Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 25. januar 2009 #26 Skrevet 25. januar 2009 Når jeg ser hvilken enorm trang man ofte har til å forsvare seg og sine valg og ikke minst hvordan andre omtaler en på et såpass anonymt forum som dette, så sjokkerer det meg ikke akkurat at noen som blir hengt ut (eller føler seg hengt ut) med navn og bilde i offentlige medier, får trang til det samme (uten at jeg har lest hans siste utspill). Likevel; Ari som lager verbal brudulje av en fjert - er det noe å engasjere seg i?
Loglady Skrevet 25. januar 2009 #27 Skrevet 25. januar 2009 Det virkelige grove Ari har gjort i dette tilfellet, er å trekke slottet som arbeidsgiver inn i saken. Det burde han få refs for, og det forundrer meg at ingen ser akkurat det poenget. Men mulig svigerfar allerede har kalt ham inn på teppet.
solstråle69 Skrevet 25. januar 2009 #28 Skrevet 25. januar 2009 DET er jeg enig i, Loglady! Han burde holdt seg for god til å gjøre det - han burde holdt seg til sin egen person og sin familie. Ikke dratt inn Slottet. MEN, for alt vi vet, så talte han kanskje også for sine svigerforeldre? :-) Det har alltid forundret meg at Grimstad, som tidligere ansatt på slottet, har tatt på seg sin rolle som kritisk "kongereporter". Trodde det ihvertfall hadde litt med yrkesstolthet å gjøre?...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå