da.. Så om vi har sex en gang annenhver uke nå så er mannen heldig:/
malingus Skrevet 28. januar 2009 #35 Skrevet 28. januar 2009 Vi er blandt de som hadde sex igjen etter en uke. Hadde en veldig lett fødsel og fikk ikke så mye som en rift engang. Vi hadde sex fordi vi hadde lyst og følte oss klare! Så why not?
malingus Skrevet 28. januar 2009 #36 Skrevet 28. januar 2009 Dessuten blødde jeg bare noen få dager etter fødselen, så det var ikke noe problem!
mamsen og ML+litenimagen Skrevet 28. januar 2009 #37 Skrevet 28. januar 2009 hadde sex etter 6 uker, mest fordi jeg ikke turte annet, var føsrstegangs og fulgte alle råd. vi var vel klare etter en 3 uker, men ikke noe før det. Var liksom ikke det som sto i hodet på meg etter å ha presset ut en unge;) Aner ikke hvordan det blir neste gang, kommer mest sannsynlig til å ha sex litt kjappere hvis fødselen er like grei som forrige gang. Til dere som har sex etter en uke, kan ikke fatte at mannen deres i det hele tatt vil det etter å ha sett det komme en baby ut der så nylig, min hadde i hvertfall ikke lyst, godt folk er forskjellige.
Bananen Skrevet 28. januar 2009 #38 Skrevet 28. januar 2009 En venninde av meg hadde sex 2 dager etter fødsel.. Dette fortalte hun med ett smil:S tror nok jeg skal vente litt lenger selv gitt.. Uansett hvor mye mas fra bf;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå