Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 24. januar 2009 #1 Skrevet 24. januar 2009 Jeg skal nok i bursdag for megselv idag.. Ble ikke noe igår, så da har nok mannen min planlagt det idag! VELDIG spent på hva som skjer, om det skal være her hjemme eller om de har leid et sted.. =) Først skal vi ut å handle litt, så skal jeg hoppe i badekaret når vi kommer hjem! Ha en super dag alle sammen =)
* 5 om dagen * Skrevet 24. januar 2009 #2 Skrevet 24. januar 2009 her tror jeg at jeg skal holde meg inne i helgen.kommet så masse snø,og måket litt i går,og er helt ødelagt... skal vel male litt nede i gangen,ellers ikke gjøre så mye. skulle vært en tur på butikken,men får se om mann og barn går dit,er kommet så mye snø nå atte. også svigermor som ville hatt barna i helgen,men vi torde ikke kjøre de ut,pga all snøen som kunne komme, og er glad for det i dag. så altså....stille og rolig...
Mayken Skrevet 24. januar 2009 #3 Skrevet 24. januar 2009 Etter at tv'n vår på stua røyk, har vi hatt en liten tv stående. Jeg fyller 30 år til uka og har ønsket meg flatskjermtv i gave, så den skal vi ut å kjøpe i dag. Snuppa skal en tur til bestemor, så da får sambo og jeg handlet og kanskje sovet litt i dag. Skal bli deilig å få litt tid for seg selv, spesielt etter å ha hatt snuppa hjemme hos meg siden forrige torsdag.
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 24. januar 2009 #4 Skrevet 24. januar 2009 Jeg er ikke hel i form, så jeg skal sende mannen og lillemor på skitur. da har jeg huset for meg selv ett par timer. når de kommer tilbake skal vi på biblioteket og handle litt mat. kanskje rydde og vaske litt... hvis jeg orker...
Gjest Skrevet 24. januar 2009 #5 Skrevet 24. januar 2009 Her har storebror og jeg vært syke siden søndag, så dette blir nok en dag hvor vi blir sittende inne å glane. Sambo jobber i dag så det blir storebror, snuppa og meg som blir sittende inne. Kjeder oss som bare det, men må bli friske her.
Mamsen og lillegutt Skrevet 24. januar 2009 #6 Skrevet 24. januar 2009 Fantasiløs: Ble du 25år i går?? Det ble nemlig jeg=) Skal ut å spise med samboeren i dag,orket ikke feire i går.
heisand? Skrevet 24. januar 2009 #7 Skrevet 24. januar 2009 ut på by'n med venninne for å finne kjæreste
Piken på landet Skrevet 24. januar 2009 #8 Skrevet 24. januar 2009 Når vesla våkner skal jeg, mann og barn til nærmeste by og kjøpe ny mobil til han og nye klær til meg. Så skal vi hjem og begynne å lage klar heimen så den er representabel til å få besøk av et vennepar i kveld. Kanskje tar jeg meg en ridetur innimellom. Og så må jeg lage alt klart til scooterturen til hytta i morgen, skal på syngeoppdrag fra morgenen av, så da må alt være klar så det bare er til å ta ut etterpå :-) Ååååå det er hærlig med helg! Nyter i lange drag at jeg ikke skal jobbe helg på leeeenge enda :-)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 24. januar 2009 Forfatter #9 Skrevet 24. januar 2009 Mamsen og lilleugtt: Grattis med dagen da =) Jeg ble 25 på tirsdag =)
Peyton Skrevet 24. januar 2009 #10 Skrevet 24. januar 2009 Jeg skal og feire meg selv idag! Hadde bursdag forrige lørdag da, men bedre sent enn aldri! Happy birthday Fantasiløs! Håper vi får en super kveld alle sammen!
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 24. januar 2009 Forfatter #11 Skrevet 24. januar 2009 Takk, og grattis til deg Peyton =) Håper du får en knall dag =)
Gjest Sekretøsa Skrevet 24. januar 2009 #12 Skrevet 24. januar 2009 På nyttårsbord i Oslo, på grand hotell... gruer meg som bara det!
murmelmamma Skrevet 24. januar 2009 #13 Skrevet 24. januar 2009 kan det tenkes at han ikke har planlagt noe?? redd du skal bli skuffet....?? hvorfor er du så sikker på at det skjer noe??? bare nysgjerrig...
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 24. januar 2009 Forfatter #14 Skrevet 24. januar 2009 Fordi han har sagt det vel..
cherry coke Skrevet 24. januar 2009 #16 Skrevet 24. januar 2009 Her skal vi en tur å handle snart. Så blir det vel baking eller noen andre inneaktiviteter. Skikkelig surt vær her, så det er ikke fristende å være ute. Skal lage noe godt til kvelds og etter gull har lagt seg skal jeg ta frem skolebøkene mine. En ganske så typisk lørdagskveld, altså=)
Gjest Skrevet 24. januar 2009 #17 Skrevet 24. januar 2009 Vi skal dra å kjøpe stålpipe og vedovn til nyhuset vårt :-) Også skal vi shoppe litt andre ting. Ikveld får vi besøk av et vennepar, så da blir det ost, kjeks og vin :-D
Ranveig R Skrevet 24. januar 2009 #18 Skrevet 24. januar 2009 Alle har jo bursdag jo! Mange mødre som koste seg i ferien på 70- og 80-talet? ;-D Gratulerer med dagen/overstått til alle saman i alle fall. Vi var i Akvariet i går, men lilletuppa (15 mnd) fekk feber utover dagen, så vi held oss heime i dag. Mannen er på jobb, lilletuppa ligg og søv, eg har sove 1t på sofaen mens storebror (snart 3,5) har sett film. Av og til er det greitt at dei små ikkje er i form, for då søv dei meir enn vanleg ;-p Tuppa pleier å sove 40-50 min, har sove 1,5t no. Når mannen min kjem heim tar eg og storebror oss ein tur på senteret og kjøper premiar som han skal få når han har tjent nok klistremerker. Og i kveld forlater eg mann og barn og tar turen bort til ei veninne for å spele spel.
Ranveig R Skrevet 24. januar 2009 #19 Skrevet 24. januar 2009 skulle skrive PÅSKEferien, men det gløymde eg visst. Rart kva 4 år utan ei heil natts søvn gjer med deg )
petite fleur Skrevet 24. januar 2009 #20 Skrevet 24. januar 2009 Skal ligge på sofaen og være syk...influensa er no dritt. Takk gud for snille besteforeldre som passer småen :-)
Himmel og hav Skrevet 24. januar 2009 #21 Skrevet 24. januar 2009 Jeg skal til byen med eldstemann og kjøpe nye slalomstøvler til han, og så blir det vel litt snømåking, tenker jeg. Gratulerer med dagen, Fantasiløs!
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 24. januar 2009 Forfatter #22 Skrevet 24. januar 2009 Tusen takk =) Har fått beskjed om at idag følger vi HANS (mannen min) sin tidsplan.. Og det eneste jeg skulle tenke på, var å pynte meg... Hihi =)
fox`y Skrevet 24. januar 2009 #23 Skrevet 24. januar 2009 I dag skal jeg gjøre husarbeid, så skal jeg å minstemann til prøvetime for bryllups frisyre, så skal vi hjem å kose oss. Så har jeg bedt me min søster på middag siden hun blir 30 år på onsdag så mams kommer å ser til gutta mens jeg drar ut et par timer. Er så lei av å sitte å glo i veggen etter at gutta har lagt seg vær kveld så håper d blir en koselig tur på resturang:) gleder meg til april for da kommer forloveden hjem:)
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 24. januar 2009 #24 Skrevet 24. januar 2009 jeg skal bli frisk =)) gratulerer med bursdagen og kos deg på den hemmelige bursdagsfesten =))
Lilith Skrevet 24. januar 2009 #25 Skrevet 24. januar 2009 Sønnen skal i barnebursdag kl. 13, og jeg skal på bursdagsfest til ei venninne i kveld. Mye som skjer i dag, vanligvis har vi veldig rolige helger :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå