mammadalten :) Skrevet 24. januar 2009 #1 Skrevet 24. januar 2009 hørte noen som kalte sønnen sin for det på senteret idag.. hva synes dere om det? adlri hørt det før så synes det var så rart men når jeg tenker på, har jeg blitt vant til det og synes det var veldig litt søtt
mammadalten :) Skrevet 24. januar 2009 Forfatter #2 Skrevet 24. januar 2009 åhh, skrive feil.. begynner å bli trøtt gitt mente-- aldri og litt søtt eller veldig-fikk ikke bestemt meg
Willy Wonka Skrevet 24. januar 2009 #3 Skrevet 24. januar 2009 Stakkars...blir som jeg skulle kalt gutten min for Donald Duck eller Langbein. - greit å være glad i Disneyfilmer...men trenger vel ikke dra den så langt?
Anne-B. Skrevet 24. januar 2009 #4 Skrevet 24. januar 2009 Søskenbarnet til samboeren min mente visst i sin tid at hennes lillebror, som da enda ikke var født, burde hete Rolf-Langbein. Det hadde vært innmari kult å sende en bryllupsinvitasjon til en Rolf-Langbein. Må vel forøvrig legge til at hun ikke ønsket seg en lillebror.
mammadalten :) Skrevet 24. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 24. januar 2009 ser den , hehe men gutten så litt utenlandsk ut da, mørke øyne og lysebrun ellers kanksje vanlig andre steder!?
:) AprilSkatt :) Skrevet 24. januar 2009 #6 Skrevet 24. januar 2009 Jeg synes det er veldig søtt ) Vet du om foreldrene er norske? Sånn med tanke på at navnet kanskje er mer vanlig der de kommer fra..
Gjest Skrevet 24. januar 2009 #7 Skrevet 24. januar 2009 kan jeg spørre om hvilket senter du hørte dette navnet? Jeg vet om ei som har kalt sønnen sin for aladdin, og han er som du beskriver litt utenlandsk av utseende pga utenlandsk pappa. Jeg ville aldri valgt det navnet på mitt barn, men nå bryr jeg ikke meg så mye om hva folk kaller ungene sine for helelr egentlig...
Gjest Skrevet 24. januar 2009 #8 Skrevet 24. januar 2009 Er enig med hun som sammenlignet det med Donal Duck jeg da. Passer ikke til et menneske. Ikke her i landet hvertfall. Et dyr derimot......
___ Skrevet 24. januar 2009 #9 Skrevet 24. januar 2009 Helt greit navn som jeg tror ikke er så uvanlig. Man trenger ikke å like Disney for å ha hørt om Aladdin. Det blir som å tro at man må være opphengt i norske folkeeventyr for å kalle ungene sine for Espen, Pål eller Per.
Bunnies by night Skrevet 24. januar 2009 #10 Skrevet 24. januar 2009 Jeg synes det er et fint navn - her er sambo fra et arabisk land, så vi lo litt og lurte på om vi skulle kalle sønnen vår Aladdin, men blir alt for knyttet opp mot Disney for meg... Hadde det kun vært i 1001-natt så ville det vært litt annerledes... men for all del - synes navnet klinger veldig fint:) Men dersom det var en helnorsk familie som hadde kalt barnet sitt for Aladdin så tror jeg at jeg hadde klødd meg litt i hodet
mammadalten :) Skrevet 24. januar 2009 Forfatter #11 Skrevet 24. januar 2009 jeg hørte det på Metro senteret, mammaen var lys og blond, kjenner du de? mente ikke noe galt altså.. tenkte ikke på det sånn.. var jo et spesielt navn så klart noen kan kjenne det igjen..
