Gå til innhold

Dere med termin i mai - hva har dere ordnet til nå?:)


trolly

Anbefalte innlegg

Jeg er førstegangs og har heller ingen å "arve" etter. Gleder meg til å begynne å handle litt! Har kjøpt ei brukt leikegrind med justerbar bunn, og en kosedress i str. 56. Elles har jeg fått noen bodyer til jul.

 

Nå som jeg ser at folk har handla såpass allerede, så kanskje jeg bare skulle begynne!

På UL i uke 19 såg det ut til å bli jente, skal på ny UL i uke 28, og viss det fremdeles er jente, så kanskje jeg tør handle rosa...

Skal ihverfall ha Maxi- Cosi bilsete, stellekommode, balje, seng, vippestol, babybjørn bæresele, ammepumpe (ja! jeg skal kose meg med litt vin til sommern! ), flasker, vogn. Vogn er jeg ikke sikker på hva type jeg kommer til å velge... Så mange å velge i! Og mange dårlige...

 

Blir ihvertfall en koselig tid fremover. Skal følge med på tilbud!

 

Lykke til med handlinga jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner jeg begynte å få dårlig tid nå :P

Har kjøpt litt bebiklær i rosa stk 50-56, men må vel ha litt mer i stk 56 tenker jeg.

Så har vi vært på loftet hos mamma og funnet frem skinnpose til vognen, hehe selvom det forhåpentligvis er sommer =)

Fikk lønning på tirsdag så da bestilite jeg barnevogn =) Izi travel -digget den vognen =) pluss at jeg fant den 2000 kroner billigere på www.trumf.no sin butikk =)

Mens bilsete tror jeg vi kjøpte allerede i november =) fant det billig på finn.no :D

Ellers skal vi begynner å legge gulv og male vegger i den nye leiligheten fra neste uke av, føler at jeg har så dårlig tid :P men vi har 1,5 måned på oss å flytte helt over i den nye leiligheten, også må jeg jo begynne å kjøpe inn diverse gulpekluter, sengetøy, vaskekluter og ikke minst babybjørn bæresele og vippestol :D

 

Lykke til alle sammen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg endelig fått kjøpt meg vogn, en easywalker sky. Da var hvertfall det unnagjort. Har så lyst til å male rommet, kjøpe sengetøy osv. men kan jeg stole helt på at det blir jente da? Er så klar for å få ting unna..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har eg alt i orden og kan nyte resten av ventetida uten å tenke på hva som skal kjøpes osv. I helgen var vi på ikea og handlet inn nye møbler til det nye fine barnerommet. Vi har bilsete,klær, vogn er bestilt, +++.

Har en slik sjekkliste som jeg har krysset av fra babyshop.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe mente ikke å fornerme her, og skal ikke tvinge noen til å kjøpe flasker og mme:)

 

Men vi fikk bruk for det, og om ikke jeg får brukt det med en gang så er jo bare det bra:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

Godt å sjå at det e både og med alle sammen her !! Var veldig forsiktig i begynnelsen, men merka at det er vekke no :)

 

Har klart:

- vogn (svigers kjøpte til oss sist veke)

- bilstol (kjøpt brukt)

- vogge (kjøpt brukt på finn)

- handduker (var det første eg kjøpte:)

- nokon fåååå klesplagg

 

Skal kjøpe:

- seng og stellebord

 

Frøkena e heldig som har kjekke tante og søskenbarn som vil gi fra seg babydyner, badebaljer, sengkle og sikkert mykje anna....

 

Rekna med ein kjøper meir og meir etterkvart.. Men og sikkert masse ein "glømmer" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har handlet litt de siste ukene, mannen jobber mye utenlands, så han ville gjerne ha ting klart i god tid: )

Vi har nå:

- noe klær

- seng

- stellekommode

- dyner

- madrass

noe stellestæsj (olje, zinkkrem...)

- saueskinn

- noen ammeinnlegg til meg

 

Har bestemt oss for vogn, men ikke kjøpt den enda. Skal ha en svart emmaljunga edge, og den er visst lagervare på Barnas Hus her jeg bor, så om så snella skulle bestemme seg for å komme før vogna er innkjøpt, kan min kjære bare kjøre innom og kjøpe den før vi kommer hjem.

Vi får låne bilsete av kusina mi, og skal bare kjøpe basen selv, så det er heller ikke noe stort prosjekt.

 

Regner med at vi får en levandervugge av mine foreldre, og vi får helt sikkert mere klær etter baby er født også, alt annet kan vi jo bare handle etterhvert, tenker jeg : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...ja også har jeg kjøpt tre sengesett til senga og tre til vogna, + masse stretchlaken og et par tisselaken, og en stor pakke med flanellkluter til ymse bruk : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var i Sverige i helga og kjøpte inn nesten alt vi manglet. Samboeren begynner å bli litt preget av at magen har vokst fort i det siste og at jeg har mye kynnere. Tror han frykter at tassen skal poppe ut når som helst :-) Jeg prøvde å foreslå å utsette det et par helger, men den var han ikke med på gitt!

 

Nå mangler vi kun ammepute, badebalje, diverse smokker/kluter/stelleprodukter etc og ammebh og klær til meg selv. Noen andre småting tenker jeg å ønske meg fra familien.

 

Vi er akkurat ferdig med oppussing (har fått laget vaskerom i 1. etg - blir fantastisk!) og i morgen har vi bestilt rundvask av huset. Så da er snart alt klart. Bare litt maling/sparkling som gjenstår + å pusle på plass tingene vi har kjøpt. Har litt panikk pga alle pengene vi har brukt, men prøver å fortrenge det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...