Har ei tulle med øyne blå <3 Skrevet 24. januar 2009 #26 Skrevet 24. januar 2009 Stelle sykt barn og se på Nemo.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 24. januar 2009 #27 Skrevet 24. januar 2009 Vi har barnefri i dag helt til i morgen formiddag og hadde ikke planlagt så veldig godt siden det ble tatt litt på sparket. Skulle egentlig ut og spise og kino, men så ble vi plutselig invitert til svoger m/fam på kvelden (voksenkveld altså) og siden vi så sjeldent er sammen med dem uten masse unger rundt så takket vi ja til det. Blir rolig kveld med hjemmelaget lasagne og brettspill ser jeg for meg, noe som passer meg fint )
Mamsen og litjen + lillebror Skrevet 24. januar 2009 #28 Skrevet 24. januar 2009 Vi har barnefri i helga, så i dag har vi vært ute å handlet og sett på møbler til det nye huset I kveld skal vi drikke vin med noen venner, bare kos kos :)
Gjest Mammamoms med prinsesse Skrevet 24. januar 2009 #29 Skrevet 24. januar 2009 Vi har vært en tur ute og handlet ny sofa!! Dvs, 2+3-seter, så nå er det bare å vente i 3 uker ca på at den skal bli levert! :-) Vi var også innom Obs er tur og handlet litt mat. Resten av ettermiddagen og kvelden har vi ingen planer, så da blir vi vel bare sittende her. Blir sikkert en PC-kveld... :-/
Masaili <3 Skrevet 24. januar 2009 #30 Skrevet 24. januar 2009 Vært noen timer i sentrum og på cafe med en venninne og barna hennes. Koselig:) Ellers så har vi handlet inn mat og spist pølser med brød til middag. Har fryktelig lyst ut på livet i kveld, men har ikke barnevakt, så da får jeg kose meg forran tv`n som vanlig når ungene har sovnet til kvelden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå