Gjest Skrevet 25. januar 2009 #26 Skrevet 25. januar 2009 hehe, det er godt det ikke bare er meg som er nysgjerrig! Hvordan går det med deg snuppa? Lenge siden jeg har sett deg nå. Vi driver å skal selge nå og har første visning i dag, er dritnervøs...hehe Skal flytte tilbake til Lillestrøm, men har ikke funnet noe enda.
Silker Skrevet 25. januar 2009 #27 Skrevet 25. januar 2009 Neida, ikke bare deg Her er alt bare bra, jeg studerer & trollet koser seg i barnehage. Også skal vi gifte oss i september!!! ) Spennende med visning da! Håper det går fort og greit unna. Formen din da? Mye liv i magen? Heldiggris
Gjest Skrevet 25. januar 2009 #28 Skrevet 25. januar 2009 Hva er det du studerer da? Grattis med forestående bryllup! Så koslig!!!! Jeg er fortsatt ikke skilt fra eksen jeg (separert)...hahahaha, så jeg må først få istand skilsmissen før jeg og A kan begynne å tenke i de baner... Godt lille gutt koser seg i b.hagen, det gjør frøkna her også Formen min er så som så, sliter med bekkenløsning, men jeg tar ting i mitt tempo så går det greit. Pjokken i magen lager masse liv, han sparker så utrolig mye hardere enn frøkna gjorde føler jeg...hihi
Silker Skrevet 25. januar 2009 #29 Skrevet 25. januar 2009 Hehe, sånne papirmøller kan vel ta litt tid ja... Studerer til førskolelærer 2,5 år igjen... A long way...Og satser vel på å få klemt inn en liten en til innimellom der også Pyton når ryggen klikker, det der sleit jeg med også! Lykke til med visning idag da )
power puff Skrevet 25. januar 2009 #30 Skrevet 25. januar 2009 hihi... jeg bor også i nærheten av metro.....liten verden... litt spesielt navn, men tenk så kjedelig om alle hadde lik smak da
mammadalten :) Skrevet 25. januar 2009 Forfatter #31 Skrevet 25. januar 2009 hei dere morsom tråd Nå vet jeg hvem aprilskatt, ei og en & silker er.. Mysteriet løst tusen takk dere Ha en god dag
:) AprilSkatt :) Skrevet 25. januar 2009 #32 Skrevet 25. januar 2009 Hmm, nå blir jeg også nysgjerrig på hvem dere andre er.. Så mysteriet er ikke løst for meg ennå.. ;o)
Gjest Skrevet 25. januar 2009 #33 Skrevet 25. januar 2009 mamma'en til one of a kind Jeg tror jeg har løst mysteriet med deg...hehe Men aprilskatt vet jeg ikke hvem er, for du er noe yngre? eller er du 25/26 du også? Vi andre 3 er Lillestrømlinger, er du også det?
Monajenten Skrevet 25. januar 2009 #34 Skrevet 25. januar 2009 Snehvit og Askepott er jo ikke "ekte" navn, men det er jo Aladdin, så det blir ikke det samme i det hele tatt, selv om alle tre navnene er å finne i forskjellige Disneyfilmer.
Silker Skrevet 25. januar 2009 #35 Skrevet 25. januar 2009 A!!! Du har mail på f.b Hilsen nyskjerrigper
mammadalten :) Skrevet 25. januar 2009 Forfatter #36 Skrevet 25. januar 2009 Jeg er nok den eneste som vet hvem alle er hehe har dere på fb A... hva mener du med at hun er den typen lissom?? E........ my b.f.f. L...?? fødte samtdig som meg?
:) AprilSkatt :) Skrevet 25. januar 2009 #37 Skrevet 25. januar 2009 mamma`en til one of a kind Ja, da vet du nok hvem alle er hehe.. Vi fikk jo tross alt de små prinsene samme dag ) Morsomt å se deg her inne! Snakkes på fb... Jeg bor litt utenfor Lillestrøm, men er der støtt og stadig. Jeg er noe yngre så vet ikke hvem noen av dere andre er.
Gjest Skrevet 25. januar 2009 #38 Skrevet 25. januar 2009 mammen'n til one of a kind. Mente ikke noe annet enn at hun ikke er den som kanskje velger navn fra topp ti lista Ikke noe sånn frekt "hun er den typen lissom" hehe
KarpeDiem Skrevet 25. januar 2009 #39 Skrevet 25. januar 2009 Aladdin er faktisk et arabisk navn, så det blir ikke det samme som om noen skulle kalt barnet sitt for askepott
Mom2Two Skrevet 25. januar 2009 #40 Skrevet 25. januar 2009 Kan jo ha tvillinger som heter Aladdin og Anastacia eller noe... Urk..Ikke min smak i hvert fall.
Gjest Skrevet 25. januar 2009 #41 Skrevet 25. januar 2009 Hvis man har familie i arabiske land er det sikkert greit å bruke et slikt navn (som jo er brukt noe i arabisktalende land), men om man er vaskeekte norsk blir det litt vel søkt kanskje ;-)
Gjest Skrevet 25. januar 2009 #42 Skrevet 25. januar 2009 Men om jeg skulle valgt et arabisk guttenavn i den sjangeren ville jeg gått for Salahaddin tror jeg.
mammadalten :) Skrevet 25. januar 2009 Forfatter #43 Skrevet 25. januar 2009 morsomt med så forskjellige meninger får håpe Aladdin blir like suksessfull som Donald Trump feks navnet skjemmer ingen men sveisen kan Aladdin er et arabisk navn som Karpediem & et par andre bemerker ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå