Gå til innhold

Dere skal idag da?


Fantasiløs m/ 2 vakre gutter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stelle sykt barn og se på Nemo.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har barnefri i dag helt til i morgen formiddag og hadde ikke planlagt så veldig godt siden det ble tatt litt på sparket. Skulle egentlig ut og spise og kino, men så ble vi plutselig invitert til svoger m/fam på kvelden (voksenkveld altså) og siden vi så sjeldent er sammen med dem uten masse unger rundt så takket vi ja til det. Blir rolig kveld med hjemmelaget lasagne og brettspill ser jeg for meg, noe som passer meg fint :o)

Skrevet

Vi har barnefri i helga, så i dag har vi vært ute å handlet og sett på møbler til det nye huset :) I kveld skal vi drikke vin med noen venner, bare kos kos :):)

Gjest Mammamoms med prinsesse
Skrevet

Vi har vært en tur ute og handlet ny sofa!! Dvs, 2+3-seter, så nå er det bare å vente i 3 uker ca på at den skal bli levert! :-)

Vi var også innom Obs er tur og handlet litt mat.

 

Resten av ettermiddagen og kvelden har vi ingen planer, så da blir vi vel bare sittende her. Blir sikkert en PC-kveld... :-/

Skrevet

Vært noen timer i sentrum og på cafe med en venninne og barna hennes. Koselig:)

Ellers så har vi handlet inn mat og spist pølser med brød til middag. Har fryktelig lyst ut på livet i kveld, men har ikke barnevakt, så da får jeg kose meg forran tv`n som vanlig når ungene har sovnet til kvelden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...