:) AprilSkatt :) Skrevet 24. januar 2009 #12 Skrevet 24. januar 2009 Ei i august07 og en i mai09 : Tror vi vet om samme person her med navnet.. Jeg synes Aladdin er et fint navn grunnet nydelig gutt! ) )
Gjest Skrevet 24. januar 2009 #13 Skrevet 24. januar 2009 om du hørte det på Metro senteret så kan det ikke være andre enn hun jeg vet om hehe Aprilskatt:) Ja, jeg tror vi snakker om samme person her! Aladdin passer til gutten, har bare sett han engang jeg da i vogna som forholdsvis nyfødt baby! Og Aladdin passer også til den familien syntes jeg. Hun er lissom den typen
mammadalten :) Skrevet 24. januar 2009 Forfatter #14 Skrevet 24. januar 2009 ja da er det vel det da uff verden er liten men mente jo ikke bruke eks. som galt.. så du kjenner de ikke sånn kjempegodt da!? to stk som kjente disse ja.. er vel på tide å ta kvelden da synes det var søtt ihvertfall og gutten var søt..
Gjest Skrevet 24. januar 2009 #15 Skrevet 24. januar 2009 neida, ejg tok det overhodet ikke som drittslenging her inne Er enig med deg at navnet er spesiellt, men pappaen til denne gutten er utenlandsk, fra hvilket land vet jeg ikke, og da ble de vel enige om et navn som passet både her og i hans land kanskje? Ikke vet jeg Er masse rare navn ute å går, jeg ville ikke valgt det navnet, men som sagt, det passer til dem
:) AprilSkatt :) Skrevet 24. januar 2009 #16 Skrevet 24. januar 2009 Verden er liten, det er helt klart! Hehe..
mammadalten :) Skrevet 25. januar 2009 Forfatter #17 Skrevet 25. januar 2009 jeg vet også godt hvem disse er så jeg lurer mer på hvem April skatt er og ei i august og en i mai-- er men tror jeg vet den siste er så mest nysgjerrig på første er?? Romerike er lite
du og jeg og vi to Skrevet 25. januar 2009 #18 Skrevet 25. januar 2009 Det skal være 4 i Norge som heter Aladdin;)
Gjest elviramiranda Skrevet 25. januar 2009 #19 Skrevet 25. januar 2009 Det blir jo litt det samme som å kalle datteren sin for Snehvit eller Askepott... ... ihvertfall i våre øyne. Men i andre land, og kulturer, kan det jo være et mer vanlig navn for alt det jeg vet... så jeg kan jo strengt tatt ikke dømme dette navnet sønder og sammen...
renat1 Skrevet 25. januar 2009 #20 Skrevet 25. januar 2009 Utenlandsk navn.Helt greitt. Smaken er som baken - den er delt...
Silker Skrevet 25. januar 2009 #21 Skrevet 25. januar 2009 Kjenner en vakker, liten gutt med det navnet. Han har arabiske røtter og syns ikke han hadde passet til å hete noe annet Men om Ola & Kari hadde fått en liten Aladdin Hansen, da hadde jeg syns det hadde blitt litt feil.
Gjest Skrevet 25. januar 2009 #22 Skrevet 25. januar 2009 Jeg har hør navnet flere ganger før og synes det er helt greit, men litt alternativt på en helnorsk unge. Disney kom ikke opp med navnet og jeg tenker ikke Disney når jeg hører det. 1001 natt derimot Jeg synes ikke det er noe mer merkelig at noen kan kalle et barn Aladdin enn at de kan kalle barnet Espen. Eventyr tenker jeg på likevel.
3b@rnsmor-30* Skrevet 25. januar 2009 #23 Skrevet 25. januar 2009 nei det blir merkelig altså......... er jo en tegneserie-figur for meg altså...
Gjest Skrevet 25. januar 2009 #24 Skrevet 25. januar 2009 nå ble jeg nysgjerrig på hvem m.o.l.f en er. Jeg vet ikke hvem Aprilskatt er, men jeg vet hvem Silker som skriver over her er
Silker Skrevet 25. januar 2009 #25 Skrevet 25. januar 2009 hehe, når jeg leser svarene over her og "snoker" litt på profiler, så ble jeg litt nyskjerrig også A...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå